קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [מדריך]הורדת משחקי פלאש
    על ידי B1ackSn0w בפורום מדריכים וטיפים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 17-01-2011, 01:27
  2. [מדריך] להוריד משחק פלאש למחשב
    על ידי zivoshri בפורום מדריכים וטיפים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 02-06-2010, 16:00
  3. [מדריך]להוריד משחקי פלאש למחשב
    על ידי DG12 בפורום ארכיון מדריכים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-04-2008, 19:52
  4. [מדריך]המרת סרטון פלאש לאינטרנט
    על ידי HellGuard בפורום פלאש ואנימציה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-09-2007, 20:54
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

[מדריך]קוביית 3D|פלאש

  1. #1

    ברירת מחדל [מדריך]קוביית 3D|פלאש

    מי שלא יודע מזה 3D זה אומר ב-3ממדים(תלת מימד)
    זהו מדריך ליצירת קוביית תלת מימד אח ורק ב-Action Script בלי שום דבר אחר אז לעבודה.
    פתח דף פלאש חדש ותילחץ F9 לפתיחת חלון הסקריפטים.
    ואז תכניס את הקוד הזה:

    קוד:
     
    this.createEmptyMovieClip("center", 0);
    center._x = Stage.width/2;
    center._y = Stage.height/2;
    focalLength = 400;
    cube = {};
    cube.vertexList = [];
    cube.vertexList.push({x:-50, y:-50, z:50}); 
    cube.vertexList.push({x:50, y:-50, z:50}); 
    cube.vertexList.push({x:50, y:-50, z:-50}); 
    cube.vertexList.push({x:-50, y:-50, z:-50}); 
    cube.vertexList.push({x:-50, y:50, z:50}); 
    cube.vertexList.push({x:50, y:50, z:50}); 
    cube.vertexList.push({x:50, y:50, z:-50}); 
    cube.vertexList.push({x:-50, y:50, z:-50});
    cube.side = [];
    cube.side.push([0,1,2,3]);
    cube.side.push([2,1,5,6]);
    cube.side.push([1,0,4,5]);
    cube.side.push([5,4,7,6]);
    cube.side.push([0,3,7,4]);
    cube.side.push([3,2,6,7]);
    render = function(model) {
    if (transformMatrix) {
    for (var i = 0; i < model.vertexList.length; i++) {
    var vert = model.vertexList[i];
    var x = transformMatrix.a*vert.x + transformMatrix.b*vert.y + transformMatrix.c*vert.z;
    var y = transformMatrix.d*vert.x + transformMatrix.e*vert.y + transformMatrix.f*vert.z;
    var z = transformMatrix.g*vert.x + transformMatrix.h*vert.y + transformMatrix.i*vert.z;;
    vert.x = x;
    vert.y = y;
    vert.z = z;
    }
    delete transformMatrix;
    }
    center.clear();
    center.lineStyle(2, 0, 100);
    verts2D = [];
    depthArray = [];
    for (var i = 0; i < model.side.length; i++) {
    var zDepth = 0;
    for (var j = 0; j < model.side[i].length; j++) {
    var whichVert = model.side[i][j];
    if (verts2D[whichVert] == undefined) {
    verts2D[whichVert] = {};
    var scale = focalLength/(focalLength - model.vertexList[whichVert].z);
    verts2D[whichVert].x = model.vertexList[whichVert].x * scale;
    verts2D[whichVert].y = model.vertexList[whichVert].y * scale;
    }
    zDepth += model.vertexList[whichVert].z;
    }
    depthArray.push([model.side[i], zDepth]);
    }
    depthArray.sort(function(a,b) { return a[1] > b[1] });
    for (var i = 0; i < depthArray.length; i++) {
    var sideVerts = depthArray[i][0];
    center.moveTo(verts2D[sideVerts[0]].x, verts2D[sideVerts[0]].y);
    center.beginFill(0x666666, 100);
    for (var j = 1; j < sideVerts.length; j++) {
    center.lineTo(verts2D[sideVerts[j]].x, verts2D[sideVerts[j]].y);
    }
    center.lineTo(verts2D[sideVerts[0]].x, verts2D[sideVerts[0]].y);
    center.endFill();
    }
    }
    rotateX = function(model, degree) {
    var rad = degree*Math.PI/180;
    var sin = Math.sin(rad);
    var cos = Math.cos(rad);
    var matrix = {a:1, b:0, c:0, d:0, e:cos, f:sin, g:0, h:-sin, i:cos};
    transform(matrix, model);
    }
    rotateY = function(model, degree) {
    var rad = degree*Math.PI/180;
    var sin = Math.sin(rad);
    var cos = Math.cos(rad);
    var matrix = {a:cos, b:0, c:-sin, d:0, e:1, f:0, g:sin, h:0, i:cos};
    transform(matrix, model);
    }
    rotateZ = function(model, degree) {
    var rad = degree*Math.PI/180;
    var sin = Math.sin(rad);
    var cos = Math.cos(rad);
    var matrix = {a:cos, b:sin, c:0, d:-sin, e:cos, f:0, g:0, h:0, i:1};
    transform(matrix, model);
    }
    scale = function(model, percent) {
    var rad = degree*Math.PI/180;
    var matrix = {a:percent, b:0, c:0, d:0, e:percent, f:0, g:0, h:0, i:percent};
    transform(matrix, model);
    }
    transform = function(matrix, model) {
    if (transformMatrix) {
    var a = matrix.a*transformMatrix.a + matrix.b*transformMatrix.d + matrix.c*transformMatrix.g;
    var b = matrix.a*transformMatrix.b + matrix.b*transformMatrix.e + matrix.c*transformMatrix.h;
    var c = matrix.a*transformMatrix.c + matrix.b*transformMatrix.f + matrix.c*transformMatrix.i;
    var d = matrix.d*transformMatrix.a + matrix.e*transformMatrix.d + matrix.f*transformMatrix.g;
    var e = matrix.d*transformMatrix.b + matrix.e*transformMatrix.e + matrix.f*transformMatrix.h;
    var f = matrix.d*transformMatrix.c + matrix.e*transformMatrix.f + matrix.f*transformMatrix.i;
    var g = matrix.g*transformMatrix.a + matrix.h*transformMatrix.d + matrix.i*transformMatrix.g;
    var h = matrix.g*transformMatrix.b + matrix.h*transformMatrix.e + matrix.i*transformMatrix.h;
    var i = matrix.g*transformMatrix.c + matrix.h*transformMatrix.f + matrix.i*transformMatrix.i;
    transformMatrix = {a:a, b:b, c:c, d:d, e:e, f:f, g:g, h:h, i:i};
    } else {
    transformMatrix = matrix
    }
    }
    center.onEnterFrame = function() {
    rotateX(cube, 3);
    rotateY(cube, 6);
    rotateZ(cube, 10);
    render(cube);
    };
    וזהו סיימנו.......

    נ.ב.
    אתם לא תיראו את זה על הדף אלה תצתרכו לעשות ctrl+enter
    ואז תיראו את הקובייה
    נערך לאחרונה על ידי IdanShiran; 12-11-2008 בשעה 22:15.



  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    גיא ל
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    הודעות
    57
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    SUP DUDE.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אחי אתה הכנת??? אדיר!...
    חתימתך עברה על חוקי הפורום ולכן נערכה.

  4. #3

    ברירת מחדל

    לא ,קרדית למישהו מפורום אחר



  5. #4
    משתמש מתחיל האוואטר של maxkaz15
    שם פרטי
    max
    תאריך הצטרפות
    03/2007
    הודעות
    129
    לייקים
    0
    נקודות
    100
    משפט מחץ
    BUHAIM-БУХАИМ
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תודה






  6. #5

    ברירת מחדל

    אחי אתה הכנת יפה





  7. #6

    ברירת מחדל

    זה מראה לי קוביה רגילה מה לעשות איתה?

  8. #7
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    גיא ל
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    הודעות
    57
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    SUP DUDE.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נחמד מאוד...
    חתימתך עברה על חוקי הפורום ולכן נערכה.

  9. #8
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    הודעות
    256
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מדריך מושקע

  10. #9

    ברירת מחדל

    יפהה

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 22:04.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,449,815 | הודעות: 8,150,397 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect