דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף המייל של הבעיות?
|
|
לא נראה לי שיסדרו לך משהו הכל סיני מזוייף...
מדריך - כך תוכלו להרוויח כסף לחשבון הPayPal או הAlertPay שלכם (דולרים או שקלים)
┐∩┌(◢_◣)┐∩┌C# , HTML
100% נקי לא מזייף רטיו!
למה מה שאתה קונה בחנות לא סיני?
הקיצר כן אני כמה פעמים ביקשתי מהם שיישלחו לי חדש כי היה מוצר פגום
הנה
טופס ראשון- מוצר מגיע שבור\מקולקל\לא עובד
כשאתם מקבלים מוצר חדש והוא לא עובד לכם,חשוב לפני שאתם רצים לשלוח את התלונה, לבדוק טוב טוב את ההוראות
ולבדוק את כל האפשרויות,כי יש סיכוי שהפעלתם אותו לא נכון -אבל אם לא נכנסים לפה:
http://services.dealextreme.com/form...Defective.aspx
מקלידים את מספר ההזמנה משהו בסגנון: 063760XZ ואת הcapatcha
שם אתם מקלידים את מספר המוצר הבעייתי,בSKU.אם יש יותר ממוצר אחד אז באותה שורה לרשום את כל המספרים עם רווחים.
לאחר מכן,תנסו לפרט כמה שיותר מה הבעיה ומה מקולקל במוצר,וחשוב מאוד לצרף תמונה ואם אפשר לסמן את החלק הפגום אם זה פגם חיצוני.אפשר גם ישר לבקש שישלחו לכם מוצר חדש, בדרך כלל הם מסכימים אם השווי של המוצר לא גבוה,אבל אם זה מוצר ששווה הרבה כסף יכולים גם לבקש שתשלחו אותו בחזרה ורק אז יחליפו לכם אותו(בדרך כלל זה לא קורה). גם אם רק תפרטו את הבעיה בלי בקשה לשליחה של מוצר חלופי,בדרך כלל הם בעצמם ישאלו אתכם אם לשלוח מוצר חדש, ובתשובה תרשמו להם שכן.
תשובה יכולה להגיע תוך 7-10 ימים,לפעמים פחות אבל חשוב שתהיה לכם סבלנות ולא לפנות אליהם ולשאול מה קורה עם התלונה,הם יטפלו בה מתי שיגיע הזמן,הכמות פניות שהם מקבלים בכל הנושאים סה"כ היא עצומה.
לאחר ששלחתם את התלונה אתם מקבלים קוד משהו כמו: BFG48H44D3E4C4A, לצורך מעקב. אפשר לעקוב אחרי הפניה ושאר הפניות גם בנושאים אחרים עם הקוד שלהם ,ששם אתם גם מקלידים את המייל שלכם בטופס הזה:
http://services.dealextreme.com/forms/viewresults.aspx
אבל בכל מקרה,כאשר תהיה תשובה תקבלו מייד הודעה במייל ,אז אין צורך כל פעם להיכנס ולבדוק.
Bazinga
בהיעדרות לרוב שמחתי (:
15 אוגוסט - 25 אוגוסט - תאילנד (:
25 אוגוסט - 3 ספטמבר - וויאטנם (:
3 ספטמבר - 1 אוקטובר - AUSTRALIA #$@#%@#