היי,
יש לי אבא שהורחק מהבית בגלל התעללות וגם אף על פי שהוא אינו נמצא בקרבתנו הוא ממרר ומקשה עלינו את החיים בדרכים שונות ומתוחכמות ובעזרת מכרים ושכנים שלנו.
אני כל כךךך רוצה להחזיר לו... יש באפשרותי לראותו וליצור איתו קשר רק תאמרו לי איזה דרכים מתוחכמות יש כדי להזיק לו ללא עקבותת...
לא אכפת לי להרוס לו את הבריאות ולא אכפת לי שיסבול אני רק רוצה שיכאב לו כמו שכואב לנו... אזזז בלי רחמייםם^^ לא להיות יפי נפש!!! אני סומכת על היצירתיות שלכםםם
![]()





ציטוט ההודעה









