מישהו מבין פה במוזיקה של סקאזי?
אז יש שיר שנקרא
הד מדינה משהו כזה
למישהו יש אותו?
קישור משהו כי באימיול אני לא מוצא
מישהו מבין פה במוזיקה של סקאזי?
אז יש שיר שנקרא
הד מדינה משהו כזה
למישהו יש אותו?
קישור משהו כי באימיול אני לא מוצא
|
|
נוווו אבל לא פההה.. דיי לפתוח בדיבורים פוסטים על מוזיקה.
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F