Dungeons & Dragons: Dragonshard מתנהל בעולם המשחק החדש של D&D, ששמו הוא "Eberron". עולם המשחק החדש יוצר צורה חדש להתייחסות למשחקי פנטזיה ואף משלב גזעים ותיקים ומפלצות מוכרות עם יצורים חדשים באופן חדש ומיוחד. באופן מתאים וראוי - Dragonshard יעשה למשחקי אסטרטגיה בזמן אמת מה ש-Eberron יעשה למשחקי ה-D&D.
העולם Eberron התהווה מגופותיהם של שלושה דרקונים מיתולוגיים - אחד התהווה את העולם התחתון, אחד לעולם שעל פני הקרקע והאחרון התהווה להיות טבעת שברי קריסטל קסומים המקיפים את הכוכב משל היו טבעות שבתאי. המלחמה פרצה כשאחד מהגדולים מאותם שברים נפל אל האדמה - השבר הידוע כ"ליבו של סיבריס" (הדרקון אשר התהווה לטבעת הקריסטלים.)
DragonShard מחדש במספר תחומים ומביא אלמנט אסטרטגיה המדגיש תכנון מראש. בשעה שזהו בהחלט משחק שבו תאספו משאבים ותייצרו יחידות, עץ הטכנולוגיה לא קיים בו (אין סדר מסויים לבניית בניינים). במקום זאת, ישנו מקום מוגבל בתוך העיירה שלך לבניית מבנים ואף המצב הוא כזה שאי אפשר לבנות את כל המבנים בכל שלב נתון. מכיוון שזהו המצב, כבר מתחילת המשחק תהייה זו החלטה טקטית אילו מבנים ליצור ובאילו יחידות להשתמש. בנוסף, ישפיעו המבנים על מבנים אחרים הנמצאים לידם - בסמוך למבנה יצור חיילים אפשר למקם מגדל קוסמים, נפחיה, כנסיה או מבנה יצור אחר אשר יענקו לחיילים חסינות מוגברת לקסם, שיפור בכלי הנשק, יגרמו לבניין לייצר פלאדינים או לוחמים מנוסים יותר בהתאם.
מוקד ברור למשחק יהיה העיירה שאתה תתחיל בכל שלב - העיירה מבוצרת ולכן מונעת התקפות מוקדמות במשחק. למעשה, מכיוון שהעיירה כה קשה לפיצוח, שלב זה בקרב נשמר רק לסוף, לאחר שהפחתת את כוחות האוייב והטלת עליו מצור. כל שלב הביניים מוחלט ע"י התנגשויות החלטיות פחות - יש צורך בעליונות באופן עקבי ולא רק בכמה דקות של יתרון. לנקודות מבוצרות כגון גשרים יהיה חלק קריטי במשחק בגלל האפשרות של מספר יחידות קטן יחסית לגרם להרבה נזק וכך להטות את מאזני הקרב. שילוב היחידות לתוך חטיבות הפועלות בשיתוף פעולה גם הוא יהיה קריטי בשל תכונות החיילים השונות. במשחק ישנו דגש נוסף על קרב אסטרטגי דרך כך שהיחידות נלחמות בחטיבות האוייב ולא פשוט תוקפות מטרה אחת. לחיילים תהיה נטייה להתקבץ ליחידות גדולות - מה שיצור ליחידה חזית, אגפים ועורף - ויאלץ אתכם לחשוב על המהלכים שלכם כדי שלא תקלעו להתקפות ממספר כיוונים. בשעה שאלמנט הלחימה בחטיבות איננו יחודי למרות היותו חדש בז`אנר, יצירת אותן החטיבות ממגוון חיילים שכזה מבטיח קשת אופציות אסטרטגיות מדהימה.
אלמנט משחקי התפקידים מיובא לתוך המשחק בצורה יוצאת דופן בהחלט. אפשר לומר שבמקום לייבא אלמנטים ממשחקי תפקידים - יובאו לתוך המשחק משחקי התפקידים עצמם! לשחקן ישנן אפשרויות לקחת יחידות קרביות ולשלוח אותן אל מתחת לאדמה ב"הרפתקאות". שם יסתדרו היחידות בהרכב חבורת D&D קלאסית ויצאו לחקור את המבוך בהנחייתך. כאן הדגש הוא על קרב טקטי כנגד אוייבים גדולים ומפלצות דמויות בוסים בחיפוש תת קרקעי אחר הנשק והסודות שיעזרו לקרב הניטש על פני האדמה. גם בחבורות האוייב תפגשו פה שכן גם הוא שולח הרפתקנים לחפש את אותם האוצרות, והקרב בינכם יהיה מהיר ועקוב מדם. למרבה המזל, הדרגות והיכולות שתצברו לכם למטה ישמשו את הדמויות כשיחזרו אל שדה הקרב - כעת הם הרפתקנים וגיבורים מנוסים!
לסיכום - Dragonshard הינו משחק יחודי וחדש, הן בגין העולם שבו הוא נערך והן בגין הדרישה שלו לחשיבה אסטרטגית והסתגלות, בשילוב עם משחקיות בסגנון D&D.
http://www.megaupload.com/?d=CT9A8UZX
http://www.megaupload.com/?d=P50BX0R4
http://www.megaupload.com/?d=6EZ8CR0H
http://www.megaupload.com/?d=HYOU5Z7G
http://www.megaupload.com/?d=XPQ23HB4











ציטוט ההודעה
