לך תיהיה לוחם!
נהג זה סתם חרא ואתה טוחן כמו לוחם בדיוק רק שלוחם נהנה הרבה יותר!
לך תיהיה לוחם!
נהג זה סתם חרא ואתה טוחן כמו לוחם בדיוק רק שלוחם נהנה הרבה יותר!
|
|
כבר מדברים על מענק שחרור?
עוד לא התגייסת ואתה מדבר על השחרור, ביזיון.
סתאאאם בצחוק.
קיצר עוד לא התגייסת, יש לך 3 שנים לשרת אין טעם לחשוב עכשיו על השחרור וכו'.
תחשוב מה אתה רוצה להיות בצבא.
בין אם זה לוחם, נהג או כל תפקיד אחר.
לגבי יחס בין פקוד למפקד זה כבר תלוי במפקד ובפקוד וזה לא משקף שומדבר לגבי התפקיד הזה.
אני מכיר אנשים שסובלים בגלל המפקדים שלהם ואני מכיר אנשים שנהנים מהיחס שבינם לבין המפקדים שלהם.