חחחחח יואב תאכלס תמיד כמה שתהיה טוב תמיד יהיה טוב יותר.. והטוב יותר..גם ממנו יש יותר טוב.. ובלה בלה בלה עד שמגיעים להכי טוב?! חחחחחחחחחחחחחחחחאז המשפט לא תקף לגביו..
חחחחח יואב תאכלס תמיד כמה שתהיה טוב תמיד יהיה טוב יותר.. והטוב יותר..גם ממנו יש יותר טוב.. ובלה בלה בלה עד שמגיעים להכי טוב?! חחחחחחחחחחחחחחחחאז המשפט לא תקף לגביו..
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL
|
|
אמר האדם שאחראי על קבוצה של פונים דוהרים.
שמעו אני 1.73, אתלטי כמו גבינה צהובה אם ניתור של כמו של ליאור ליפשיץ וקליעה כמו של גילי מוסינזון.
אין עליי.
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח^
אמר האדם שאתלטי כמו גבינה צהובה
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL
קליעה של גילי מוסינזוןן
חחח
כמה צחקתי
אפילו הוא לא יודע שיש לו כזו
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
אני קולע מ1 מ10 מהשלוש ואני יכול לקחת ריבאונד בתנאי שאין אף אחד ברדיוס של 20 מטרים מהמגרש
איך אני?
לא משהו
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
וה"לא משהו" היה מכוון לבדיחה,רק שתבין
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
תודה על המידע
שמתי לב למשהו מוזר... דווקא שאני הכי לחוץ ואני רואה מלא אנשים בקהל בזמן משחק (מלא בשבילי זה איזה 30 אנשים חחחחחחח) אני קולע ומשחק הכי טוב.... וכשאני סתם מתאמן לבד באולם ומנסה להוכיח לעצמי שאני טוב אני מביא איירבולים מחצי מטר מהסל... משהו מוזר לגמרי... ואז אחרי האיירבולים האלה מקרוב אני הולך לשלשה ומחטיא איזה 5 ברצף... ואז כשמישהו נכנס לאולם אני שוב מתחיל לקלוע בקצב......
חחח אין לי מושג למה זה קורה אבל זה מוזר... זה אמור להיות בדיוק הפוך =\
ICE MAN
כמו שורון שפר
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.