שלום לכולם.
עקב שחרור הNPC שהכנתי החלטתי להכין שחרור של מדריך איך לשנות את הSTAT לITEM דרך קבצי WZ שבשרת.
אז ככה.
תכנו לתקיית הריפאק שלכם.
נניח שזה LemonStory Repack.
נכנס ל- LemonStory Repack\wz\Character.wz
בתוך התיקייה Character.wz יהיו לכם עוד 14 תיקיות.
כל תיקייה היא קטגוריה של חפצים. למשל:
Ring.wz - תיקייה של טבעות.
אוקי אז מה עושים? ניקח לדוגמה טבעת של "Resistance Ring"
נכנס לתיקייה Ring.wz ונחפש את האיידי של החפץ הדרוש.
במקרה שלנו : 1112445.
נמצא אותו ונעשה עליו מקש ימני -> ערוך.
( למי שאיבד אותנו, אנחנו נמצאים כרגע ב- LemonStory Repack\wz\Character.wz\Ring )
ונראה דבר כזה:
עכשיו אני יסביר לכם מה התפקיד של כל דבר.קוד PHP:<string name="islot" value="Ri"/>
<string name="vslot" value="Ri"/>
<int name="reqJob" value="0"/>
<int name="reqLevel" value="10"/>
<int name="reqSTR" value="0"/>
<int name="reqDEX" value="0"/>
<int name="reqINT" value="0"/>
<int name="reqLUK" value="0"/>
<int name="incSTR" value="5000"/>
<int name="incDEX" value="5000"/>
<int name="incLUK" value="5000"/>
<int name="incINT" value="5000"/>
<int name="incPAD" value="5000"/>
<int name="incMAD" value="5000"/>
<int name="incMMP" value="5000"/>
<int name="incMHP" value="5000"/>
<int name="incSpeed" value="5000"/>
<int name="incJump" value="5000"/>
<int name="incEVA" value="5000"/>
<int name="incACC" value="5000"/>
<int name="incPDD" value="5000"/>
<int name="incMDD" value="5000"/>
<int name="tuc" value="0"/>
<int name="notSale" value="1"/>
<int name="price" value="1"/>
<int name="accountSharable" value="1"/>
<int name="only" value="1"/>
<int name="cash" value="0"/>
זהו! כל הקרדיט לי ורק לי!!קוד PHP:reqJob - עבודה נדרשת
reqLevel - רמה נדרשת
reqSTR - כמה STR דרוש
reqDEX - כמה DEX דרוש
reqINT - כמה INT דרוש
reqLUK - כמה LUK דרוש
incSTR - כמה STR תקבלו מהחפץ
incDEX - כמה DEX תקבלו מהחפץ
incLUK - כמה LUK תקבלו מהחפץ
incINT - כמה LUK תקבלו מהחפץ
incPAD - כמה Weapon Attack תקבלו מהחפץ
incMAD - כמה Magic Attack תקבלו מהחפץ
incMMP - כמה MP תקבלו מהחפץ
incMHP - כמה HP תקבלו מהחפץ
tuc - כמה Slots יהיה לחפץ
price - מחיר החפץ בחנויות
cash - האם החפץ הוא CASH. 1= Cash 2 = Un-Cash
incSpeed - כמה מהירות תקבלו מהחפץ
incJump - כמה קפיצה תקבלו מהחפץ
incEVA - כמה Avoidability תקבלו מהחפץ
incACC - כמה Accuracy תקבלו מהחפץ
incPDD - כמה Weapon Defence תקבלו מהחפץ
incMDD - כמה Magic Defence תקבלו מהחפץ.




ציטוט ההודעה

ספוילר:
