קרדיט לאתר אחר.
אז מה זה בדיוק Wards?: הדבר הזה שנקרא Wards הוא דבר שצריך כדי לקבל Map Awarness שזה אחד הדברים החשובים כדי לנצח כל משחק אם אתם לא יודעים יש 2 סוגים של Wards אחד עם קצה בצבע ירוק שנקרא גם בשם Sight Ward שנראה כך
כל אחד כזה עולה 75 Gold ונשאר אחרי שמציבים אותו לבדיוק 3 דקות.
הסוג השני של Ward הוא עם קצה ורוד שנקרא גם בשם Vision Ward שנראה כך:
כל אחד כזה עולה 125 Gold ונשאר אחרי שמציבים אותו לבדיוק 3 דקות גם.
עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם למה שנקנה משהו שעושה אותו דבר ביותר Gold? התשובה היא שה Vision Ward יכול לראות גם דברים בלתי נראים כמו Champions מסויימים עם Stealth כגון Shaco,Twitch,Evelynn וכו' וגם הוא יכול לראות Wards אחרים שזה ממש מועיל כדי להרוס את ה Wards של הקבוצה היריבה ולהשאיר אותה ללא MapAwarness שיוביל אותכם לניצחון.
אוקיי עכשיו הנה מקומות שחובה לשים Wards בהם במיוחד ב Early Game.
(לחצו כדי להגדיל) הירוק מסמן את המקומות שיש בהם שיחים ששם אתם צריכים לשים Wards ואל תתייחסו ללבן לא הייתי מדיוק במיוחד אז מחקתי מקומות שטעיתי [IMG]http://images.***.co.il/smilies2/tongue.gif[/IMG].
למה במקומות אלה?:בגלל שבמקומות אלה אתם יכולים לראות אם באים לעשות לכם Gank או לראות אם הם הולכים ל Dragon ואם כן לעצור אותם או לגנוב אותו Dragon Control הוא גם אחד הדברים החשובים במשחק כדי לנצח במקומות של Dragon ו Baron מומלץ לשים Vision Ward כי 90% שהקבוצה היריבה תשים שם Ward ואז תוכלו להרוס אותו.
לקראת ה Mid Game אותם מקומות של ה Early Game ועוד כמה מקומות:
עוד פעם הירוק מסמן את המקומות שיש בהם שיחים ששם אתם צריכים לשים Wards אל תתייחסו ללבן והכחול מסמן שאם אתם בקבוצה הכחולה שם תשימו את ה Ward כדי למנוע Ganks ולראות אם הם באים לעצור אותכם מתי שאתם ב Dragon והאדום מסמן שאם אתם בקבוצה הסגולה שם תשימו את ה Ward ומאותה סיבה כמו המקום של ה Ward הכחול (ד"א שחור זה נטרלי המקומות של השחור הם חובה גם לקבוצה הסגולה והכחולה).
לקראת ה Late Game אותם מקומות של ה Early+Mid Game ועוד כמה מקומות:
אותו תיאור של ה Mid Game.
כמובן שאם אתם יכולים תשימו כמה שיותר Wards כמו ב Red Buff אם יש להם Jungler וה Blue Buff כדי לנסות לעשות לו Gank אבל אני דיברתי על המקומות הכי חשובים שבהם הכי כדאי לשים Wards בכל המשחקים לא משנה נגד מי.
בהצלחה!.








.




