זה הדבר אחי מפגר שראיתי אבל מצחיק עדין
קוראים לזה המקלל האוטומטי xD
http://img.tapuz.co.il/forums/14833241.htm
שווה כניסה אם משעמם לכם או סתם רוצים לראות :]
זה הדבר אחי מפגר שראיתי אבל מצחיק עדין
קוראים לזה המקלל האוטומטי xD
http://img.tapuz.co.il/forums/14833241.htm
שווה כניסה אם משעמם לכם או סתם רוצים לראות :]
|
|
סבבה השקיעו חחח
אבל למה השגיאות כתיב?
ישן מאוד..... אבל עדיין מצחיק
שמע מי שעשה את זה הומו
והוא מדבר עם שגיאות כתיב רציניות יענתו
חחחח איזה משןעמם מי שכתב את זה חחחחחחח.
כן משעוממים רצח ואיזה דיסלקטים בטול= בתול שיקור = שיכור חחחחחחחחחחח איזה סטלהה
אל תפרסם יותר בחתימה.
ווואייי זה ישן אששששש
ראיתי את זה לפני 5 שנים בערך, וגם אז זה היה ישן :||||
"יא חתיחת גוש של חרה בטול,"
חרה?
טוב..
הרעיון נחמד![]()
חח איזה חמרים
חרוש אששששש,אני מכיר את זה מאז שאני התחלתי לגלוש באינטרנט חחח.
http://members.lycos.co.uk/havaad/mekalel.html
איזה דבר דפוק!!
אבל שאתה משועמם כלום לא דפוק![]()
חח איזה ישן זה![]()