קניתי כרטיס זיכרון ממוכר סיני באתר של איביי ebay ורק אחרי שהשארתי משוב חיובי למוכר אני גיליתי שהכרטיס זיכרון שקניתי מימנו הוא מזוייף ולא מקורי ושבסוף הוא גם לא תקין האם אפשר להיתחרט ולבטל ולשנות את המשוב החיובי שהשארתי לו או שזה כבר אבוד לי?
קניתי כרטיס זיכרון ממוכר סיני באתר של איביי ebay ורק אחרי שהשארתי משוב חיובי למוכר אני גיליתי שהכרטיס זיכרון שקניתי מימנו הוא מזוייף ולא מקורי ושבסוף הוא גם לא תקין האם אפשר להיתחרט ולבטל ולשנות את המשוב החיובי שהשארתי לו או שזה כבר אבוד לי?
|
|
פתחתי קייס והמוכר לא עונה לי רשום לי ככה
Escalate the case to eBay Customer Support
infoYou should only escalate if you have finished communicating directly with the seller.
By escalating this case, you are authorizing eBay Customer Support to make a final decision. You won’t be able to act on this case once it has been escalated.To escalate, and have eBay make a decision on your case, fill out the form below and click Submit. This is the final action you can take on this case. We’ll get back to you within 72 hours.
Why are you escalating the case?
The seller hasn’t responded
You’re having trouble communicating with the seller
Other
מה זה אומר ?
אתה יכול לשנות את השוב עד כמה שאני זוכר בעמוד של המשובים בפרופיל שלך.
בלי קשר תפנה מיד לEBAY ולפייפל (כן לשניהם ליתר ביטחון) בכדי שהם יזכו אותך