קרדיט לאתר אחר.


*הגיבור מוסיף כוח לצבא ויכול לכבוש נווה מדבר שהאחוזה רמה 10 , נווה מדבר שני ב- 15 ו- שלישי ברמה 20

*הגיבור אינו מת בקלות וככל שהגיבור הורג חיילי אויב, כך גדלה הרמה שלו והוא מתחזק.


*הכוח שלו מחזק את הצבא שאיתו.

*הגיבור הינו חייל חזק יותר מאותו סוג של חייל שאינו גיבור.

*הגיבור אינו נושא משאבים.

*הגיבור צורך 6 יבול לשעה.

*כאשר הגיבור עובר לרמה 1, לא ניתן לחלק מחדש את נקודות הבונוס.


*כאשר גיבור הורג גיבור אחר הוא מקבל את מלוא הנקודות של הגיבור, ללא קשר סוג הגיבור. שזה אומר, 6 נקודות.

*גיבור מקבל נקודות רק כאשר הוא הורג. בפשיטה על כפר, הגיבור אינו מקבל נקודות.

*גיבור מקבל ניסיון מתקיפת טבע, כמו חיילים - הוא מקבל נקודות על פי הצריכה של החיה לשעה.



*יש לשים לב שלא ניתן להבחין בנקודות אלו מיידית עכב מערכת תצוגת הדירוג של אחוזת הגיבור.

*ניתן להפוך כל חייל לגיבור. לא ניתן להפוך
מתיישב, מנהל אדמיניסטרטיבי (סנטור, צ'יפ, צ'יפטן) או סייר, לגיבור.

*גיבור יכול להגיע עד רמה 100 לכל אחת מהיכולות שלו.

*מדד החיים של הגיבור. אחרי כל קרב, התקפה או הגנה, שהגיבור השתתף בו, יורד לגיבור נקודות חיים. כאשר המדד שווה ל "0" הגיבור מת.

*שדרוגים בנשקייה או בנפחייה, אינם משפיעים על הגיבור, גם
במידה ונעשה השדרוג לפני היותו גיבור.

*ניתן להעביר גיבור לכפר אחר כל עוד יש
לו אחוזת גיבור בכפר, שם הוא ייחשב כחייל ולא כתגבורת.

*כל שחקן יכול להיות
בעל גיבור פעיל אחד.


*כדי לייצר גיבור מסוג שונה של חיילים, יש להרוג אתהגיבור הקודם.

*כאשר הגיבור מת, הוא לא נעלם, יש אפשרות להחיות אותו בתמורה למשאבים.


*ככל שהרמה של הגיבור עולה, כך עולה המחיר להחיותו.

*כאשר מת גיבור ניתן לאמן חייל אחר להיות גיבור, במקרה כזה הגיבור המת לא יעלם, אך לא יהיה פעיל.

*גיבור מקבל ניסיון גם כאשר הוא מת בסוף הקרב.

*כאשר מחיים גיבור מת, מדד החיים שלו מתמלא ל 100%, הניסיון שלו נשאר כמו שהיה כאשר נהרג, וישנה אפשרות לשנות את נקודות המיומנות שלו.

*כל אחוזת גיבור, יכולה לספח מקסימום 3 נוות מדבר.

*הגיבור מופיע בדו"ח התקיפה תחת הכוכב.


*לא ניתן לראות את היכולות של הגיבור בדו"ח התקיפה.

*ניתן להגן על כפר עם מספר גיבורים, אשר נשלחו כתגבורת מכפרים אחרים, אך בונוס ההגנה של הגיבור משפיע רק על החיילים שהגיעו איתו.

*ניתן לשלוח גיבור לבד להתקפה או הגנה, אך הדבר אינו מומלץ. אם הגיבור מאבד 90% מנקודות החיים שלו בקרב אחד, הוא מת, ולא משנה מה תוצאת הקרב.

מיומניות:

התקפה ערך ההתקפה של הגיבור.
הגנה ערך ההגנה של הגיבור.
בונוס התקפה תוספת של אחוזים להתקפה הכללית, של כל החיילים שמתקיפים עם הגיבור.
בונוס הגנה תוספת של אחוזים להגנה הכללית, של כל החיילים שמגנים עם הגיבור.
התחדשות מספר נקודות ההתחדשות שמקבל הגיבור ליום. כלומר, קצב הריפוי של הגיבור.
ניסיון הניסיון של הגיבור נמדד על פי הריגת חיילי אויב, על פי צריכת היבול שלהם. כלומר, חייל שצורך 4 יבול לשעה, יעלה את הניסיון של הגיבור ב4 נקודות. כאשר הניסיון מגיע ל100, הגיבור עולה ברמה. הגיבור צריך כמות ניסיון השקולה לרמתו הבאה*100 כדי לעלות רמה: מרמה 0 ל1=100 ניסיון, מרמה 1 ל2=300 הריגות(100+200), מרמה 2 ל3=600 הריגות(300+).

טבלת ניסיון שגיבור מקבל מהרג חיות:
http://help.travian.com/index.php?type=faq&mod=440

בהצלחה!