חמש שנים תמימות עברו מאז השקת ה-A3 הנוכחית, ובמהלך התקופה הארוכה-יחסית הזו לא עברה המכונית מתיחת-פנים רשמית (אם כי הדגם בהחלט עבר עדכונים, עיצוביים ומכניים, כולל שינוי בהיצע המנועים בשנה שעברה; מבחן לגרסת 1.8 TFSI הנוכחית, כאן). אבל עכשיו מבצעת אודי רענון מוצהר ומעדכנת את ה-A3 במספר תחומים. הצד המכני של מתיחת-הפנים כולל אפשרות לתיבות S-טרוניק כפולות מצמדים – הכינוי של אודי ל-DSG – בכל קשת המנועים, כאשר דגמי הבנזין מתחת ל-2.0 ל' מקבלים את התיבה החדשה עם 7 הילוכים. היצע המנועים לא השתנה אך עבר טיפול-התייעלות לשיפור צריכת הדלק, כשהשינוי מגיע בחלק מהמקרים ל-15%. צמד מנועי הדיזל 2.0 ל' בהספקים של 140 ו-170 כ"ס עברו – במסגרת תהליך הדרגתי בכל קבוצת פולקסווגן – להזרקת מסילה משותפת. בתחום המיתלים מקבלת ה-A3 מיתלים אדפטיביים "מגנטיק רייד", עם נוזל ראולוגי המשנה את תכונותיו בהתאם לשדה מגנטי המופעל עליו. בנוסף לשינוי רציף בתכונות הבולמים יכול הנהג לבחור בין שני מצבי-יסוד, רגיל וספורט. מיתלים אלו יוצעו כאופציה במנועי הבנזין מ-1.8 TFSI וצפונה, ובצמד הדיזלים 2.0 ל'. רמות האבזור בכל הגרסאות עלו, ורשימת האופציות עשירה מבעבר עם אפשרויות בין היתר למערכת-עזר חצי אוטומטית לחניה כפי שכבר הופיעה בדגמי פולקסווגן. שינוי חשוב נוסף הוא שה-S3 הקרבית מופיעה עכשיו גם בגרסת ספורטבק (5 דלתות).
הצד העיצובי טופל כמובן אף הוא, עם חרטום מעוצב מחדש בו בולטים פנסים שונים (כאופציה ניתן לקבל פנסי בי-קסנון עם תאורת LED קבועה). גם מאחור ניתן למצוא פגוש ופנסים חדשים, כמקובל. בתא הנוסעים, הקונסולה קיבלה מראה מודרני יותר עם מתגים ומחוונים חדשים, הגה חדש וכן הלאה.

הדגם המעודכן יצא לשוק במהלך הקיץ.







עברה שינוי קטנטן..אבל עדיין כל פעם שאני אראה אותה אני אתפעל מחדש..
מכונית אחת היפות..


"אוטו"