תקציר:
בשנת 95 יצא X-COM: UFO Defense האגדי. בתפקיד קו ההגנה האחרון נגד פלישה של חייזרים לכדור הארץ, היה על השחקן לנהל קרבות טקטיים, מבוססי תורות, נגד החייזרים ובין הקרבות לפתח את הבסיס, לחקור טכנולוגיות חדשות ולהוכיח את יעלותו של הארגון החשאי לממשלה כדי לקבל עוד מזומנים. המגוון של הציוד, כלי הרכב, כלי הטיס ליירוט צלחות מעופפות וגאדג'טים למיניהם היה עצום. וכך גם המגוון של החייזרים המכוערים, שמפניהם היה עליך לשמור על תושביו השלווים של כדור הארץ, שלא חשדו בדבר. ולמה אני מפרט כל כך על המשחק הישן? כי אחרי סדרה של המשכים כושלים במיוחד, נראה שבדרך אלינו המשך ראוי שהולך בעיקרו להתבסס על המשחק הישן. ההבטחה הגדולה שלו היא האינטיליגנציה המלאכותית המשופרת שפותחה ע"י מומחי רובוטיקה, שתאפשר לחייזרים לשתף פעולה אחד עם השני, לבצע פעולות על סמך "ניחוש" כמו לזרוק רימון לחדר שהם לא רואים, ואפילו לנסות לפתות את השחקן למלכודת. UFO: ET מתעלם מההמשכים הצולעים של X-COM וממשיך את הסיפור כמה שנים אחרי אירועי המשחק הראשון. בשנת 2023 בני האדם מיישבים כוכב בשם אספרנזה(?!), והמשחק מתחיל, כאשר חור-תולעת נפתח במערכת השמש של הכוכב החדש ומתוכו יוצאת ספינה חייזרית שמתרסקת על ירח קטן. משלחת של שתי ספינות יוצאת אליה ומוצאת בתוכה חדשות מאוד רעות... מבחינת המשחקיות המשחק החדש הוא שיפור מאוד גדול של המשחק הישן והטוב: עוד ערימות של ציוד לחימה שונה ומשונה, עוד סוגי משימות: הגנה ותקיפה של מתקנים ומקומות לא רק בכוכב, אלא גם בספינות ובסיסים בחלל. עוד רכבי קרקע ורובוטים למשימות הטאקטיות, ועוד מטוסים ליירוט עב"מים, קרבות אוויר וחלל יותר מגוונים ואינטראקטיביים, וכמובן מגוון חדש ועצום של חייזרים מכוערים מתמיד. הגרפיקה (תחזיקו חזק) הולכת להישאר ברובה דו מימדית ולהיראות כשדרוג רציני של המשחק הישן, מה שאומר שהזמן שלא הלך לפיתוח גרפיקה מנקרת עיניים, הלך לפיתוח זוויות אחרות של המשחק, כמו עלילה, ומשחקיות שלאחרונה אנחנו לא זוכים להרבה מהן. בפני אלה שאהבו את המשחק המקורי, אין צורך לתאר את ההנאה הצרופה מהמשחק הזה,ואילו אלה שלא מכירים, חייבים לנסות את המשחק הזה כי הוא פשוט יחיד מסוגו, עם עומק אסטרטגי, עלילה מעניינת, מגוון עצום של אפשרויות, שכולן ביחד נותנות שעות על גבי שעות של הנאה צרופה.
דרישות מערכת:
- מערכת הפעלה ווינדוס Windows 2000/XP/Vista
- מעבד במהירות 1.5 גיגה-הרץ
- 256 מ"ב ראם
- כרטיס מסך בעל 128 מ"ב עם תמיכה ב- DirectX 9.0c .
-
- 2.6 גיגה פנויים על הכונן הקשיח
קרדיט לאתר Lionetwork

