SideFX Houdini Master 10.0.465 for Windows/Linux/MacOSX - x86/x64 | 2.08GB
SideFX הודיני מאסטר 10.0.465 עבור Windows / Linux / MacOSX - x86/x64 | 2.08GB
SideFX הודיני מאסטר - תוכנית רבת עוצמה עבור מודלים ליצירת אפקטים מיוחדים, בעוד קבוצה פונקציונלית של גרפיקת 3D. התוכנית מאפשרת לך להפיק תמונות מורכבות ללא צורך plug-ins נוסף או קבוצה של מתכנתים. תעשיית הקולנוע יכול לסמוך על הודיני מאסטר ליצירת אפקטים מדהימים וידאו ואנימציה. בין החידושים בגירסה העשירית ראוי לציין את האפשרות של שימוש במחשבים מרובים יחד בתוך רשת תקשורת מקומית, כדי לדמות את אופן הפעולה של נוזלים, זיקוקים FX, כלים חדשים ליצירת עשן ואש, טכנולוגיה, אינטראקטיבי Photorealistic Rendering (IPR) במהירות להציג את השינויים הנעשים לאור שלושה הקלעים ממדי, לעבוד עם הנתונים סטריאוסקופית. הודיני מאסטר הוא הזמינות של כלי ליצירת אפקטים ויזואליים דינמיים עם חלקיקים.
מאפיינים:
הודיני מאסטר הוא מלוא התכונות 3D אנימציה
התוכנה אפקטים חזותיים ידועה הצומת שלה המבוססים על זרימת פרוצדורליים. הודיני הורים היא הכרחית עבור אמנים אפקטים חזותיים ומנהלי טכני (TDS) וכולל מלא מאוחדת הדינמיקה בסביבה. הודיני בריחה היא להשלים 3D מודלים, אנימציה, תאורה, עיבוד ו compositing חבילת שפועל היטב לבד או עם הורים הודיני. הודיני בריחה כולל אנימציה תכונות אופי חזק כגון
החיבל אוטומטי עוצמה וכלים שריר.
יכולת פעולה הדדית: השתמש הודיני מאסטר להגדיר חלקיקים מתוחכמים השפעות פיזיות, ולאחר מכן להציג אותם לבלתי הודיני בריחה. לתמצת אותן השפעות לתוך הודיני נכסים דיגיטליים, ואתה יכול להביא אותם הודיני בריחה האמן ככלי אינטראקטיבי.
מה חדש ב הודיני 10:
דינמיקה:
כלי FX החדש המדף זיקוקים מאפשרים לך ליצור איכות ייצור עשן ואפקטים האש במהירות. הכלים מדף מגובים על ידי בלוטות חדשה להצהרת העקרונות (פותר Pyro), בלוטות SOP (אני DOP / פלט פני הצומת), ו מאוד גמישה, חומר הייצור (חומר זיקוקים). מידע נוסף.
עכשיו אתה יכול לחלק את העבודה סימולציה של נוזל ולהפיץ אותה במחשבים מרובים ברשת.
החוט, נוזל, בד ו פותרי כעת מהר יותר בשל ריבוי השחלה ו / או שיפורים אלגוריתמית.
תנועה FX:
תנועה FX מאפשרת לך בקלות להוסיף אפקטים צלעות כדי הפרמטרים באמצעות הפרמטר, aos בתפריט. מידע נוסף.
ניתן להוסיף אפקטים לאובייקטים באמצעות אובייקט ל"ג ו נענוע אובייקט כלים בכרטיסייה אנימציה המדף.
פרווה:
כעת אתה יכול ליצור קו חלק ברור בפרווה סרוק באמצעות הכלי הוסף הפרידה על המדף.
פרמטרים הוחלף על אובייקט פרווה לציון איך עובי, Frizz, וצבע משתנים לאורך כל השיער עם רמפות.
השימושיות ברשת:
עורך הרשת עכשיו יש סרגל כלים כדי לאפשר גישה קלה יותר פונקציונליות הרשת. השתמש בעורך רשת, aos תפריט Gear כדי להפוך את סרגל הכלים.
פתקים דביקים ברשת. הקש P Ctrl כדי ליצור פתק חדש. מידע נוסף.
כעת תוכל רשת תיבות הקן בתוך אחד את השני.
שיפורים חיווט.
רועד צומת מתנתק זה.
השמטת צומת על חוט מקשר זה. להחזיק? Shift כדי לחבר את קלט חופשי הבא במקום הראשון. התנהגות חדשה זו אינה זמינה אם אתה מפעיל את החוטים לבחירה של העדפות הראשי.
שמט צמתים עכשיו באופן אוטומטי הצמד לעמוד בתור עם הוריהם ואחים.
מחזיק? SHIFT במהלך גרירת צומת תעביר את זה עם הילדים שלה, מחזיק? Shift Ctrl יעברו את הצומת עם ההורים שלה. ניתן גם להפעיל את תיבת הסימון שנקרא הזז אריחים עם ילדיהם בדף רשת העורך הראשי של העדפות, אשר באופן אוטומטי להעביר אותה יחד עם הילדים שלה.
אתה יכול ללחוץ עכשיו ב 'עורך את הרשת כדי להגדיר במהירות / unset לעקוף את הדגל על הצומת תחת מצביע העכבר. העיתונות? משמרת ב 'כדי להגדיר / unset לעקוף את הדגלים על הצמתים שנבחרו.
כעת תוכל להשתמש בסביבה משתנה HOUDINI_NODE_WIDTH לשלוט על רוחב של הצמתים עורך הרשת. המשתנה הוא כפולה של רוחב הדגל.
, Äúcurrent, צומת au (הצומת מוצג עורך את הפרמטר) מסומן כיום עורך רשת עם חלוקה לרמות כאשר חשוך, aos לא נבחרה.
השימושיות כללי:
השפעות Motion לתת לך מאוד בקלות לעקוף פרמטר עם רשת צ 'ופ, המאפשר לך להחיל במהירות השפעה כגון להתעצבן או להחטיא את המטרה. מידע נוסף.
יש עכשיו צופה סטריאוסקופית ב viewport, לבוש המצלמה סטריאו, עיבוד סטריאוסקופית ב ROPs, ו MPlay סטריאוסקופית וצפייה IPR. את הכרכרה המצלמה סטריאו גם את האורות ואת הכרטיסייה מצלמות של המדף. מידע נוסף.
עדיף להציג וביצוע מניפולציה.
רב תחומי עורך שורה, כגון בכרטיסיה קוד בחלון המאפיינים סוג, עכשיו התכונה סרגל כלים עם פעולות עריכה משותף.
הערכת ביטוי זה עכשיו מהר יותר.
הצללה ולאחר עיבוד:
Render תומך כעת להציג תצוגות מקדימות מהירות זה עדכון כמו שאתה לשנות פרמטרים. מידע נוסף.
ייצור חדשים באיכות Shader זיקוקים. מידע נוסף.
חומרים חדשים ספיגה. שימושי עובר סגירה, חסימה כללית-for-compositing עובר, או פשוט בצבע / מעבד סוג מרקם קליטה. מידע נוסף.
פשוט Ramp חומר חדש בלוח הצבעים, מה שהופך את ריי עבור שימושי ה-x או חומר סוג Toon. מידע נוסף.
רשתות VOP עכשיו להמיר באופן אוטומטי כאשר datatypes אפשרי. אתה יכול באמצע-אוטומטי לחץ על המרה החיבור ובחר ליצור צומת המרה מפורשת.
מנוע עיבוד PBR מיושם כיום VEX. זה מאפשר לך לייצא משתני סריקה עמוק PBR ו להשתמש Shader לשלוט עיבוד PBR.
כעת באפשרותך לייצא מטוסי סריקה עמוקה כגון direct_diffuse (תאורה ישירה, מרכיב דיפוזי) ו direct_glossy (תאורה ישירה, רכיב מבריק) מ PBR.
סינון טוב יותר של מפות צל (גם ב 9.5).
כלים חדשים המדף:
החדש זיקוקים הכרטיסייה FX מדף Pyro מכילה כלים חדשים אפקטים.
ישנם שני כלים חדשים בד המדף.
גומי אובייקט שימושי לדמות אובייקטים לנסות להשיב את הצורות המקוריות שלהם אחרי התנגשות, כגון כדור גומי.
Dentable אובייקט שימושי לדמות אובייקטים לא מנסה להחזיר את הצורות המקוריות שלהם אחרי התנגשות, כגון כתוש יכול.
יש כרטיסייה חדשה המדף אנימציה.
ל"ג אובייקט משתמשת Motion FX להוסיף השהיה לאובייקט.
נענוע אובייקט משתמשת Motion FX להוסיף נענוע לאובייקט.
ההקפאה הופכת לכלי דוחף חפץ, aos Scene ברמת הופך לתוך הצומת משטח המרה ברמת הגיאומטריה.
הכלי מאפשר לך סכין אינטראקטיבי מפוצל הפוליגונים בקו נמשכים.
הכלי מאפשר לך אדג 'לופ בקלות להוסיף לולאה של קצוות פוליגון Quad בגיאומטריה.
שיפורים אחרים:
יציאת מק היא מהירה יותר ואמינה יותר.
HOM מיושם יותר טוב מתועד לחלוטין.
שיפורים רבים ואפשרויות חדשות בתרגום FBX.
תפריט ההקשר עבור פרמטרים מוגדר כעת על ידי קובץ XML הניתנים לעריכה.
ניו הודיני ערכת צבע כהה זמין בתפריט הגדרות הצבע.
סקריפטים יכול עכשיו להשבית את הפרמטרים הרמפה.
תיקוני באגים אופטימיזציות.
SideFX Houdini Master - a powerful program for modeling and creating special effects, while a functional set of 3D graphics. The program allows you to produce complex images without the need for additional plug-ins or a group of programmers. Film industry can rely on Houdini Master to creating incredible video effects and animation. Among the innovations the tenth version is worth noting the possibility of using multiple computers together within a local area network, to simulate the behavior of fluids, Pyro FX, new tools for creating smoke and fire, technology, Interactive Photorealistic Rendering (IPR) to quickly view the changes being made in light of three-dimensional scenes, work with the stereoscopic data. Houdini Master is the availability of tools for creating dynamic and visual effects with particles.
Features:
Houdini Master is a full-featured 3D animation and
visual effects software renowned for its node-based procedural workflow. Houdini Master is indispensible for visual effects artists and technical directors (TDs) and includes a fully unified dynamics environment. Houdini Escape is a complete 3D modeling, animation, lighting, rendering and compositing package that works well on its own or with Houdini Master. Houdini Escape includes strong character animation features such as
powerful auto-rigging and muscle tools.
Interoperability: Use Houdini Master to set up sophisticated particle and physical effects, then view and render them in Houdini Escape. Encapsulate those effects into Houdini Digital Assets, and you can bring them into Houdini Escape as interactive artist tools.
What's new in Houdini 10:
Dynamics:
The new Pyro FX shelf tools let you create production-quality smoke and fire effects quickly. The shelf tools are backed by new DOP nodes (Pyro solver), SOP nodes (DOP I/O surface node), and a very flexible, production material (Pyro material). More information.
You can now divide the work of a fluid simulation and distribute it to multiple networked computers.
The wire, fluid, and cloth solvers are now faster due to multi-threading and/or algorithmic improvements.
Motion FX:
Motion FX allows you to easily add CHOPs effects to parameters using the parameter’s menu. More information.
You can add effects to objects using the Lag Object and Jiggle Object tools on the Animation shelf tab.
Fur:
You can now create a clear part line in combed fur by using the Add Parting tool on the shelf.
Replaced parameters on the Fur Object for specifying how thickness, frizz, and color vary along the length of each hair with ramps.
Network usability:
The network editor now has a toolbar to allow easier access to network functionality. Use the network editor’s Gear menu to turn the toolbar off.
Sticky notes in the network. Press Ctrl + P to create a new note. More information.
You can now nest network boxes inside each other.
Improvements to wiring.
Shaking a node disconnects it.
Dropping a node onto a wire connects it. Hold ? Shift to connect the next free input instead of the first one. This new behavior is disabled if you turn selectable wires off in the main preferences.
Dropped nodes now automatically snap to line up with their parents and siblings.
Holding ? Shift while dragging a node will move it with its children, and holding ? Shift + Ctrl will move the node with its parents. You can also turn on a checkbox called Move Tiles With Their Children on the Network editor page of the main preferences, which automatically move it together with its children.
You can now press B in the network editor to quickly set/unset the bypass flag on the node under the mouse pointer. Press ? Shift + B to set/unset the bypass flags on the selected nodes.
You can now use the HOUDINI_NODE_WIDTH environment variable to control the width of nodes in the network editor. The variable is a multiple of the flag width.
The “current” node (the node displayed in the parameter editor) is now marked in the network editor with a dark outline when it’s not selected.
General usability:
Motion Effects let you very easily override a parameter with a CHOP network, allowing you to quickly apply an effect such as jitter or overshoot. More information.
There is now stereoscopic viewing in the viewport, a stereo camera rig, stereoscopic rendering in ROPs, and stereoscopic MPlay and IPR viewing. The stereo camera rig is also on the Lights and Cameras tab of the shelf. More information.
Better display and manipulation performance.
Multi-line editor fields, such as on the Code tab in the type properties window, now feature a toolbar with common editing functions.
Expression evaluation is now faster.
Shading and rendering:
The render view now supports fast previews that update as you change parameters. More information.
New production-quality Pyro shader. More information.
New occlusion materials. Useful for general occlusion passes, occlusion-for-compositing passes, or simple colored/textured type occlusion renders. More information.
New Simple Ramp material in the palette, which makes for a useful x-ray or toon type material. More information.
VOP networks now automatically convert datatypes when possible. You can middle-click an auto-converted connection and choose to create an explicit conversion node.
The PBR rendering engine is now implemented in VEX. This allows you to export deep raster variables in PBR and to use a shader to control PBR rendering.
You can now export deep raster planes such as direct_diffuse (Direct lighting, diffuse component) and direct_glossy (Direct lighting, glossy component) from PBR.
Better filtering of shadow maps (also in 9.5).
New shelf tools:
The new Pyro FX shelf tab contains new pyro effects tools.
There are two new Cloth shelf tools.
Elastic Object is useful for simulating objects that try to regain their original shapes after a collision, such as a rubber ball.
Dentable Object is useful for simulating objects that do not try to regain their original shapes after a collision, such as a crushed can.
There is a new Animation shelf tab.
Lag Object uses Motion FX to add lag to an object.
Jiggle Object uses Motion FX to add jiggle to an object.
The Freeze transforms tool pushes an object’s Scene-level transforms down into a Transform surface node at the geometry level.
The Knife tool lets you interactively split polygons along a drawn line.
The Edge loop tool lets you easily insert a loop of edges in quad polygon geometry.
Other improvements:
Mac port is faster and more reliable.
HOM is more completely implemented and better documented.
Many improvements and new options in FBX translation.
The context menu for parameters is now defined by an editable XML file.
New Houdini Dark color scheme available in the color settings menu.
Scripts can now disable ramp parameters.
Bug fixes and optimizations.
Download:
http://beesofts.info/showthread.php?t=215
http://hotfile.com/dl/18443588/9c98a...art01.rar.html
http://hotfile.com/dl/18443728/7f53d...art02.rar.html
http://hotfile.com/dl/18443874/afa56...art03.rar.html
http://hotfile.com/dl/18444009/ce2d2...art04.rar.html
http://hotfile.com/dl/18444121/bfead...art05.rar.html
http://hotfile.com/dl/18444228/02112...art06.rar.html
http://hotfile.com/dl/18444340/ebb91...art07.rar.html
http://hotfile.com/dl/18444495/321a4...art08.rar.html
http://hotfile.com/dl/18444625/07aec...art09.rar.html
http://hotfile.com/dl/18444766/656ed...art10.rar.html
http://hotfile.com/dl/18444893/64d03...art11.rar.html
http://hotfile.com/dl/18445061/e6525...art12.rar.html
http://hotfile.com/dl/18445220/91f2b...art13.rar.html
http://hotfile.com/dl/18445390/ef92e...art14.rar.html
http://hotfile.com/dl/18445422/4e712...art15.rar.html






ציטוט ההודעה


