יש משו שמאוד מציק לי במשחקים חדשים, ואני מחפש תשובה.
למה רוב המודלים במשחקים החדשים.. מרובעים :wtf: :wtf: :wtf:
למשל, בדום 3 יש את הראש המעופף.. איזה פירוט מטורף יש לפנים האלה.. אבל מה, הראש נראה כמו קוביה הנוגרית :\ זה מעציב אותי.. כבר יש כזאת השקעה בטקסטורה, למה לא לרנדר את המודלים על הסוף?
אפילו במנועים עתידניים כמו Unreal 3.0 שישומש במשחק Gears Of War.. אם תסתכלו טוב בSSים, הראשים מרובעים קצת אפילו שאפשר לראות מה יש להם עמוק בתוך האוזן (סופר פרוט)
אז.. מישהו יודע?



)
ציטוט ההודעה

