כל הכבוד להפועל ירושלים, באמת הם נראים מעולה בתקופה האחרונה.
ואני לטובתם בגמר, שונא את בני השרון ואת אפי.
ברור שהגיע לבני השרון לנצח את מכבי החלשים, אבל עדיין שונא אותם.
הפועל ירושלים, אם באמת היו רוצים להוכיח משהו, היו רוצים לקבל את מכבי בגמר ולתת לה בראש.





ציטוט ההודעה










