קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [מדריף]קידום אתרים במנועי חיפוש - 2 דקות ואתה בגוגל
    על ידי noam46 בפורום מדריכים וטיפים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-10-2010, 14:10
  2. קידום בגוגל
    על ידי prahim00 בפורום צרכנות וקניות באינטרנט
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16-10-2010, 20:09
  3. =-=-=- הרשמה לקבוצת קידום =-=-=-
    על ידי TaMiR בפורום דיבורים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 24-10-2005, 18:21
  4. קבוצת קידום הרישום כנסו כולם
    על ידי TaMiR בפורום דיבורים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-10-2005, 16:41
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

קידום בגוגל?

  1. #1
    משתמש כבוד האוואטר של orcho
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    34
    הודעות
    13,127
    לייקים
    23
    נקודות
    18,700
    מין: זכר

    ברירת מחדל קידום בגוגל?

    לא מצאתי כלכך איפה לרשום
    אני עם האתר www.saq.co.il
    אל תדאגו הוא לא מתחרה בכלום
    הוא של אבא שלי
    ואני רוצה לקדם אותו בגוגל
    ושמחפשים אותו שהוא לא יופיע תחת untiteld
    איך אני עושה את זה?


    [18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
    [18:15:27] <@FLASH> ‏לא אחי אני מכוער‏

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    Smoxer314
    אורח

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי orcho צפיה בהודעה
    לא מצאתי כלכך איפה לרשום
    אני עם האתר www.saq.co.il
    אל תדאגו הוא לא מתחרה בכלום
    הוא של אבא שלי
    ואני רוצה לקדם אותו בגוגל
    ושמחפשים אותו שהוא לא יופיע תחת untiteld
    איך אני עושה את זה?
    כנס לקישור הזה (תוריד כמה רווחים....):
    http:// www . google . co.il/intl/iw/add_url.html
    נערך לאחרונה על ידי Smoxer314; 06-12-2011 בשעה 16:56.

  4. #3
    משתמש מתחיל האוואטר של exoticious
    שם פרטי
    askld
    תאריך הצטרפות
    11/2011
    גיל
    44
    הודעות
    3
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    Post

    hi amigo thanks for the share...
    Nothing is Impossible...

  5. #4
    משתמש מתקדם האוואטר של גורילה
    תאריך הצטרפות
    02/2011
    גיל
    28
    הודעות
    573
    לייקים
    263
    נקודות
    100
    משפט מחץ
    <script>alert("lol");</script>
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תעשה לו SEO חובבני
    תבנה קישורים נכנסים לאתר
    תוסיף אותו לאינדקסים
    פרסום אותו בפרומים
    תדחוף לאתר מילות מפתל וכל אלה
    תעשה מה שרשום פה:


    מילות מפתח בתגית הכותרת<title> הכותרת היא אחד המקומות החשובים ביותר לשתילה של מילות מפתח. אחת הסיבות היא שמה שכתוב בתגית ה- <title> מופיע בתוצאות החיפוש ככותרת הדף. +3
    על תגית הכותרת להיות קצרה (6 או 7 מילים) ועל מילת המפתח להופיע קרוב ככל הניתן להתחלה.
    2. מילות מפתח בכתובת הדף URL מילות מפתח בכתובת הדף (URL) מוסיפה הרבה. לדוגמא :http://www.m-pi.co.il/מילון-קידום-אתרים.html כאשר הביטוי "קידום אתרים" הוא ביטוי מפתח. +3
    אין להסתמך על שיטה זו כאשר אין בשום מקום במסמך אזכור של מילת המפתח או הביטוי. שיטה זו עובדת רק עם שילוב של מילת המפתח גם בכתובת וגם בגוף המסמך.
    3. צפיפות מילות המפתח במסמך גורם חשוב מאוד נוסף הוא הקפדה על צפיפות מילות של 3%-7% במילים חשובות ו- 1%-2% במילות מפתח קצת פחות חשובות. +3
    צפיפות מילות מפתח של מעל 10% אוטומטית נחשדת כזיבול (ניסיון לעבוד על מנוע החיפוש) ועלולה לגרום נזק.
    4. מילות מפתח בקישורים גורם נוסף חשוב מאוד הוא מילות מפתח בקישורים ובעיקר בקישורים נכנסים. מכיוון שכאשר אתה מקבל קישור עם מילת מפתח מאתר אחר הדבר נחשב לא רק כהצבעה חיובית מהאתר המדובר אל האתר שלך אלא גם הצבעה חיובית שמקשרת בין האתר שלך ומילת המפתח. +3
    5. מילות מפתח בכותרות (<H1>, <H2> וכדומה) עוד מקום בו מילות מפתח נחשבות חשובות ביותר. אך חשוב להיזהר ולדאוג שהדף יכיל גם טקסט הקשור למילת המפתח ולא רק כותרות. +3
    6. מילות מפתח בתחילת המסמך עוד מקום חשוב בו ניתן לשים מילות מפתח אם כי לא חשוב כמו בקישורים וכותרת. +2
    7. מילות מפתח בתגיות <alt> עכבישים אינם יכולים לראות תמונות אבל הם כן קוראים את התיאור הטקסטואלי שלהם המופיע בתגית ה- <alt>. לכן אם יש לך תמונות באתר רצוי למלא את תגיות ה- <alt> במילות מפתח המתארות מה יש בתמונה. +2
    8. מילות מפתח בתגיות המטה Keywords דבר ההולך והופך פחות ופחות רלוונטי בעיקר בגוגל. יאהוו MSN ומנועי חיפוש ישראלים ורבים עדיין מסתמכים על תגית המטה Keywords לכן אם אתה מקדם את האתר שלך גם עבור אתרים אלו מלא חלק זה. +1
    9. קירבה בין מילות מפתח כאשר מקדמים ביטוי כגון "קידום אתרים" גם אם נשים את המילה קידום בפסקה הראשונה ואת המילה אתרים בפסקה החמישית הדבר יחשב אך ברור שפחות מאשר אם נשים אותם צמודות אחת לשנייה. לכן כאשר מקדמים ביטוי של יותר ממילה אחת יש להקפיד על קירבה של מילות המפתח בביטוי. +1
    10. ביטויי מפתח כאשר רוצים לקדם ביטוי מפתח המכיל יותר ממילה אחת לדוגמא "קידום אתרים" רצוי לקדם את הביטוי בעזרת חלוקה ל- 3 דפים לפחות. בדף אחד נקדם את המילה קידום בדף נוסף נקדם את המילה אתרים בדף השלישי נקדם את הביטוי קידום אתרים.
    דבר זה מאפשר הגעה לאתר גם ע"י גולש שרשם את הביטוי "אתרים קידום" +1
    11. מילות מפתח משניות קידום מילות מפתח משניות יכול להיות מכרה זהב. מכיוון שבזמן שכולם עסוקים בקידום מילות המפתח הפופולאריות תהיה פחות תחרות על מילות המפתח המשניות. לדוגמא : ברור שפחות אנשים מחפשים את הביטוי "צימרים בצפון" מאשר את המילה "צימרים" אך אם יש לך צימר בצפון ותגיע למקום גבוהה יותר בקידום הביטוי צימרים בצפון כנראה שתקבל גם יותר גולשים ולקוחות לאתר שלך. +1
    12. הטיות של מילות מפתח יש צורך בשימת דגש על כל ההטיות של מילת המפתח אותה אנו רוצים לקדם לדוגמא : כאשר רוצים לקדם את הביטוי "בניית אתרים" יש צורך לקחת בחשבון את כל הביטויים הנ"ל : "בניית אתר" "בנית אתר" "בנית אתרים" ועוד. +1
    13. מילים נרדפות קידום ושימוש במילים נרדפות בנוסף למילות המפתח אותם אנו רוצים לקדם יכול להבאי תנועה נוספת לאתר האינטרנט שלך. כדאי ! +1
    14. שימוש בשגיאות כתיב נפוצות שימוש בשגיאות כתיב נפוצות יכול להביא תנועה נוספת לאתר האינטרנט שלכם כמו כן גם שימוש בכתיבת מילת המפתח באותיות לטיניות יכול להביא תנועה לאתר אך דבר זה הוא בעייתי מכיוון שגולש שמגיע לאתר ורואה דברים אלו עלול לזלזל באתר ולכן במידה ומשתמשים בשיטה זו יש לעשות זו במקומות נסתרים. 0
    15. דילול מספר מילות המפתח כאשר מנסים לקדם מספר רב מדי של מילות מפתח ובעיקר מילות מפתח שלא קשורות ישירות לתוכן אשר מופיע באתר. קורה מצב בו מנוע החיפוש מתעלם טוטאלית מכל מילות המפתח באתר שלך (גם כאלה חשובות שכבר הצלחת לקדם). לכן חשוב לשמור על מספר מדולל של מילות מפתח. 2-
    16. דחיסת מילות מפתח כל נסיון להכניס מילות מפתח בצורה מלאכותית ומוגזמת (מעל 10% מהטקסט) תחשב כזיבול של מנוע החיפוש. ועלולה לגרום לנידוי של האתר ממנוע החיפוש. 3-

    קישורים – קישורים פנימיים, קישורים נכנסים, קישורים יוצאים
    מילות מפתח בקישורים נכנסים כמו שהוזכר כבר בחלק של מילות המפתח. זו אחד הגורמים החשובים ביותר בתחום קידום האתרים. וגורם השפעה עיקרי בנושא דרוג האתר. עדיפות היא למילות מפתח בקישור אך גם קישורים נכנסים ללא מילות מפתח משפיעים רבות. +3
    18. האזור ממנו מגיעים הקישורים הנכנסים. מלבד נושא מילות המפתח בקישור הנכנס חשוב גם מאיפה מגיע הקישור. מומלץ להביא את הקישורים מאתרים כמה שיותר "נחשבים". בד"כ ככל שהדרוג של האתר גבוהה יותר ככה הוא "נחשב" יותר. +3
    19. קישורים מאתרים דומים. קבלת קישורים מאתרים דומים הוא דבר מאוד מאוד חשוב. דבר זה מצביע על זה שהמתחרים שלך מצביעים עבורך והאתר שלך הוא אתר נחשב בקהילת העסקים שהאתר שלך נמצא בה. +3
    20. קישורים מאתרים עם סיומות כמו gov.il, ac.il, edu.il קישורים מאתרים אלו קשים מאוד להשגה אך מעידים בד"כ על רמה גבוהה של האתר המקבל את הקישור. וזאת בגלל שכתובות אלו לא ניתנות לרכישה ע"י כל אדם. בנוסף אתרים עם כתובות אלו בד"כ מאוד "נחשבים" בעיני מנועי החיפוש. +3
    21. מספר קישורים נכנסים ככל כמה שיותר יותר טוב. אבל איכות הקישורים חשובה יותר מהכמות (קישור אחד מאתר עם PR 5 שווה יותר מ- 100 קישורים מאתרים עם PR 0) בנוסף חשוב הטקסט בקישור גיל האתר שמקשר אליך ועד מספר רב של גורמים. +3
    22. מילות מפתח בקישורים פנימיים. עוד נושא חשוב אך לא חשוב כמו מילות המפתח בקישורים נכנסים. +2
    23. מילים מסביב לקישור. המילים שמופיעות לפני הקישור ומייד אחריו גם הם חשובות מכיוון שהם מראות קשר לטקסט של הקישור. על הטקסט לפני ואחרי הקישור לזרום ולא שיופיע קישור עם טקסט לא קושר פתאום באמצע הטקסט. +2
    24. גיל הקישור הנכנס. ככל שהקישור ישן יותר ככה יותר טוב. קבלת מספר רב של קישורים בתוך זמן קצר מרמזת על קנייה או החלפה של קישורים. +2
    25. קישורים מספריות ואינדקסים. למרות שזה מאוד חשוב מאיזה ספרייה מגיע הקישור. להיות רשום בספרייה כמו DMOZ, ספריית יאהוו או ספריית האתרים שלנו יכול להביא לזינוק בדירוג האתר שלך. אך להיות רשום במאות ספריות לא חשובות עלול להיחשב כזיבול של מנוע החיפוש ועלול לגרום לנזק. +2
    26. מספר הקישורים היוצאים בדף שמקשר אליך כמה שפחות יותר טוב ככה הקישור אליך נראה יותר חשוב. +1
    27. מילות מפתח ב"עוגנים" עוגנים הם קישורים פנימיים בתוך הדף אשר משמים בד"כ לניווט בתוך הדף עצמו. ניתן להשתמש בעוגנים ובקישורים אל העוגנים ולשים בהם מילות מפתח חשובות לדוגמא : <A href= “#גומלה”>קרא עוד אודות "בניית אתרים בג'ומלה"</A> +1
    28. כתובות IP של קישורים נכנסים גוגל מכחישה שהם מפלים לרעה קישורים נכנסים אשר נכנסים מאתרים בעלי אותה כתובת IP אך מניסיון ניתן לראות שקישורים אשר נכנסים מאתרים בעלי אותה כתובת IP כן מקבלים פחות חשיבות. MSN ויאהוו מצהירים בגלוי כי הם מתעלמים לחלוטין מקישורים נכנסים מאתרים בעלי אותה כתובת IP לכן בכל מקרה רצוי לקבל קישורים נכנסים מאתרים בעלי כתובת IP שונה. +1
    29. קבלת קישורים מחוות קישורים ואתרים חשודים. דבר זה לא משפיע לשום כיוון מכיוון שאתרים אלו לא משפיעים לטובה שכן הם ידועים כבר כאתרי חוות קישורים ולא משפיע לשלילה מכיוון שמנועי החיפוש כבר יודעים שיש אתרים כאלו המוסיפים את אתרך באופן אוטומטי. 0
    30. מספר רב של קישורים יוצאים. גוגל לא אוהבת אתרים אשר מבוססים על מספר רב של קישורים לכן מומלץ לשמור על מספר הקישורים היוצאים מכל עמוד באתר שלכם פחות מ- 100 קישורים. הוספת מספר רב של קישורים יוצאים אינה מוסיפה לדרוג האתר שלכם ואפילו יכולה להזיק. 1-
    31. מספר מוגזם של קישורים (זיבול קישורים). מספר רב מידי של קישורים גם נכנסים וגם יוצאים הוא דבר לא טוב המעיד בד"כ על קניית/מכירת קישורים או זיבול בכל מקרה גוגל תמיד לוקח בחשבון רק חלק מהקישורים הנכנסים כאשר מדובר בדרוג האתר. 1-
    32. קישורים יוצאים לחוות קישורים ואתרים חשודים. לא כמו קבלת קישורים לאתרי חשודים וחוות קישורים הוצאת קישורים לאתרים כאלו ואתרים שמוגדרים כ"אתרים רעים" יכולה לגרום נזק עצום לאתר שלך. חשוב לבדוק לעיתים קרובות את האתרים להם אתם נותנים את הקישורים כי לפעמים אתרים טובים הופכים להיות רעים ולהפך. 3-
    33. שרשרת קישורים שרשרת קישורים או שירשור קישורים הוא מצב בו אתר A מקשר לאתר B אתר B מקשר לאתר C ואתר C מקשר חזרה לאתר A. זוהי דוגמא פשוטה אך יתכנו גם אפשרויות מסובכות יותר. שירשור קישורים נחשב בעיני מנועי החיפוש כניסיון לעבוד עליהם ולסחור בקישורים ולכן אסור וצפוי לעונש. 3-
    34. קישורים לא נראים כאשר קיימים קישורים לא נראים אם זה בגלל שהם קטנים מדי אם הם בצבע של הרקע או מכל סיבה אחרת. וגולשים לא מסוגלים ללחוץ עליהם או למצוא אותם. ככה שברור שקישורים אלו הם ניסיון לעבוד על מנועי החיפוש 3-

    תגיות מטה - Metatags
    תגית מטה <Description> תגיות המטה הופכות להיות פחות ופחות חשובות אך אם יש עדיין תגית מטה שעדיין חשובה הרי זו תגית ה- <Description> . השתמש בתגית ה- <Description> כדי לכתוב תאור של הדף. מלבד זה ש- MSN ו- YAHOO עדיין מיחסות לתגית זו חשיבות רבה לעיתים קרובות מופיע התיאור שרשמנו בתגית ה- <Description> בתוצאות החיפוש. +1
    36. תגית מטה <Keywords> תגית ה- <Keywords> גם היא חשובה למרות שגוגל לא נותן לה כלל חשיבות ו- MSN ו- YAHOO נותנים לה מעט חשיבות (מנועי החיפוש בארץ גם הם נותנים לה מעט חשיבות). יש לשמור על אורך סביר (בין 10 ל- 20 מילים) ולדאוג שמילות המפתח יופיעו גם במסמך עצמו דף שיופיעו בו מילות מפתח רק בתגית ה- <Keywords> עלול לסבול מפגיעה בדרוג. +1
    37. תגית מטה <Language> אם שפת האתר שלך היא לא אנגלית מומלץ להוסיף את תגית ה- <Language> למרות שלמנועי החיפוש יש גם אפשרויות אחרות לגלות את שפת האתר שלך. +1
    38. תגית מטה <Refresh> תגית ה- <Refresh> היא דרך לבצע הפניה אוטומטית של הגולשים שלך מדף אחד לאחר. מנועי החיפוש עלולים לחשוב שאתה מנסה לעבוד עליהם ולכן לא כדאי להשתמש בתגית ה- <Refresh> בכלל. במידה ואתה חייב להפנות את הגולשים שלך השתמש בהפניית 301 דרך השרת. 1-

    תוכן
    תוכן ייחודי הוספת תוכן ייחודי לאתר (תוכן רלוונטי שלא מופיע בשום אתר אחר) היא הדחיפה הגדולה ביותר שאתה יכול לתת לאתר שלך הן מבחינת דרוג והן מבחינת מקום בתוצאות החיפוש. +3
    40. תוכן מעודכן באופן תדיר. עדכון התוכן באופן תדיר זו עוד דרך להעלות את דרוג האתר שלך. כמובן שעדיף לעדכן את האתר ע"י הוספה של עוד ועוד תוכן. אך ניתן גם לעדכן את האתר באמצעות שינויים מינורים בתוך תוכן שכבר קיים באתר. +3
    41. הדגשת מילות מפתח כאשר מילות מפתח בתוך התוכן מודגשות באמצעות הדגשה, כתב יותר גדול או באמצעות כותרות <h1>, <h2> אם נראות ברור יותר ולכן מנועי החיפוש תופסים אותן כחשובות יותר. +2
    42. גיל המסמך ותדירות עדכון מסמיכים חדשים יותר (או לפחות כאלו שעודכנו לאחרונה) משפיעים יותר על הדירוג. +2
    43. גודל הקובץ בד"כ קבצים גדולים יותר פחות רצויים ובכל מקרה עדיף 3 דפים קצרים מדף אחד ארוך שמכיל את אותו מידע. לכן אם הקובץ גדול יש לפצל אותו לכמה קבצים קטנים. +1
    44. הפרדת תכנים למרות שמסיבות שיווקיות וסטטיסטיות לפעמים מומלץ להפריד תכנים לפי דפדפנים כתובות IP ארצות וכו', מנועי החיפוש מתבלבלים ורואים בזה לפעמים כניסיון הטעיה ולכן לא מומלץ לעשותו כלל. 2-
    45. שגיאות עיצוב וקידוד מנועי החיפוש מצהירים כי הם לא אוהבים אתרים עם שגיאות עיצוב וקידוד אם כי קיימים בקושי אתרים שידוע כי נפסלו בגלל סיבות אלו. אך הם עושים מאמצים כדי לפתח את האלוגרתמים ככה שיפסל אתרים שעוברים על סעיפים אלו. הפתרון הוא לעמוד בתקן 2-
    46. תוכן לא חוקי שימוש בתוכן של אחרים אשר מוגן בזכויות יוצרים מבלי לקבל את אישורם או אתרים אשר מעלים תוכן המעודד מעשים לא חוקיים ואו אלימות. יפסלו וינודו תמידית מתוצאות החיפוש. 3-
    47. טקסט בלתי נראה מדובר בפעולת קידום אתרים פסולה וכאשר עכביש מגלה שיש טקסט באתר שמיועד לעיניו בלבד ולא לעיני הגולשים אל תתפלא כאשר אותו אתר יקבל בבום את העונש. 3-
    48. הסוואה הסוואה היא דרך נוספת לא חוקית אשר גורמת לעכביש לראות דף אחד בעוד בני אדם רואים דף אחר. 3-
    49. תוכן משוכפל כאשר תוכן מסוים מופיע בצורה זהה בכמה דפים (גם באתר שלך וגם באתרים אחרים) לא רק שזה לא יגרום לאתר שלך להראות יותר גדול אלא גם עלול לגרום לנזק ולירידה בדרוג. 3-

    עזרים ויזואליים וקידום אתרים
    ג'אווה סקריפט JavaScript בעזרת שימוש נכון JavaScript לא יפגע בדרוג האתר שלך. אך אם התוכן המרכזי באתר שלך מוצג באמצעות JavaScript תיתכן בעיה. בעיה זו נוצרת עקב זה שהעכבישים אינם מסוגלים לקרוא JavaScript ולכן לא מאנדקסים דפים שכתובים בשפה זו. 0
    51. תמונות בתוך הטקסט אתר אשר מכיל רק טקסט ואין בו תמונות כלל הוא אתר משעמם. אך אתר המכיל יותר מדי תמונות או אתר שהטקסט בו מוצג ע"י תמונות הוא אתר שחוטא בתחום קידום האתרים. לכן מומלץ לשלב בין השניים ולשים בעיקר טקסט עם מעט תמונות ואם כבר שמים תמונות אז תוך כדי שימוש בתגיות <alt> (חשוב לא לשים יותר מדי מילות מפתח בתגית ה- <alt>) 0
    52. תמונות במקום טקסט שימוש בתמונה במקום טקסט גם עם שימוש בתגית <alt> עדיין הרבה פחות טוב מפשוט לכתוב את הטקסט ולעצב באמצעות CSS 1-
    53. שימוש במסגרות Frames שימוש במסגרות או ממש ממש רע הימנע משימוש בהם אלא אם כן זה ממש נחוץ 2-
    54. פלאש Flash עכבישים אינם מסוגלים לקרוא פלאש כך שאם אתרך מכיל קבצי פלאש על תשכח להוסיף קישורים טקסטואליים כגיבוי לקישורים שמופעים בפלאש. 2-
    55. עמוד הבית פלאש הדבר הגרוע ביותר שניתן לעשות מבחינת קידום אתרים. העכבישים שאינם יודעים לקרוא פלאש לא נכנסים כלל לאתר ולא סורקים אותו בכלל ובזה נותנים מכת מוות לאתר.
    הדבר כולל גם עמודי ברוכים הבאים מפלאש. 3-

    שמות מתחם, כתובות URL וניהול האתר
    מילות מפתח בכתובת ה- URL ובשמות הקבצים פרמטר חשוב מאוד בעיקר ב- YAHOO ו- MSN +3
    57. נגישות האתר נושא בסיסי וחשוב ביותר הוא נגישות האתר והימנעות מדפי 404 (הדף לא קיים) 403 (גישה לא מורשית) וכדומה דבר הגורם לעכביש להיתקע או להגיע לדרך ללא מוצא ובסוף לא לאנדקס את הדפים עליהם עבר. +3
    58. מפת אתר דבר נהדר הוא שתהיה באתר מפת אתר מעודכנת. עכבישים אוהבים את זה !!! לא משנה עם זו מפת אתר ב- HTML או מפת אתר מיוחדת עבור גוגל. +2
    59. גודל האתר עכבישים אוהבים אתרים גדולים, לכן באופן כללי ככל שהאתר יותר גדול יותר טוב. למרות שככל שהאתר גדול יותר ככה הוא הפוך להיות פחות ידידותי לסביבה. לכן לפעמים רצוי לחלק אתר ענק לכמה אתרים קטנים יותר. (לא ידוע על אתרים שנענשו בגלל שהיו גדולים מדי אז אל תרוצו לחלק את האתר שלכם). +2
    60. גיל האתר כמו יין, אתרים ותיקים יותר זוכים לכבוד רב יותר. הרעיון שעומד מאחורי זה שעל אתרים ותיקים ניתן לסמוך בניגוד לאתרים חדשים שצצים כמו פטריות אחר הגשם. +2
    61. מיקום הקבצים מיקום הקבצים חשוב מאוד. קבצים הנמצאים בשורש האתר יקבלו דרוג גבוהה יותר מקבצים הנמצאים רמה 5 ומעבר. +1
    62. דומיינים מול סאב דומיינים עדיף לרכוש ולתפעל שם מתחם חדש מאשר להשתמש בסאב דומיין לדוגמא : במקום להשתמש ב- index.m-pi.co.il עדיף להשתמש ב- m-pi.net . +1
    63. סיומות של שמות מתחם לא כל הסיומות הם שוות ערך ועדיף להשקיע קצת יותר ברכישת שם מתחם עם סיומת מתאימה. לדוגמא סיומת .com או .co.il נחשבות יותר מסיומות כמו .biz או .info +1
    64. מקפים בכתובת ה- URL שימוש במקפים בכתובת ה- URL טובה הרבה יותר וקריאה הרבה יותר בעיני מנועי החיפוש מאשר שימוש ברווחים קווים תחתונים או סימנים אחרים. +1
    65. אורך כתובת ה- URL בד"כ נושא זה לא משפיע אך כתובות ארוכות מדי מתחילות להחשיד לכן יש להמנע מכתובות המכילות יותר מ- 10 מילים (שם המתחם ועוד 6-7 מילים) 0
    66. כתובת IP משנה רק כאשר מדובר בשרת שיתופי. ואז האתר מאוחסן כשרת חינמי או כשרת שיש עליו תוכן לא חוקי או שרת שנכנס לרשימה שחורה עקב זיבול ושליחת מכתבי דואר זבל. 0
    67. אד סנס Adsense מגדיל את הדרוג יש שמועה שטוענת כי הוספת Adsense מגדילה את דרוג האתר. השמועה אינה נכונה כלל ועיקר אין קשר בין Adsense והוספתו לבין דרוג האתר לא של גוגל ולא של מנועי החיפוש האחרים. 0
    68. אד וורד Adwords מגדיל את דרוג האתר בדומה ל- Adsense Adwords לא מגדיל ולא קשור לדרוג האתר. זה נכון שתמורת כסף תקבל יותר תנועה לאתר אך Adwords לא משפיע על דרוג האתר 0
    69. Downtime של השרת Downtime של השרת הוא מרכיב בלתי נפרד מהנגישות שדיברנו עליה קודם. כאשר השרת למטה העכביש לא יכול לאנדקס את האתר. גורם זה משפיע כאשר ה- uptime של השרת נמוך מ- 97%. 1-
    70. כתובות דינמיות עכבישים מעדיפים כתובת סטטיות, וכאשר הם נפגשים עם כתובות דינמיות מתחיל אצלם בלבול אשר יכול לגרום שהעכביש יחשוב שמספר דפי תוכן שונים הם בעצם אותו דף ולא יאנדקס אותם כלל. 1-
    71. שימוש ב- Session IDs דבר זה גרוע יותר משימוש בכתובות דינאמיות. אל תשתמש ב- Session Ids בדפי תוכן שאתה רוצה שיאנדקסו ויופיעו בגוגל. 2-
    72. הפניות (301 ו- 302) כשלא משתמשים בהם נכון הפניות יכולות לכאוב והרבה. במקרה הטוב של שימוש לא נכון בהפניות הדף לא יפתח במקרה הרע מנועי החיפוש יחשבו שמנסים לעבוד עליהם ויחסמו את האתר קליל. כאשר כבר משתמשים בהפניות עדיף להשתמש בהפניה קבועה (303) 3-


    אתגר חג הפורים בפורום הומור וצחוקים ייצא לדרך פרסים שווים לזוכים.
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=835040

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 05:03.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,449,538 | הודעות: 8,150,120 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect