קרדיט לאתר אחר.
*הגיבור מוסיף כוח לצבא ויכול לכבוש נווה מדבר שהאחוזה רמה 10 , נווה מדבר שני ב- 15 ו- שלישי ברמה 20
*הגיבור אינו מת בקלות וככל שהגיבור הורג חיילי אויב, כך גדלה הרמה שלו והוא מתחזק.
*הכוח שלו מחזק את הצבא שאיתו.
*הגיבור הינו חייל חזק יותר מאותו סוג של חייל שאינו גיבור.
*הגיבור אינו נושא משאבים.
*הגיבור צורך 6 יבול לשעה.
*כאשר הגיבור עובר לרמה 1, לא ניתן לחלק מחדש את נקודות הבונוס.
*כאשר גיבור הורג גיבור אחר הוא מקבל את מלוא הנקודות של הגיבור, ללא קשר סוג הגיבור. שזה אומר, 6 נקודות.
*גיבור מקבל נקודות רק כאשר הוא הורג. בפשיטה על כפר, הגיבור אינו מקבל נקודות.
*גיבור מקבל ניסיון מתקיפת טבע, כמו חיילים - הוא מקבל נקודות על פי הצריכה של החיה לשעה.
*יש לשים לב שלא ניתן להבחין בנקודות אלו מיידית עכב מערכת תצוגת הדירוג של אחוזת הגיבור.
*ניתן להפוך כל חייל לגיבור. לא ניתן להפוךמתיישב, מנהל אדמיניסטרטיבי (סנטור, צ'יפ, צ'יפטן) או סייר, לגיבור.
*גיבור יכול להגיע עד רמה 100 לכל אחת מהיכולות שלו.
*מדד החיים של הגיבור. אחרי כל קרב, התקפה או הגנה, שהגיבור השתתף בו, יורד לגיבור נקודות חיים. כאשר המדד שווה ל "0" הגיבור מת.
*שדרוגים בנשקייה או בנפחייה, אינם משפיעים על הגיבור, גםבמידה ונעשה השדרוג לפני היותו גיבור.
*ניתן להעביר גיבור לכפר אחר כל עוד ישלו אחוזת גיבור בכפר, שם הוא ייחשב כחייל ולא כתגבורת.
*כל שחקן יכול להיותבעל גיבור פעיל אחד.
*כדי לייצר גיבור מסוג שונה של חיילים, יש להרוג אתהגיבור הקודם.
*כאשר הגיבור מת, הוא לא נעלם, יש אפשרות להחיות אותו בתמורה למשאבים.
*ככל שהרמה של הגיבור עולה, כך עולה המחיר להחיותו.
*כאשר מת גיבור ניתן לאמן חייל אחר להיות גיבור, במקרה כזה הגיבור המת לא יעלם, אך לא יהיה פעיל.
*גיבור מקבל ניסיון גם כאשר הוא מת בסוף הקרב.
*כאשר מחיים גיבור מת, מדד החיים שלו מתמלא ל 100%, הניסיון שלו נשאר כמו שהיה כאשר נהרג, וישנה אפשרות לשנות את נקודות המיומנות שלו.
*כל אחוזת גיבור, יכולה לספח מקסימום 3 נוות מדבר.
*הגיבור מופיע בדו"ח התקיפה תחת הכוכב.
*לא ניתן לראות את היכולות של הגיבור בדו"ח התקיפה.
*ניתן להגן על כפר עם מספר גיבורים, אשר נשלחו כתגבורת מכפרים אחרים, אך בונוס ההגנה של הגיבור משפיע רק על החיילים שהגיעו איתו.
*ניתן לשלוח גיבור לבד להתקפה או הגנה, אך הדבר אינו מומלץ. אם הגיבור מאבד 90% מנקודות החיים שלו בקרב אחד, הוא מת, ולא משנה מה תוצאת הקרב.
מיומניות:
התקפה – ערך ההתקפה של הגיבור.
הגנה – ערך ההגנה של הגיבור.
בונוס התקפה – תוספת של אחוזים להתקפה הכללית, של כל החיילים שמתקיפים עם הגיבור.
בונוס הגנה – תוספת של אחוזים להגנה הכללית, של כל החיילים שמגנים עם הגיבור.
התחדשות –מספר נקודות ההתחדשות שמקבל הגיבור ליום. כלומר, קצב הריפוי של הגיבור.
ניסיון – הניסיון של הגיבור נמדד על פי הריגת חיילי אויב, על פי צריכת היבול שלהם. כלומר, חייל שצורך 4 יבול לשעה, יעלה את הניסיון של הגיבור ב4 נקודות. כאשר הניסיון מגיע ל100, הגיבור עולה ברמה. הגיבור צריך כמות ניסיון השקולה לרמתו הבאה*100 כדי לעלות רמה: מרמה 0 ל1=100 ניסיון, מרמה 1 ל2=300 הריגות(100+200), מרמה 2 ל3=600 הריגות(300+).
טבלת ניסיון שגיבור מקבל מהרג חיות: http://help.travian.com/index.php?type=faq&mod=440
בהצלחה!








ציטוט ההודעה