סקירה מקדימה חלק 1.
הוא עומד בתחנת המוניות של בן דודו רומן, משרד קטנטן עם ציורים שנתלשים מהקירות והרבה מסמכים ועיתונים על הרצפה.
מבחוץ, השמש עוברת דרך המבנים והבנינים לאורך הרחוב, דרך החלונות המאובקים ומצלילה על הקירות והרצפות.
התחלנו לצפות בניקו מחטט בכיסיו ובועט ברגלו כשכל אדם, כשברקע מוזיקה אשר העוצמה משתנה עם שינוי זווית המצלמה.
זוהי הפתיחה המשכנעת של המשחק של השנה, שלוקח אותנו לצד המלוכלך שרוקסטאר מקווים ליצור.
זה יותר ריאלי, כמעט אורגינלי וזה עוד לפני ששמנו את רגלינו בחוץ.
ברחוב, ניקו הולך בתוך הרחובות בעוד שאנשים הולכים ומדברים ברחוב, המכוניות עוברות להן ומצפצפות להן על נהגים אחרים במטרה להגיע לעבודה בזמן.
לא הייתה לנו האפשרות לחפש ולסקור.
על כן, בהדגמה הייתה לנו האפשרות לראות את המודל הסופי של ניקו כשהוא עוצב מכל פינה אולם מנוע הרייג' המפורסם עדיין בתהליכי תכנות והוא צריך את הזמן של ששת החודשים הקרובים כדי לעצב כל פינה ופינה בליברטי סיטי.
בחזרה לעיר, ניקו עוצר לרגע כדי שנוכל לראות כמה הצללים דינמיים כשהוא הולך.
הצליים הולכים ונהיים ארוכים בהתאם להתקדמות הזמן במשחק.
למשל כשהשמש שוקעת או בזריחה. הם גם נותנים לנו את הראות הנכונה כאשר ניקו דורך על חפץ.
גם לחפץ יש צל או כאשר הוא יוצא ממונית, הצל מותאם בהחלט.
במבט על העיר, זה נראה שרוקסטאר הלכה על הקצה והבטיחה עיר חיה ונושמת בהתאם לדרישות הדור הבא של הגיימינג.
זה לא כמו במשחקים הקודמים, רק יותר גדול ויותר חד.
למעשה, ליברטי סיטי יותר קטנה מסאן אנדרס, GTA IV יותר קטן בהשוואה לסאן אנדרס, אך יותר מפורט, תחושה יותר ריאלית מהרבה בחינות.
יש יותר השקעה ביצירת כל מקום וכל דרך, אפילו בתים מבפנים ומבחוץ, ממש מיוחדים.
רמת הפירוט ממשיכה לתוך המבנים, כשהודגם שניקו מוציא רובה והולך לתוך אחד מהבנינים החומים והקשיחים מאבן באיזור Downtown בברוקר (להלן ברוקס בניו יורק האמיתית).
כאשר ניקו עובר בדלת (בלי שיהיה לזמני טעינה, זה אפשרי לשחק בכל המשחק ללא זמן טעינה אחד) היא נפתחת לסלון מלוכלך עם ספה יותר יפה בפינה אחת ומטבח בהמשך המסדרון.
ניקו יכול ללכת בפנים בזמן שהוא מכוון והמצלמה נמצאת בדיוק מאחורי הכתף שלו כדי שלשחקן תהיה ראות טובה.
לאחר שניקו שלנו יוצא מהבית, עוד אנשים מתאספים מדברים להם על נושאים שונים.
במבט למעלה, ישנם סולמות עליהם ניקו כנראה יוכל לעלות לגגות של בניינים.
אז דיברנו על סולמות ואיך ניקו יכול לעלות ומה לעשות.
הוא גם יכול לעלות על עמודים, חפצים וכל מה שאני ואתם יכולים לעשות בחיי היומיום.
בכל חפץ בנפרד, יש תחושה אחרת, ז"א פיזיקה אחרת, ז"א יש שיווי משקל שונה על החפץ.
על כל סולם אנו נראה כי רגלו דורכת בס"מ המדויק על הסולם ולא פתאום שהרגל נכנסת לתוך הסולם כמו שאנו רואים בחלק מהמשחקים.
אם נסתכל מסביב, בתוך חלק מסויים של ליברטי סיטי, נראה את ברוקלין ברידג' המפורסם שנעזר בעמודי תמיכה- למרות שהוא עדיין לא נבנה\(הוא לא נבנה מהבחינה שהמפתחים עוד לא סיימו אותו, לא כמו ב GTA 3 שזה היה חלק מהמשחק).
המפתחים אמרו שיהיה אפשר להסתובב חופשי, שלא כמו ב GTA 3 שהייתה הגבלה מסויימת לאיזורים, כרגע יהיה חופש לשחקן.
מצדו השני יש בתי חרושת, מבנים של העירייה ומבני מגורים, שלצדם יש מסילות רכבת (כנראה קשור לרכבת שהוראתה בקטע בתחילת הטריילר).
השעה מוקדמת בבוקר, וממש מתחת לרכבת הרחובות ריקים מאנשים.
לטענת רוקסטאר, זה מכיוון שזוהי שעת בוקר ולכן אין הרבה אנשים, ובמשך התקדמות היום, יתאפשר לנו לראות פעילות רבה.
בדיוק לאחר מכן, ניקו שלנו רץ לאורך הכביש לעבר מכונית, שנותן לנו את הטעימה הראשונה,איך לשחקן הראשי במשחק יש כוח פיזי גדול במשחק.
למתחילים, זה ירגיש כאילו הוא סוחב משקל ויש לו נקודה מרכזית של משקל בגופו (כמו שיש לנו), אז כשהוא מתחיל לרוץ זה יתחיל בהדרגה עד שהוא ירוץ ספרינט ויתעייף.
כשהוא רץ, ניקו ידחוף אנשים מהדרך כדי שיוכל בלי שום בעיות לעבור והפעם ירגישו זאת ולא שהמודל של האנשים רק זז מהמקום כי גם להם תהייה תגובה.
המשקל החדש של ניקו מודגם גם כאשר הוא גונב מכונית, כשהוא מנפץ את הזגוגית של החלון עם מרפקו לפני שהוא פותח את דלת המכונית.
ברגע שהוא בפנים, הוא מחבר כמה כבלים של המנוע- רק אחת מהרבה אנימציות של פריצה שנוספו למשחק- ופשוט נוסע (אם שמתם לב, השלב יותר ארוך ממה שהיה במשחקים הקודמים מן הסתם).
הרדיו מתחיל לזמר ברגע שהמכונית מתחילה לנוע ממקומה ובזמן שרוקסטאר נתנה לנו שירים מוכרים אך יותר איטיים (תלוי בתחנה), כאן יש לנו מוזיקת רוק פאנקי כבדה שמתאימה לסגנון המשחק.
על הכביש, המצלמה מסתובבת מסביב למכונית כאשר אנו נוסעים בסמטאות הרחוב, חושפים את מערכות הפיזיקה החדשות שמוצגות למשחק ע"י מנוע הרייג' (RAGE Engine).
בדיוק כמו ניקו, למכונית יש הרגשה יותר מציאותית בקטע של המשקל, במיוחד כאשר יש סיבובים חדים,באמפים ובהתאם כמובן גם לסוג הכביש והמרקם שלו.
אפרופו דרכים, עכשיו הכביש מרגיש הרבה יותר מציאותי מאשר במשחקים הקודמים, שנמצא בין מבנים.
וכמו מבנים רבים בברוקר, צורת הכביש עדיין לא מסויימת כמו עם שאר המקומות והמבנים.
אז בגלל שזה מה שקרה ורוקסטאר עדיין לא סיימו, הם לקחו אותנו למקומות צרים בהם היו הרבה פניות, אבל עדיין היינו שמחים לראות את ניקו נוסע ולראות מה קורה כאשר הוא מתנגש במכונית אחרת.
במהלך היום, כשניקו מטייל ברחובות התעשייתיים של ברוקר, הרחובות התחילו להיות עמוסים יותר ויותר במיוחד כשהגיע זמן הצהריים שזה בין 10-16, אנשים התחילו למהר כדי להגיע בזמן לעבודה, וכשהתקרבנו לנמל, עובדי המפעל התחילו להעביר קופסאות מבית חרושת אחד לשני.
כפי שראינו בטריילר של המשחק, הדמויות שאי אפשר לשחק אותן, נראים שונים לחלוטין, אחד מהשני.
מיד כשראינו את עוברי האורח הם נראו לא ממש משהו, נראו יותר כמו במשחקים הקודמים אך אל דאגה- רוקסטאר הבטיחה כי הם השקיעו במודל מוזל להדגמה זו וכי הם דחקו את זה לפינה ועכשיו הם עומדים לעבוד על כך אז אין ממש מה לדאוג.
לאחר שניקו עצר בצד ליד בית חרושת, הוא יצא מהמכונית והלך בסמטה מרוססת גראפיטי לעבר מקום כלשהו.
כשניקו הגיע למקור מים, הוא נכנס למים והם נשמעו כמו מים והם גם נראו ממש כמו מים, מה גם שהם שיקפו את השמש בצורה יוצאת דופן.
מהצד השני של הנהר היה את אלגונקווין, ההמצאה של המפתחים למנהטן.
זהו מראה מרהיב, של מקום נפלא שעוצב נפלא, וכנראה אומר לנו איך המשחק ייראה לקראת סוף תהליך הפיתוח.
בשלב מוקדם זה, זוהי ראייה שיש עוד הרבה מקום לעבודה שאמורה להעשות, כדי שהמשחק ירוץ חלק ויפה, ורוקסטאר כמובן הבטיחו שזה יקרה והמשחק יהיה מושלם עד ליציאתו.
עם כל מה שראינו אנו לא יכולים להתווכח.
ליברטי סיטי נראת דומה מאוד לרחובות של המשחק סיינטס ראו, שזה אומר שזה טוב.
גם שכשרוקסטאר נותנים הבטחה ש GTA IV יהייה אחלה תרגיל לקונסולות הדור הבא מבחינה ויזואלית, עם כל מה שאפשר לעסוק בפיתוח, שיתנו לניקו שליטה מלאה וחופש פעולה גדול בערים היפיפיות הללו.
רוקסטאר אומרים " זה נורמאלי לגמרי שיש בסרט תקשורת עם שחקנים ועוברי אורח, אולם במשחקי וידיאו זה נדיר מאוד. אין סיבה לא לעשות זאת, יש לנו מעל למאה שעות משחק ואתם שולטים בניקו, אז כדאי גם שזה לא ירגיש כאילו אנחנו יכולים לתקשר רק עם אנשים מסויימים".
אז כשניקו מוציא את הפלאפון מכיסו וכותב את המספרים של זה שצריכים להתקשר אליו כדי שנדע מה לעשות בהמשך, אנו רק צריכים לחכות כדי לראות מה ממתין לחבר המזרח-אירופאי, האם זה הרפתקה חסרת מעצורים? או שזוהי שליחות של הבאת סמים מנרקומן?
זה נראה כאילו שבהמשך המשחק, עברו יתפוס אותו ואנחנו נחזור לפלאשבקים מה שלא היה במשחק הקודם, מה שאנו כן יודעים זה שהמאפיה הרוסית תקח חלק בכך.
רוקסטאר גם אומרים כי לא יקרה מצב שבו אתם תהייו הבארון העשיר ביותר עם כמה שיותר קרקעות וכמה שיותר בתים כדי להכניס היגיון מסויים למשחק.
חוץ מזה, אם לניקו היה 10 מיליארד דולר, למה שהוא יעשה משימות פשוטות עבור 150 דולר מסכנים?
לסיכום, GTA IV יהיה המשחק הבא של העולם המודרני וללא ספק אנו נוכל לקחת חלק בחיים חדשים של אדם שאינו כל כך מוכר עם "החלום האמריקאי".
המשחק אמור לצאת ב 19 באוקטובר באירופה וב 17 באוקטובר בארה"ב לקונסולות ה XBOX 360 וה PS3.
לא הוכרזה גרסת מחשב.
סקירה מקדימה 2.
Gamespot הצליחו להתגנב לתוך 45 דקות מודרכות של הכותר הבא, GTA IV.
האם למשחק הזה שנקרא GTA IV עדיין יש את הקסם שהפך את Grand Theft Auto לטוב,ממכר ופושע יותר מתמיד?
בפעם האחרונה שהתבוננו GTA IV, רוקסטאר הראו לנו טעם מוקדם ממה שיש לנו לצפות לכותר הפשיעה הזה, ההדגמה הראתה לנו את הבסיס, מגרש משחקים קטן בעיר בגדולה שהמפתחים יצרו.
יותר נכון, רוקסטאר לקחו את כל הדיבורים והשמועות שהיו רצות, וניסו להכניס לא מעט למשחק כדי להראות לנו את המשחקיות החדשה והרעננה של GTA IV בגרסת ה XBOX 360 שהתחילה לענות לנו על השאלות איך המפתחים יכולים כבר לשנות את כל מה שהיה טוב בכותרים הקודמים לעוד יותר טוב בעולם פתוח עם פעולות אינסופיות שאפשר לעשות בו.
אז האם רוקסטאר יכולים לעשות את זה גם הפעם? כן, כנראה שהם יכולים.
אחרי הכל, רוקסטאר הם אלו שהמציאו את הז'אנר של העולם הפתוח שאפשר לעשות בו מיליוני דברים כדוגמאת הסנדק (The Godfather), המשחק Crackdown ,Jak & Daxter ועוד רבים אחרים.
אז מה אפשר כבר לשפר? מסתבר שלא מעט, יש המון.
ב GTA IV המשחק יתרכז יותר בעלילה עמוקה ופחות בצחוק, הוא יהיה משחק רציני כדי להכניס אתכם לתוך הצל הגדול ביותר, Liberty City, הכי עמוק שתוכלו לדמיין.
אתם שואלים למה? זה בטח לא כדי להרוס לכם את החוויה אלא בדיוק להפך, לשפר אותה ולהפוך אותה למציאותית מאי פעם כדי שתוכלו להרגיש את אותה חוויה קרובה למציאות.
GS שמו לב לאותם דברים ששינו את המשחק במהלך ההדגמה.
המשחק התחיל בכך שניקו התחיל את יומו והלך לכיוון Star Junction, שבעולם האמיתי נקראת Times Square( למי שמכיר זה בניו יורק).
ניקו קיבל שיחת טלפון משוטר מלוכלך בשם Francis McReary (פרנסיס מקר'רי), שרצה להכניס את ניקו לעסקים מלוכלכים.
הפלאפון שלך יהיה אחד מהדברים החשובים אם לא החשוב ביניהם, כי בעזרתו תוכל לתקשר עם האזרחים, הפושעים, נותני המשימות וכל העולם בעצם.
במשחק הקודם בסדרה, Grand Theft Auto: San Andreas, יכולתם רק לקבל שיחות לשמוע מה, מי שבטלפון אומר ומה אתם אומרים, הכל היה מתוכנן מראש מן הסתם.
ב GTA IV, יהיה הרבה יותר קל וגם כיף.
משמע, מעכשיו תוכלו גם לצלצל לאדם הנכון (או הלא נכון) מתי שרק תרצו וכל זה רק בלחיצת כמה כפתורים פשוטים החל מהלחיצה על הטלפון הקטן למטה במסך ומשם להתבונן ברשימה שיש לכם בו.
רוקסטאר אומרים כי הטלפון הנייד הוא הדרך שלהם להראות ש-GTA IV יתנהל באופן שבו אתה תהיה פעיל ולא רק תגיב לפעולות מסביבך באופן מתוכנן מראש, להפך, במשחק הרבה מהקטעים לא יהיו מתוכננים מראש ואתה תשלוט עליהם.
מסתבר שמקר'רי רוצה שנוריד עורך דין שהתלונן עליו כשוטר רע.
אבל לא כמו המשחקים הקודמים בסדרה, בהם אנו פשוט נכנסים למשרד של עורך הדין המפוקפק, לבחור נשק ולהוריד כל אחד שנמצא במקום, ל GTA IV יש רענון.
ניקו נכנס לאחד ממקומות האינטרנט-קפה שנקרא "TW@", נכנס לאתר בית המשפט והחוק וביקש ראיון עבודה עם אותו עורך דין.
כמו הפלאפון, המחשב הוא גם כלי לא קטן ואפשר למצוא בו המון דברים שיעזרו לכם להגיע למשימה הבאה, לבדוק email ועוד פעולות בסיסיות.
משהו חשוב נוסף הוא שהמחשב יכול להגיב כמו הפלאפון, מה שאומר אם עשית משהו שהיה בעל השפעה גדולה יכול להיות שאחד מנותני המשימה לא ירצה ליצור איתך קשר כי עשית ככה וככה, או שיכול להיות שמה שעשית יהיה באינטרנט בעמוד הראשי.
כל אלה הם השפעות שלך על המשחק.
(מי שלא הבין את הקטע עם העורך דין, אתם צריכים כנראה להתחבר לעורך דין ולהתנקש בו לאחר מכן, בקיצור לשקר).
אבל לפני שניקו יוכל לבצע את ההתנקשות, מקר'רי אמר שהוא צריך כוח אש כדי לבצע את המשימה.
בדיוק לאחר שמקר'רי אמר זאת, ניקו שולף בפשטות את הפלאפון שלו וקורא לחבר בשם ג'ייקוב הקטן ( Little Jacob) שיוכל לעזור להם במה שהם צריכים.
כדי לשמור על GTA IV יותר ריאליסטי, אנו נצטרך להיפרד מחנויות האמיו ניישן (Ammu Nation) שהיו מוכרות לנו בכל הכותרים.
זהו,זה נגמר.
אל תחשבו שאין נשקים, להפך, יש ולא מעט, אך כדי להשיג אותם, תצטרכו לנהל מו"מ עם דמויות במשחק כדוגמת ג'ייקוב הקטן, שרק כשהוא הגיע לניקו ולמקר'רי הוא לא התלבט וכבר הוציא את הנשקים האוטו' והחצי-אוטו'.
לפני שנוכל לשים את ידינו המלוכלכות על הרובים האלה, היינו חייבים להגיע מ-Star Junction לסמטה חשוכה אליה ג'ייקוב אמר לנו להגיע.
עכשיו, הדרך הרגילה והישנה היא להגיע מנקודה א' לנקודה ב' תוך כדי גניבה של מכונית עם מפתח בילד-אין ומנוע שמחומם לצאת לדרך.
היפרדו גם מהשיטה הזו, כי ב-GTA IV זה שונה לגמרי.
גניבת מכונית כוללת תהליך שבו ניקו שובר את החלון עם המרפק או הרגל שלו, נכנס עד כמה שהוא יכול ופותח את הדלת.
לאחר מכן, נראה אנימציה בה ניקו מתניע את כבלי המכונית ואז אנו חופשיים ליסוע לאן שאנו רק רוצים.
ע''פ GS בכמה נקודות בדמו, ראו את התוצאות של ביצוע פשע מול עיניו של השוטר, וכן, זה כולל גניבה של מכוניות.
אפילו פשע קטן כמו זה יזכה אתכם בכוכב מזהב, שמעכשיו הוא יסומן במפה כחיפוש של כוחות משטרה שכרגע מחפשים לתפוס אותך.
אנו נראה משטרות באות בצרורות ברגל, ברכבים ובעוד דרכים וכמובן שהדרך הטובה ביותר להיפטר מהמשטרה המעצבנת הזו היא לברוח ולהתחמק מהשטח בו מחפשים אתכם.
זה נשמע קל אך מתבצע בקצת יותר קושי, למשל כשהשוטרים מדווחים במכשיר הקשר על מיקומך האחרון על פי עדות שוטר כשהוא רואה אותך מבצע פשע, או אם אתה מבוקש אז מן הסתם הוא גם יודיע.
אם שוטר אחר רואה וחושף אותך בתוך רדיוס החיפוש, אז אותו מיקום שהשוטר ראה אותך יהפוך למרכז החיפוש מן הסתם.
אולם, יש לא מעט טריקים לעבוד על השוטרים.
לדוגמא, תוכלו להכנס לסמטה חשוכה בה השוטרים לא מחפשים אותך, גונב מכונית בחשכה ונוסע כמו בן אדם רגיל, כך למשל, השוטרים לא יזהו אותך ברכב החדש שלך.
לפני שניסע לפגוש את ג'ייקוב, ניקו עצר כדי לקנות נקניקייה מדוכן ברחוב, כדי להחזיר את מד הבריאות למקס' (כמו במשחקים הקודמים).
אולם ניקו שלנו בוחר שלא לנסוע במכונית ולנסוע במונית, כדי לראות את דרכו למקום אליו הוא צריך להגיע.
ברגע שניכנס למונית, אנו נראה את הכל ממבט ראשון וגם עוד יעדים אליה המונית צריכה להגיע אחרי שהיא תוריד אתכם.
למזלנו, אם אנו ממהרים, נוכל לדלג על השלב בה המונית נוסעת למקום היעד על ידי לחיצה פשוטה.
לאחר זמן מה, ניקו לקח את הנשקים, וקיבל שיחה מבית הדין כדי לקבל ראיון.
עכשיו מה שנשאר לניקו לעשות זה להיראות כמו עורך דין ממדרגה ראשונה, לפני שהוא יוכל לתבוע אפילו את הזבוב בחלון על שנגע לו בסנדוויץ'.
מה שאנו צריכים לעשות זה די פשוט, להגיע לאחת מחנויות הבגדים החדשות בשם פרסוס (Persues) כדי לארגן לעצמו חליפה חדשה.
לא יהיו המון בחירות במשחק ללבוש, כמו כן גם הבחירות בשינוי תווי פניו של ניקו והבגדים כמו שכבר צויין, שני קטגוריות אלו הם מינוריות ביותר, והבחירות במשחק לעיצוב של ניקו יהייו פחות מאלה של המשחק הקודם, San Andreas, אז כל העניין של העיצוב מסתכם איפשהו בין Vice City ל-San Andreas, משמע גם אין אפשרות לצבור שומן או שרירים.
לאחר שהוא לבוש כמו שצריך להצלחה, ניקו לוקח עוד מונית לבית המשפט, נכנס על ידי זמזום בפעמון, ומשם למשרד להתחיל את הראיון.
לצערנו, לא יכולנו להישאר עד סוף השיחה עם העורך דין, כיוון שניקו שלנו כבר כיוון אקדח לראשו ואז השורה האחרונה של אותו עורך דין:
"אלימות לא הורגת אנשים, משחקי מחשב הורגים אנשים", ולאחר מכן ירייה קלה בראשו של אותו עורך דין.
עקב יריית האקדח, המזכירה לא הייתה כל כך טיפשה ולחצה על כפתור האזעקה, וכעת על ניקו שלנו להילחם דרך כמות לא קטנה של שוטרים עצבניים.
האקשן הקולנועי הזה נראה כמו חלק ממסורת של GTA, אולם רוקסטאר אמרו שהשליטה ברובים השתנתה פלאים.
אולם בכל זאת, רוקסטאר לא סיפרו ל-GS על הירייה ואמרו שנצטרך לחכות עד צאת המשחק לחנויות.
מה שאנו כן יודעים זה שיש נעילה אוטו' טובה יותר ממה שראינו במשחק הקודם, GTA SA לPS2 והיא הרבה יותר חכמה, גם הרובים שלכם, זה גם יהיה הרבה יותר קליל וכיף.
משהו חשוב מאוד וחדש נראה לעינינו, כאשר רוקסטאר הציגה את המערכת החדשה של המחסה.
אנו נוכל להתחבא מאחורי כל מיני מקומות,דברים ושולחנות למיניהם במשחק.
מה שקורה זה שאנו מתחבאים מאחורי שולחן לדוגמא, משהו בסגנון GOW ל-XBOX360, ומתי שאנחנו מתחת למחסה נוכל להתביית על אויב, לקפוץ מהמחסה ולירות עליו (מזכיר את The Godfather).
אנו נצטרך לבחור את מיקומנו בזהירות, מכיוון שיש מחסות שיכולים לההרס, משמע אחרי כמה רגעים בודדים המשטרה תוכל להוריד את המחסה הזה ע"י אש כבדה.
הקטע הזה בדמו הסתיים כשניקו היה ברחוב בחילופי אש עם מספר לא מועט של שוטרים, אך לאחר מכן שוטר התגנב מאחוריו ורצח אותו בדם קר.
למזלם הרע של GS, הם לא הצליחו לראות מה קרה אחרי שהוא מת, אולם רוקסטאר אמרו שנגמור בבית חולים או בכלא, כהרגל המשחקים הקודמים בסדרה.
ל-GS היה מזל והם קיבלו עוד זמן לראות עוד משימה במשחק.
למקר'רי יש עוד משימה לתת לנו, והוא זימן אותו לנמל הקרוב כדי לקבל את פרטי המשימה.
הנה באה לה עוד מונית, ניקו הגיע והתחילה סצנה בסטייל GTA בה מקר'רי נותן לנו את הפרטים.
למזלו הרע של מקר'רי, יש לו בעיה עם עוד בחור אפלולי שאת שמו אנו לא יודעים כרגע, בקיצור כרגיל מי צריך להרוג אותו? מקר'רי? לא, בשביל זה יש את ניקו!
המשימה הזו היא משימה מהירה ומקר'רי לא מבזבז זמן לתת לנו את מקום ההתנקשות.
השחקן ששיחק במשחק רצה לגנוב מכונית ולהגיע בעצמו למקום האירוע, וכעת GS קיבלו הזדמנות להציץ לעבר השליטה במכוניות.
השינוי המשמעותי בהחלט זה זווית המצלמה של המכונית, בה המצלמה נוטה שמאלה, במהלך הנהיגה.
זה כל מה ש-GS שהצליחו לראות, בעיקרון בגלל שהם לא שיחקו במשחק בעצמם.
כשניקו הגיע לפארק שאליו היה אמור להגיע, הוא היה עמוס אנשים ובתוך הפארק המטרה שלנו.
ניקו קיבל הודעת SMS ממקר'רי שבה היה כתוב את מספר הטלפון של אותו אדם, ואוטו' זה נכנס לספר הכתובות שלנו (כל המספרים שאנו מקבלים, נכנסים ישר לספר הטלפונים).
מה שקרה לאחר מכן, גרם לנו להרגיש את הייחודיות וההרגשה החדשה אותה רוקסטאר הבטיחו לנו, במיוחד בסביבה בה אנו מרגישים בליברטי סיטי.
ניקו עמד על גג של מצפה, מסתכל על כמה אנשים, ניקו חייג את המספר, ואז כמובן אתם כבר יודעים מן הסתם, מי שהרים את הפלאפון לבדוק מי זה, הוא המטרה שלנו.
ניקו הבחין באיש שיושב על הספסל, מרים את הפלאפון, אולם כדי לוודא שזה הוא, ניקו היה צריך לחכות עד סוף הכנס שהיה בפארק, ואז לנתק ולראות אם זה אותו בן אדם בוודאות.
לא הפתיע אותנו לגלות שזה אכן הוא, וניקו התקרב אליו מאחורה, שלף את נשקו, כדור אחד לראש מאחורה וניקו כבר התחיל לראות את המשטרה מגיעה ומחפשת ואת כל הקהל צועק בהמוניהם.
במהלך הדמו, GS התרשמו על איך שנראתה ליברטי סיטי, שאמורה להיות אחת הדברים המרכזיים של המשחק, במיוחד בכך שרוקסטאר נתנו לעיר את פרטי הפרטים, למשל רחוב לכל עיר, כך המשטרה תכריז במכשיר הקשר על איפה אתה, או למשל שתוכלו לנווט את נהג המונית מברוקר( ברונקס) לאלגוונקין (מנהטן).
הפעילות והסביבה בעיר תגיב למהלכים שלך, אם ביצעת פשע או כל דבר אחר.
הריצה ברחוב הרבה יותר מציאותית, וכשנרוץ ברחוב, ניקו ידחוף אנשים כדי לא להיתקל בהם עם הידיים שלו ומי יודע, אולי גם עם עוד חלקי הגוף?
יש למה לצפות.
ציפינו שנשמע תחנות רדיו מגוונות, כמה שירים, אך בגלל שהנהיגה הייתה מוגבלת, משמע אין לנו מה לבדוק כ"כ.
לא יכולנו שלא לראות את הקשר בין כל מיני משחקים בסדרה לסרטים אמיתיים כגון:
Vice City- פני צלקת(Scarface) ומיאמי וייס(Miami Vice).
San Andreas- בנים בשכונה (Boys 'n the hood).
רוקסטאר בתגובה אומרים שהמשחק ישאף מכמה סדרות טלוויזיה מבוססות פשע ניו יורק, אך כל העניין של הסיפור והעלילה נכתב ע"י רוקסטאר מכיוון שהם רוצים ליצור משהו שלא ראו בעבר, משהו חדש.
GTA IV צפוי לצאת ב 16 לאוקטובר, 2007 לקונסולות ה X360 וה PS3.
וכאן יש הסבר על הכול כל פרט קטן בטריילר:
[youtube]http://youtube.com/watch?v=PHLmbD_dLh4&mode=related&search[/youtube]
[youtube]
[/youtube]
קרדיט למישהו מהאתר GTA4LIFE.CO.IL.





.
ציטוט ההודעה









