Degree:לפי זה תוכלו לדעת איזה כמות של Degree צריךבאבקת מזל אם אתם רוצים להשתמש באלכימיה
Phy. Damage:כח ההתקפה הפיזי יש לנשק
Mag. Damage:כח התקפה של הקסם יש לנשק
Parry:גורם לנשק להשתמש בכמות הדמג' המינמלית שלו.כלומר, אם לנשק יש דמג' של 200 עד 300, ולנשק יש Parry גבוה. אז הדמג' של הנשק יהיה יותר קרוב ל200
AttackRating:ההפך שלParry. כמה שיותר, גורם לנשק להשתמש בכמות הדמג' המקסימלית שלו
Block: סיכוי הגנת מתקפות

Durability:החיים של הנשק (כדי לתקן לפני שיהרס)
Critical:הסיכויים למתקפה הגורלית (יותרדמג')
AttackDistance:המרחק שממנו אתה יכול לתקוף
Phy. Absorb:אחוזים של כמה דמג' אתה תספוג ממתקפה פיזית

Mag. Absorb:אחזוים של כמה דמנג' אתה תספוג מתקפת קסם
Phy. Reinforce:כמה שיותר גבוה, יותר דמג' יתווסף אחרי שימוש מוצלח באלכימיה

המיוחדים (הכחולים)
Mag. Reinforce:אותו דבר כמו הקודם רק שיתווסף יותר דמג' קסם

Str . Increase:מוסיף כמות מסויימת לכוח (Strength)
Int . Increase: מוסיף כמות מסויימת Intelligence
Immortal: אם שיפור באלכימיה נכשל זה מונע מהחפץ להיעלם
Steady: אם שיפור באלכימיה נכשל זה מונע מהחפץ לאבדDurability
Lucky: מגדיל את הסיכויים של הנשק להצליח באלכימיה
Repair Invalid: אי אפשר לתקן. לחפצים כאלה יש Durability הרבה יותר גבוהה מהרגיל

קרדיט:galactic