עם התקרבות עונת החגים אפל לא נחה על זרי הדפנה והיא מתכוננת לבהלת הקניות הגדולה שמגיעה עם החגים. כחלק מההכנה שלה היא משחררת 2 פרסומות חדשות לאייפון על דגש היתרונות שלו לקניות.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=5znRxFo-qCg&feature=player_embedded"]YouTube- iPhone 3GS Ad - Song[/ame]
הפרסומת הראשונה שנקראת Gift מתחילה במשהו רלוונטי לשם שלה כאשר היא מציגה אפליקציה בשם Target App שהיא אפליקציה להמלצה על רכישת מתנות על פי קטגוריות מסוימות (מחיר, רעיון וכו') ואחרי זה מתחילה להתפזר בלי קשר לשמה כאשר היא ממשיכה עם הצגה של אפליקציות לעריכת תמונות, מונופול, והאפליקציה Zipcar ששוחררה לאחרונה ומאפשרת למצוא רכבים ולהפעילם דרך שירות Zipcar הפועל במספר ערים ברחבי ארה"ב.
הפרסומת השניה שמגיעה בשם "Song" פשוט זורמת עם המנטרה המקורית של "There’s an app for that" כאשר היא מציגה מגוון אפליקציות ביניהן אפליקציית נדל"ן, את המשחק "סימס 3", פייסבוק ואפליקציית שאזאם שהיא היחידה שקשורה לשם הפרסומת עצמו ולמי שלא מכיר אז היא אפליקציה שמאפשרת לזהות שירים עם האייפון ולתת עליהם מידע.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=5znRxFo-qCg&feature=player_embedded"]YouTube- iPhone 3GS Ad - Song[/ame]
בעיקרון הקמפיין של אפל לאייפון הוא מוצלח למדי ובניגוד לקמפיין Get a Mac הוא לא בנאלי מאחר והוא פשוט מציין תמיד את כמות האפליקציות של האפסטור ואת העובדה שפשוט קל להתקין ולהשתמש באפליקציה שאתה רוצה וצריך. מה שכן למשתמש הפשוט שרק מקבל את האייפון מציאה של האפליקציה שהוא רוצה מתוך 100,000 האפליקציות הקיימות באפסטור היא משימה לא קלה בכלל.





ציטוט ההודעה



