ברוכות השבות. הן חוזרות אלינו לסיבוב נוסף. קרי,מירנדה, שרלוט וסמנתה. ללא ספק מדובר על משהו שמעבר לעוד תופעה. עלילות ארבעת המופלאות, תחילה בקופסא הקטנה ולאחר מכן מעל גבי המסך הגדול סימנו קו ברור של עד רגע הופעתם בחיינו ומאז והלאה.
כבר אין צורך להביט בבחורות משופצות דמוית ברבי הצועדות בצעדי ברווז לאורך מסלולי האופנה במבטים חמורי סבר וחיוכים מאולצים. באה חבורת SATC ואמרה בריש גלי "לא עוד !". אופנה זה קליל וכיף. בגדים יפים משמשים אותנו ביום יום. בקומנו בבוקר, בלכתנו לעוד יום של עמל, בבילוינו ובשנתנו.
אין כמו לצפות בקרי בהגדלה (כך שניתן לבחון את כל פרטי האופנה שעל גופה ) חוצה את השדרה החמישית. תארו לכם את הדוגמנית התורנית מעל נתיבי איילון יוצאת מהתצלום ומדלגת בקלילות אל גג העזריאלי.
כול צפייה בחבורה הנפלאה פשוט מעוררת בי כול פעם מחדש את התשוקה לטעם טוב ומזכירה לי שגם לבחורות בשר ודם עם טיפה של בשר ושומן יש את הזכות להצטייד במלתחה אופנתית ו"חמה".
רביעיית המופלאות מחדדת את המסר שאופנה זה לא אליטיסטי וערטילאי אלא כיפי,מהנה,מאתגר ומעורר. אופנה זה משהו שכל אחת ואחד יכולים להתהדר בו ולהפוך לחלק בלתי נפרד משגרת היומיום שלנו.
ועכשיו, כשאפשר כבר להכריז על המופע הכי חם בעיר כתופעה ייחודית, הגיע העת לשים דברים על המזרן ולחשוף את הסוד הגדול.
גם גברים רואים ונוהרים לראות את סקס והעיר הגדולה. אם כי באופן רשמי מהסיבות הלא בהכרח נכונות. הרי השם של הסדרה ולאחר מכן הסרט הינו תרגיל ההונאה הגדול של העשור האחרון שכוון מראש אל בני המין השני. תן לגבר סקס והוא בעניין. מדהים כמה קל להפיל אותם, ממש כמו לזרוק עצם לכלב (ואפילו הכלב מתישהו מבין את העניין ומפסיק לשתף פעולה..).
בעוד שבקרבנו מלכתחילה היה מדובר במגזין אופנה וירטואלי עדכני ושיקי,מעין גרסה טלביזיונית ועכשיו קולנועית של "ווג" , הרי שמבחינת הגברים היה מדובר בתירוץ לקבל את מנת סצנת הסקס השבועית .
כמובן שהם לעולם לא יודו בזה. הרי את ה"עיתונים הישנים" הם קראו בגלל הכתבות ואת "SATC " הם רואים בגלל העלילה...
אבל ניחא, הרי גם מסע גדול (אל עבר ההכרה והערכה של מחוזות הסטייל ) מתחיל בצעד אחד קטן...
לכל המעוניינים בטעימה קטנה מהסרט- טרייליר לסקס והעיר הגדולה 2










