הבטן שלי כואבת כאילו יש לי שמה כלב והוא סורט שמה הכל....הקאתי אתמול פעמיים ועכשיו על הבוקר כבר הספקתי להקיא פעם אחת (ולפני יומיים שלוש פעמים...איזה דפוס 1,2,3)
יש פה עוד מישהו חולה? נבכה ביחד(אני לא באמת בוכה עכשיו...)
הבטן שלי כואבת כאילו יש לי שמה כלב והוא סורט שמה הכל....הקאתי אתמול פעמיים ועכשיו על הבוקר כבר הספקתי להקיא פעם אחת (ולפני יומיים שלוש פעמים...איזה דפוס 1,2,3)
יש פה עוד מישהו חולה? נבכה ביחד(אני לא באמת בוכה עכשיו...)
my series list
(תלחצו על הכותרת של הרשימה)
http://www.atraf-f.net/zipped/year2007/laugh/tv.jpg - קרדיט לZipped
|
|
אני סתם בבית =)
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
אחי בדוק אם אין לך אפנדציט... אני גם לא מרגיש טוב.. אני מרגיש ממש עייף וכואב לי הראש..
my series list
(תלחצו על הכותרת של הרשימה)
http://www.atraf-f.net/zipped/year2007/laugh/tv.jpg - קרדיט לZipped
אחי תרגיש טובב
תרגיש טוב גבר
רפואה שלמה
תהיה בריא !
תודה...(חח חרפתי עד עכשיו)
my series list
(תלחצו על הכותרת של הרשימה)
http://www.atraf-f.net/zipped/year2007/laugh/tv.jpg - קרדיט לZipped