קמפיין הקיץ של `גריפ` מתחקה אחר חייה של המולטי טאלנטית שרי גבעתי בעיר המלאכים ובביקור בכרך התל אביבי. בעצם, מה זה משנה – יש תמונות שלה בביקיני רוני דורי
תוכניות המציאות משתלטות גם על תעשיית האופנה ולראייה קמפיין הקיץ של חברת `גריפ` העוקב אחריה חייה של הפרזנטורית שלו, שרי גבעתי. הקמפיין, המשלב סיטואציות מציצניות (מטקות על החוף) עם ויז`ואלים רווי פאתוס (גבעתי על רקע שלט `הוליווד` שבלוס אנג`לס), צולם בלוס אנג`לס ובתל אביב בהשקעה כוללת של 350 אלף דולר, מתוכם הוקצו 50 אלף לטובת שכרה של גבעתי.
את גבעתי מועמסת הסופרלטיבים (בחברה מכנים אותה "מעודכנת, חווייתית, כובשת ונועזת", לאו דווקא בסדר הזה) מעמיס מזה שלושה חודשים השחקן הישראלי יאיר לוטן, שזכה לשחק לצד קיפר סאתרלנד (שולת!) בעונה החמישית של סדרת הדרמה `24`. לגבעתי הספק מרשים ביחס לגילה הזערורי (23) – היא הוציאה ספר פרי עטה, שחקה ב`חוק וסדר`, קיבלה הצעה להצטלם ל`פלייבוי` והובילה מספר קמפיינים מקומיים.
מי שהגיע עד כאן מבלי לשזוף עיניו בתמונות הוא כנראה בחורה, או - השם ישמור - הומוסקסואל. שלושים שניות הייתם פה. שבת שלום.










גשם של עופרת יצוקה.
ציטוט ההודעה
