"ענקית האלקטרוניקה העולמית פיליפס מסתערת על שוק הגאדג'טים והאביזרים לעולמות הווידאו והאודיו בישראל" כך בהודעה לעתונות מאת חברת פיליפס.
בימים אלה פורסת הנציגה ביקונקט את רשת ההפצה אשר תאפשר זמינות לרכישה ברשתות המובילות ובמאות חנויות, ובאינטרנט באתר www.bconnect.co.il
בהודעה לעתונות מאת החברה, אומרת רויאל פיליפס אלקטרוניקס, חברה בעלת מחזור מכירות של 27 מיליארד יורו בשנת 2006 כי היא נכנסת לשוק הגאדג'טים והאביזרים לאודיו ווידאו בישראל כשלדבריה, מטרתה להיות שחקן מוביל בו.
פיליפס ישראל באמצעות חברת בי קונקט סוכנויות בע"מ תציע לצרכן הישראלי מאות אביזרים דיגיטאליים וגאג'טים בלמעלה מ-12 קטגוריות מוצרים שונות ביניהם – שלטים אוניברסליים; מיקרופונים; רמקולים לנגני MP3; כבלים למערכות מוזיקה ווידאו בארבע רמות איכות ; נגנים; טייפים מנהלים דיגיטאליים; מסגרות דיגיטאליות לתמונות; אנטנות לטלוויזיה; מטענים וסוללות נטענות; פנסים; אזניות Bluetooth ; מוצרי ניקוי איכותיים למכשירים חשמליים; ועוד. למעלה מ-250 פריטים שונים יהיו זמינים לרכישה במאות חנויות ורשתות מובילות, וברשת האינטרנט באתר www.bconnect.co.il
עמרי לוין, מנכ"ל פיליפס ישראל: "פיליפס זיהתה את הפוטנציאל של שוק הגאדג'טים והאביזרים לאודיו ולוידאו כבר לפני 3 שנים. היקף שוק זה מוערך ב-5 מיליארד יורו באירופה בלבד. ההצלחה בשוק זה נובעת מניהולו בגישה שאומצה מתחום המזון ומיושמת לראשונה בתחום מוצרי הצריכה האלקטרוניים – "ניהול קטגוריה" (category management) - כאשר ספק מסוים מנהל את שטח המדף המוקצה לכל תחום ע"י הרשת הקמעונאית. אותו ספק נושא באחריות למקסם את הרווחיות של הרשת הקמעונאית מהשטח המוקצה לתחום. באמצעות שיטה זו הוכיחה פיליפס שביכולתה לגרום למהפכה של ממש בתחום רב גווני זה בשווקים רבים ברחבי העולם. אין לנו ספק שבשוק הישראלי, גישה מתקדמת זו של ניהול קו המוצרים, יכולה לשאת פרי."
*צונזר! אין לפרסם פורומים מתחרים,קרא חוקים!
זאת לא הפעם הראשונה,אולי בפעם הקודמת לא ראית את הצנזור שלי,הפעם אשלח לך אזהרה לפרטי.
בפעם הבאה תענש!
בנאל.




ציטוט ההודעה