סוף עידן: חברת סלקום החליטה לסיים את ההתקשרות עם הזכיינית קשת במסגרת התוכנית "כוכב נולד". זאת לאחר 6 עונות שבהן העניקה את החסות הראשית לתוכנית, בשווי של יותר ממיליון שקל לעונה. לטענת החברה, ההחלטה נובעת מקיצוץ בתקציבי הפרסום ל-2009, כשהצפי הוא קיצוץ של יותר מ-10% מתקציב הפרסום לשנה הקרובה.
גמר כוכב נולד 6 בכנרת
בשתי העונות האחרונות, גמר התוכנית נערך במסגרת אירועי "ווליום כנרת" של סלקום, בהפקה שעלותה כ-2 מיליון דולר.
בעונה הקודמת התגלו קשיים במכירת הכרטיסים לאירוע הגמר. כפי שפורסם במעריב, כבר בהכנות לאירוע היה מי שטען כי בסלקום שוקלים להפסיק את מתן החסות לתוכנית בעונה הבאה, עקב המאמצים הרבים שנאלצו להשקיע במכירת הכרטיסים, שכללו הורדת מחירים, שימוש בלוביסטים ועוד.
עדי כהן -סמנכ"ל השיווק של סלקום, מסר כי "ההחלטה על סיום ההתקשרות התקבלה במסגרת היערכות החברה לשנת 2009, שבאה לידי ביטוי גם בצמצום בתקציבי הפרסום".
לימור אהרונוביץ', מנהלת שיתופי הפעולה של קשת, הוסיפה : "אנו מודים לסלקום על העבודה המשותפת, הלכנו יחד כברת דרך"
קרדיט לnrg



גמר כוכב נולד 6 בכנרת
ציטוט ההודעה