תראו תשעה אתם תדעו לבד ^^
ראיתי עכשיו בהוט היה נער המים
הסרט מבין הטובים שראיתיי
חולה עליו
מי פה?
עריכה:
חח שיט עכשיו אני רואה תשעה כתוב 4:36...ועכשיו 5:37..קיצור מי פה?
תראו תשעה אתם תדעו לבד ^^
ראיתי עכשיו בהוט היה נער המים
הסרט מבין הטובים שראיתיי
חולה עליו
מי פה?
עריכה:
חח שיט עכשיו אני רואה תשעה כתוב 4:36...ועכשיו 5:37..קיצור מי פה?
נערך לאחרונה על ידי .Aviv; 14-07-2006 בשעה 05:44.
|
|
אני![]()