הרהורי מצוינות חברתית וסביבתית
כולם מדברים, מדווחים, עושים פעילויות, לא בלי יח"צ חלילה וחס, על פעילות חברתית שמהווה אחד הטרנדים העכשוויים הגדולים ביותר, והגנת הסביבה. אין תאגיד או חברה גדולים שלא מאמצים משהו בתחום, שמלווה במסע פרסום ומבחינתם כחלק בלתי נפרד מהעניין, מה"רקורד".
כך יודעים הכול על פועלם של x ו - y עתירי הממון וההשפעה למען נזקקים, ומונצחת תרומת z לשמירה על איכות הסביבה. ואיך לא? יש להם את מיטב אנשי המקצוע לפרסם זאת.
להמשך



ציטוט ההודעה

