תורייייד את החסימה מהמסןןןןןןן
עידו נו יגיי תתחבר פעם ב... ימניאק ותוריד תחסימה במסן!
החציל לממשלה!
ללמה שמן??! למה?!!
ילד עצלן, http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=641817 XD