Error 110
Nprotect כבר פתוח, תלחצו alt+ctrl+del בשביל לפתוח את ה-task manager, תלחצו על processes ותעשו end process ל-trose.exe וגם ל-GameMon.des.
Error 112
אתם צריכים לבדוק אם יש לכם וירוסים, וגם שיש לכם מספיק זיכרון במחשב. אתם גם צריכים לבדוק אם התוכנה נגד וירוסים שלכם מעודכנת, ופועלת טוב, ושאין לכן יותר מדי תוכנות פתוחות.
Error 114
זה אומר שה-firewall שלכם מתערב ותיבדקו אותו!.אם זה לא עוזר לכו ל-
C:\WINDOWS\system32\drivers ותמחקו את הקובץ procguard. אם זה לא פועל תעשו restart ואם זה עדין לא פועל.... אז לא יודע.
Error 115
GameGuard כבר פתוח. תסגרו את המשחק ותעשו restart למחשב.
Error 120, 124, 141, 142, 150, 153
ההתקנה של NProtect לא הושלמה או פגועה. תמחקו את התקייה של GameGuard ותפעילו מחדש את מייפל.
Error 155
זה אומר שיש לכם וירוס חמור או שהדיסק הקשיח שלכם לא בסדר.
Error 170
תמחקו את התקייה של GameGuard ותפעילו את מייפל שוב.
Error 230
אתם חייבים למחוק את מייפל לחלוטין ולהתקין שוב. הסיבה היא ששיניתם כמה קבצים ל-read only שהם חיוניים למייפל בגלל שהשתמשתם ב-dHTTPd.
Error 340
לכו לתקייה c:/windows/system32/drivers/etc
תמחקו את הקובץ "Hosts".
Error 350
NProtect בוטל. תעשו restart למייפל.
Error 360
תבדקו שה-firewall שלכם מצפה למייפל או שתמחקו את התקייה של GameGuard ותפעילו שוב.
Error 361
תבדקו אם אתה מחוברים לאינטרנט ושזה פועל טוב. אם זה עדין ממשיך, תורידו מחדש את Game Guard.
Error 380
או שיש בעיות עם האינטרנט שלכם או שיש server patch או שהסרבר של-NProtect לא פועל זמנית.
אתם יכולים גם לאשר את מייפל ו-nprotect דרך ה-firewall.
אם אתם משתמשים ב-Router תבדקו את ההגדרות של מייפל.
מנהלים וכולם סתכלו איך אני משקיעה בפורום למרות שאני חדש !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ותשימו את זה בהסברים



ציטוט ההודעה




