נתחיל בכלל אצבע : התוכן הוא הכל.
תוכן טוב ומושקע ימשוך אליו קוראים, יגרום לשיתופים שיביאו עוד תנועה וחשיפה ויראה על מקצועיות ורצינות.
על מנת ליצור תוכן טוב יש לקחת בחשבון שני דברים : עניין לקהל ומראה כלפי גוגל מידה ומעוניינים בקידום.
חשוב לזכור דבר אחד - את התוכן כותבים לקהל ולא לגוגל !!
אז איך עושים זאת?
הדבר הראשון שעושים זה לכתוב את המאמר בכל כלי המאפשר כתיבת מסמך, בדרך כלל זה יהיה Word ומומלץ מאודשלא לכתוב בתוך הבלוג או באתר כי קורה לפעמים שאנחנו לוחצים על משהו בטעות והכל נמחק. הרבה מחשבים לא שרדו את המתקפה הפיזית אחרי זה.
לאחר מכן, אנחנו נסדר את המאמר לפי כותרות ופיסקאות בדיוק כפי שאתם רואים פה.
במידה ומדובר על קידום מומלץ להשתמש בתגית <H1> לכותרת ראשית שבה יופיע הביטוי המקודם שתופיע פעם אחת בלבד בראש המאמר וכל כותרת פסקה בתגיות <H2> שגם בהם יופיע הביטוי המקודם.
ישנם אתרים שאינם מאפשרים שימוש בתגיות אלה כמו בפורום זה למשל. במקרה כזה יש לבדוק אם ניתן להשתמש בקוד HTML ופשוט לכתוב <h2> בתחילת המשפט ו - <h2/> בסופו בקוד . שימו לב לסלאש שמופיע לפני ה - h2 השני.
מראה כללי
כלל אצבע : המאמר צריך להיות קריא ונוח לניווט בתוכו.
כיתוב קטן מדי יקשה על הקריאה - כיתוב גדול מדי תופס יותר שטח מסך ולא נוח.
כדאי להשתמש מדי פעם באמצעים ויזואליים , כגון טבלאות על מנת להדגיש משהו מסוים ומומלץ מאוד שלא להשתמש בטבלאות כאשר משתמשים בתמונות - זה מסרבל את העריכה.
כדאי להשתמש בתמונה הממחישה את הכתוב . במקרה זה אתם רואים את הפרצוף היפה שלי.
רצוי לשים את התמונה בצד שמאל לצד הכיתוב ולא כפי שמופיע פה אבל המערכת כאן לא מאפשרת את זה משום מה או שאני לא מצאתי איך לעשות זאת.
![]()
סיכום
ישנם אתרים שבהם ישנה מערכת ניהול קלה לתפעול ובעלת אפשרויות מרובות וישנם אתרים, בלי לזלזל, שבהם ישנהמערכת קצת יותר קשה ועם אפשרויות מוגבלות כמו פורום זה, אבל בכל מקרה ניתן להפיק מאמר איכותי בזמן יחסיתקצר ועם מעט השקעה.



ציטוט ההודעה






