המדריך הגדול ל- Buccaneer המושלם
עקב בקשות חוזרות ונשנות מאנשים פה בפורום, ואנשים במשחק החלטתי לפתוח מדריך שמסביר הכל על Buccaneer כמו שצריך ..תהנו
רק חשוב לציין ששום דבר לא מועתק הכל 100% עבודה עצמית!
***המדריך עודכן לפא'צ הכאוס אם יש הערות נא להגיב בהתאם ובצורה נאותה***
כמו כן שופרו עוד דברים כלליים במדריך כמו שניתן לראות ברשימה למטה..
במדריך זה ננסה לענות על השאלות הבאות:
-איך להעלות את הסטטים (Dexless,Lowdex,Auto Assign).
~הרחבה על ה- Low Dex.
-איך להפוך לכל עבודה (1,2,3,4)
~הרחבה על השגת ה- Dark Crystal.
-הסברה על הסקילים.
~נספח קטנטן בעבודה 4 להשגת הסקילים.
-איך להעלות לסקילים.
~ שני אפשריות לבילדים בעבודה 1,2 (בחירה).
בסדר בואו נתחיל..
בעיקרון לפיראט יש שני קטגוריות בסטטים שהוא צריך לעלות להם. Dex,Str
ה- Str אחראי על הכוח של הפיראט כביכול ככל שיהיה לכם יותר Str אתם תהיו יותר חזקים.
ה-Dex אחראי על החפצים שהפיראט יכול ללבוש, שזה אומר אם יש לכם נשק לרמה 100 תהיו צריכים שיהיה לכם 100 Dex בכדי ללבוש אותו ואם יהיה לכם נשק לרמה 110 תהיו צריכים 110 Dex כדי ללבוש אותו וכן הלאה..
איך להעלות את הסטטים
אופציה ראשונה
Auto Assign
שאתם עולים רמה ופותחים את הסטטים יש לכם את הריבוע הזה..
זה מעלה כל רמה באופן אוטומטי מתוך 5 הנקודות שלכם 1 ל- Dex ו- 4 ל- Str.
כל מי שמעלים לפי האופציה הראשונה הם בדרך כלל אנשים ללא תקציב שאין להם חפצים שמוסיפים Dex ולכן הם צריכים להעלות ל Dex (כדי ללבוש חפצים) ומפספסים נקודות ל- Str מה שהופך אותם לחלשים יחסית..
האופציה השנייה
Lowdex
זה שיטה של הסתמכות על חפצים שמוסיפים Dex לדוגמה: מישהו שלובש חפץ לרמה 120 ובבסיסי יש לו בכלל רק 80 Dex.. איך?
יש לו חפצים שמעלים לו 40 Dex. עכשיו אתם שואלים בטח מה יעזור לו 40 Str במקום ה- Dex..
אז זהו שזה מאוד יעזור לו.. כי כל 5 Str זה טיפה יותר מ 1 Att
עכשיו בואו נניח שזה 1 ATT עגול.. זה אומר
Str 40 = 8 Att
מה שבאמת נותן הפרשי כוחות בין מי שמעלה ב- Auto Assign לבין מי שמעלה Lowdex.
האופציה השלישית
Dexless
השיטה הזאת מאומצת בעיקר ע"י אנשים בעלי הרבה תקציב..
בעיקרון מי שמשתמש בשיטה הוא הופך את היוצרות וקונה חפצים שלא צריכים Dex בשביל ללבוש אותם (לרוב חפצים של רמות נמוכות) שחפצים אלה יקרים ומעלים לו את ה- Str שהוא מפסיד מהחפצים החזקים של הרמות הגבוהות. ככה מרוויחים גם את כל ה-Dex שכיבול צריכים לעלות (שמעלים אותו ל Str) וגם את ה- Str מהבגדים.
כמו שאמרתי באופציה הקודמת כל 5 Str נותן לנו 1 Att אז מי שמשתמש בשיטה הזאת ולא מעלה בכלל ל-Dex יהיה יותר חזק ויהיה "פערי כוחות" בין מי שעושה Dexless לבין מי שעושה Lowdex.
ההמלצה שלי לכו על האופציה השנייה (Lowdex) מפני ש- Dexless מצריכה הרבה תקציב והרבה כאב ראש.. ולא תמיד משתלמת.
ככה ש- Lowdex הוא השחקן הממוצע והכי משתלם..
איך להפוך לעבודה 1 (Pirate)
כשאתם מגיעים לרמה 10 תגיעו למונית שיש בכל עיר ו"בקשו" לנסוע ל Nautilus Harbor (זוהי עיר הפיראטים)
שתגיעו לשם תראו במפה את התמונה הזו..
כנסו לפורטל שעל הלוויתן ( לתוך הלוויתן ) ואז תראו את המפה הבאה..
אתם באתם מהנקודה הכחולה אתם צריכים להגיע לנקודה הצהובה.
אחרי שתכנסו לנקודה הצהובה תראו אתה המפה הבאה..
אתם באתם מהנקודה הצהובה אתם צריכים להגיע לנקודה הכתומה..
שתכנסו לחדר של הנקודה הכתומה תראו פיראטית בשם.. Kyrin
הנה תמונה שלה..
תדברו איתה ואוטומטית תהפכו לעבודה 1.
הסברה על הסקילים:
Bullet Time
Level 1: Accuracy: +6, Avoidability: +6
Level 10: Accuracy: +60, Avoidability: +60
Level 20: Accuracy: +120, Avoidability: +120
תיאור הסקיל: מוסיף Accuracy ו- Avoidability לשחקן.
flash Fist
Level 1: MP Cost: 8, Damage: 165%
Level 10: MP Cost: 10, Damage: 210%
Level 20: MP Cost: 14, Damage: 260%
תיאור הסקיל: תוקף מפלצת אחת ע"י אגרוף חזק.
Sommersault Kick
Level 1: MP Cost: 8, Damage: 124%, Max Monsters Hit: 3
Level 10: MP Cost: 12, Damage: 160%, Max Monsters Hit: 4
Level 20: MP Cost: 16, Damage: 200%, Max Monsters Hit: 6
תיאור הסקיל: תוקף עד 6 מפלצות ע"י אגרוף סלטה.
Dash
Level 1: MP Cost: 14, Movement Speed: +3, Jump: +2, Duration: 4 sec
Level 5: MP Cost: 10, Movement Speed: +15, Jump: +10, Duration: 12 sec
Level 10: MP Cost: 5, Movement Speed: +30, Jump: +20, Duration: 20 sec
תיאור הסקיל: ע"י לחיצה פעמיים פעמיים ימינה/פעמיים שמאלה תתחילו לרוץ מהירות גדולה מהרגיל.
איך להעלות לסקילים:
שעולים לרמה 10 מקבלים נקודה אותה מומלץ להעלות ל- flash Fist.
אח"כ מעלים לפי הסדר הזה:
דרך ראשונה
flash Fist (מקס 20)
Sommersault Kick (מקס 20)
Bullet Time (מקס 20)
Dash (מעלים רק 1)
דרך השנייה
flash Fist (רק 10)
Sommersault Kick (מקס 20)
Bullet Time (מקס 20)
Dash (מקס 10)
הדרך ראשונה יותר מומלצת כי לא שווה להוריד לסקיל התקפתי והסקיל של המהירות לא קריטי בכלל ולהיפך בעבודה 3 יש את ה- Transformation.














ציטוט ההודעה





































