C&C 4: בלי LAN או שרתים ייעודים
גם אלקטרוניק ארטס מוותרת על שרתים ייעודיים, ומעדיפה שהקרבות ב-C&C החדש יעברו רק דרך האינטרנטEA הכריזה ש-Command and Conquer 4: Tiberian Twilight לא יתמוך במשחק דרך רשת מקומית (LAN) או שרתים ייעודיים. הסיבה לכך היא שהמשחק יתבסס על מערכת מעקב ניקוד שתשמור על המידע של כל שחקן ברשת, ותאפשר להתחבר למשחק משלל מחשבים ולשמור את מצבו באופן עקבי.
המעצב הראשי, סאם באס, הסביר את הצורך של מערכת התקדמות השחקן הגלובאלית בפעולה דרך השרתים של EA, "המערכת עוקבת אחרי המשחק לשחקן יחיד והקרבות מרובי המשתתפים וכל מה שהשחקן השיג לאורך המשחק. אם תתחבר ממכונה אחרת - אצל חבר, בקפה אינטרנט, בכל מקום אתה יכול להתחבר לפרופיל שלך ולקבל את כל המידע. הוא נמצא על שרת משלו, ולכן המשחק דורש ניתוק משרתים ייעודיים." בנוסף, הוא סיפר ש-EA יצרו מערכת קישור חדשה ומשוכללת יותר, שתקל משמעותית על מציאת משחקים.
פרסום
כך במכה אחת המפתחים ב-EA שחזרו את שתי שערוריות המולטיפלייר הגדולות של השנה - חוסר התמיכה של Starcraft 2 במשחק ברשת מקומית והזניחה של Modern Warfare 2 את השרתים הייעודיים. נראה אם ההכרזה הזו תגרום לכמות המהומה שגרמו ההכרזות האלו, או שאחרי שהן הניחו את הקרקע לשינויים האלה, כותרים אחרים יכולים כבר לנוע בשביל הסלול.




ציטוט ההודעה