מישהו יודע איזה יונדאי מורי נהיגה משתמשים בה בדר"כ?
מישהו יודע איזה יונדאי מורי נהיגה משתמשים בה בדר"כ?
|
|
יונדאי?
בדרך כלל זה פורד
מה זה בד"כ
לכל אחד יש אוטו אחר :\
לשלי יש subaru b4
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
אני שואל במידה ולמורה יש יונדאי אז איזה יונדאי בדר"כ זאת תיהיה(בדר"כ כי הם יקנו משהו חסכוני בדלק, וגם אחת חזקה שתביא להם יותר תלמידים)
בוא נגיד שמורי נהיגה מחפשים מכוניות שזוללות קצת דלק, רובן על מנוע דיזל והם אמינות ולא דורשות הרבה טיפולים.
לשלי יש יונדאי :\
אני לומד על סובארו B4 בנזין!! 2000 סמ"ק...
אוטו חייה !
פה הקטע של האמינות ממש לא נכנס לשיקול לדעתי..נכתב במקור על ידי Shmeel
כל התלמידים- בתחילת דרכם לא יודעים לתפעל רכב בצורה נכונה וטובה מכאן:
מושכים הילוכים, זורקים קלאצ', משלבים הילוכים לא נכונים
עולים על מהמורות כאילו אין מחר, עוזבים קלאצ' באמצע שילוב הילוך או שפשוט מנסים לשלב או להוציא הילוך ללא קלאצ'..
אלו פשוט תקלות בלתי נמנעות לא משנה עד כמה האוטו אמין וטוב..
לרוב הדגש הוא על נוחות- הוצאות כמו ביטוח מקיף, חובה.
מורי נהיגה ונהגי מונית לרוב בוחרים במנועי דיזל כפתרון לבעיות מנוע..
ידוע שלמנוע בנזין קשה לעבור את רף ה 200K קילומטר מבלי להחליף מנוע..
לעומתם מנועי הדיזל שגומעים בקלות ייתרה 500K ואף 750K על מנוע אחד ויחיד..
הבט צריכת ממש לא משמעותי, לדעתי בכל אופן, התלמיד יימשוך הילוכים וממש לא ייתרום לשיפור בצירכת דלק..
להזכירכם- מחיר פורמלי של ליטר סולר עולה על מחיר פורמלי של ליטר 95 אוקטן..
אני הייתי בוחר אוקטביה או קורולה לעבודה מסוג כזה..
מזל שלאבא יש לנד רובר דיפנדר עם הקלאץ' הכי קשה בעולם שכבר למדתי ללמוד לנהוג עליו כל כך טוב ששום מכונית לא יכולה כבר להכשיל אותי :>
אחרי פעם אחת שהמורה לרישיון לטרקטור לפני שנה ומשהו ראה איך אני נוהג הוא אמר שאני יכול לחזור ישר לטסט ושזה בזבוז זמן לבוא לשיעורים :<>
חכה שתיפול על רכב עם מפריד גבוהה..
כל הלנדרוברס דיפנדרס הם עם קלאץ' מפריד גבוהה, בגלל זה בהתחלה היה לי נורא קשה, אבל לאט לאט לומדים את זה, עד שהגעתי למצב שאני עושה לך זינוק מושלם בעלייה של 70 מעלות + -, אבל זה כבר מזמן, נהגתי על הדיפנדר הישן שלו עוד לפני, מגיל 15 כבר, למדתי לנהוג על טרקטורים כבר בכיתה ה', על מכונית יוצא לי פה ושם.
בעקרון עבודה עם קלאצ' מתבצעת בצורה פשוטה- בדיקת המפריד וההסתגלות אליו היא המסובכת..
אבל לומדים לתפעל את הדוושות בצמוד ז"א שאין צורך בדדושת בלמים כדי לבצע "זינוק בעליה"
חס וחלילה בבלמים
משתמשים בבלמים תמיד כמה שפחות
זה עיקרון שלמדתי בפעם הראשונה שעלתי על מכונית.
עם ההאנד ברקס עושים זינוק בעליה לא עם דוושת בלמים.
אם אתה נוסע בירידה תמיד מורידים למהלך ראשון ונותנים לגיר להוריד תמהירות לבד.
בלמים זה רק שחייבים, כי בלמים זה דבר שנגמר וצריך להחליף.