כל הכבוד שבחרתם להשתעבד לאחווה האוקראינית אם אתם צריכים עזרה נגד קבוצת נסטי רק תגידו.
מי אתם?!?!?!?!? למה אין פה שינוי גודל?
אנחנו האח הגדול פה.
חחחחחחחח יחי אוקראינה?
חחח ימנצלי גישות..
אתה רוצה להגיד לי שיש פה מצלמות?! =-O
למה ניראה לך שאנחנו רואים תאחווה שלכם ממטר? אם אתה רוצה אפשר לדבר על שלום...
שמו יש פה בוגד,PEPSI,אני בעד להעיף אותו הקפצה של יותר משנה ^^