שלום משיהו יכול בבקשה לתת לי קישור להוריד סקין של הווינדוס ויסטא בבקשה שיתן לי זה חשוב לי תודה
שלום משיהו יכול בבקשה לתת לי קישור להוריד סקין של הווינדוס ויסטא בבקשה שיתן לי זה חשוב לי תודה
נערך לאחרונה על ידי TheGamer3; 09-10-2006 בשעה 18:57.
|
|
הסקין לא שוחרר באופן רשמי על ידי וינדוס,אז תצטרך להתקין סקין צד שלישי קהילתי
ב Deviantart קיים מבחר בכלל לא רע:
http://browse.deviantart.com/customi...s/visualstyle/
*אגב בשביל להשתמש בסקינים תצטרך UXtheme\stylexp
ההמלצה שלי על uxtheme,קובץ DLL חינמי,הרבה יותר פשוט מ stylexp