היום פעם ראשונה שלי ב E-ONE מאחורה....
יראבי אני עדיין מת, ושאני אומר מאחורה זה לא רק מאחורה זה בצד של הפתח של שיא החום שיוצא מהמנוע.....
היום פעם ראשונה שלי ב E-ONE מאחורה....
יראבי אני עדיין מת, ושאני אומר מאחורה זה לא רק מאחורה זה בצד של הפתח של שיא החום שיוצא מהמנוע.....
|
|
תן לנו קצת פירוט על המכונה...
"אהוב את הבקורת כי היא תעמידך על הגובה האמיתי"
* * *
מתוך הבנה הדדית, אשמח שלא תגיבו על הודעותי בשבתות וחגי ישראל.
בכל עניין, אשמח לעזור בפורום תמיכה טכנית / יהדות
גלישה נעימה ומטורפת :-)
מחכה לפירוט אחי![]()
טוב, אז E-ONE זה רכב כיבוי אמריקאי , קיצור של emergncy one (או איך שלא כותבים מצב חירום חח..), הוא נקרא בכבאות והצלה ישראל בשם ''נץ'' בגלל תכונותיו - כיבוי חילוץ והצלה ממקומות גבוהים, מקסימום 12 קומות בניין בזווית טובה של המנוף, אם אני לא טועה גודל המנוף שלו הוא 40 מטר +- אבל כמובן שאי אפשר לנצל את כל אורכו בשביל להגיע לגבהים, הוא צריך להיות בזווית טובה בשביל לשאת את הכבדת הרוח או התנאים הטבעיים האחרים המקשים עליו לעמוד יציב.
החסרון ברכב הוא שאם אתה יושב מאחורה אתה ממש ליד המנוע והוא מכוסה רק ברצועת עור ובעוד שכבה של מתכת נראה לי שמכסה אותו, והחום פשוט הורג אותך, במיוחד שאתה עם המעיל והקסדה...
חבל שהאמריקאים לא חשבו על זה.
תמונות:
E-ONE בתחנה באילת:
(השני משמאל)
E-ONE סטנדרטי כיום:
e-one קצת ישן בתחנה איפושהו בארץ:
![]()
נערך לאחרונה על ידי Scofield; 12-05-2012 בשעה 23:05.