נכון לפעמים קופצת לכם הודעה מעצבנת על כך שיש לכם תיקיות וסמלים בשולחן העבודה שאתם לא משתמים בהם? נכון שאתם רוצים לבטל את הדבר המעצבן הזה? במדריך הזה תלמדו כיצד לעשות זאת!
תחילה, תפעלו כך:
קליק ימני בשולחן הבעבודה -> תבחרו במאפיינים -> שם תבחרו בלשונית שולחן העבודה.
שם תלחצו על "התאמה אישית של שולחן העבודה...".
בחלון שיפתח לכם פשוט תורידו את ה-V מ"הפעל את אשף ניקוי שולחן העבודה כל 60 יום".
וזהו, עכשיו ההודעה לא תופיעה יותר.
קרדיט לי (אנטון ליבשיץ - Anton6288) על כתיבת המדריך הזה!





ציטוט ההודעה
of the world


