פרסום
בחברה מאוכזבים ממכירותיהם של משחקים מבוססי סרטים, ומבטיחים להתמקד מעתה בהפקות עצמאיות
באתר חדשות התעשייה GI.biz מדווחים כי בכירי Ubisoft מאוכזבים כל-כך מנתוני המכירות של "אווטאר: המשחק הרשמי", עד שהכשלון היחסי הזה גרר את החברה כולה למהלך של חשיבה מחודשת. תוצאותיו המיידיות: Ubisoft תשקיע מעתה והלאה הרבה פחות במשחקים המבוססים על סרטים, סדרות טלוויזיה ומותגים חיצוניים אחרים, והרבה יותר בהפקות עצמאיות המבוססות על דמויותיה שלה.
המשחק של אווטאר נמכר מהיום שבו הופיע על מדפי החנויות בכ-2.5 מיליון עותקים ברחבי העולם, נתון שרוב המפתחים בהחלט היו מוכנים לקבל בשמחה, אך Ubisoft ציפתה למכירות של לא פחות מ-5 מיליון עותקים בתקופת הזמן הזו. לעומת סרט הקולנוע, שכבר הכניס למפיקיו יותר מ-1.6 מיליארד דולר ועושה את דרכו במהירות לתואר "הסרט הרווחי של כל הזמנים", נדמה שמשחק הוידאו לא חולל מהפכה גדולה ונשכח חיש מהר. ציוני הביקורות הנמוכים בוודאי לא עזרו.
"התוכנית שלנו היא להתמקד יותר בזכיונות היוקרתיים שלנו [Assassin's Creed, הנסיך הפרסי, Tom Clancy וכו' - נ.ד.] ופחות במשחקים המבוססים על מותגים חיצוניים", הצהיר המנכ"ל איב גיימו. "זה לא אומר שנחדול מכך לגמרי, אבל נשקיע בתחום פחות כסף". לפני אווטאר, הפיקה Ubisof את המשחקים הרשמיים של הסרטים "באוולף" ו"קינג-קונג", והיא עדיין אמורה לפתח משחק המבוסס על סרט הקולנוע "טינטין" בבימויו של סטיבן שפיבלרג.
אנו רק תוהים מה היה קורה אם Ubisoft הייתה מצליחה להוציא תחת ידה משחק טוב יותר שהיה זוכה לביקורות מצוינת ואהדה מצד הגיימרים. האם גם אז מכירותיו היו נותרות מאכזבות? ---- גיימר
לדעתי הגיע הזמן, משחקים שמבוססים על סרטים זה בד"כ קקה.





ציטוט ההודעה


