|
|
מים מתוקים?..
אצלנו יש בריכות דגים שמגדלים אותם לגודל ענקיי
דוד שלי מנהל שם.. והוא אחד החוקרים וזה
אז לפעמים נפלטים להם דגים לתעלות והם מביאים לנו אישר לבוא לדוג
עם קרס ענקית משולשלת בלי פתיון מכניס שולף מושטים ולברקים של קילו קילו וחצי XD
יש חתימה!
לשעברmoshe1061
אני פה אחי אתה לא לבד
יאואואוואואואו
חזרתי עכשיו ממסיבה בת של שרמוטה זונהההההההההה
לילה טוב אנשים
פרשתי
נערך לאחרונה על ידי Mc.KorKy; 11-07-2007 בשעה 05:04.
.