האם אתה יודע מיהו המשיח?
האם אתה מכיר את הנבואות שנאמרו עליו?
האם אתה מאמין שהוא כבר בא?
או האם אתה רק מאמין שהוא יבוא בעתיד?
האם אתה יודע מיהו המשיח?
האם אתה מכיר את הנבואות שנאמרו עליו?
האם אתה מאמין שהוא כבר בא?
או האם אתה רק מאמין שהוא יבוא בעתיד?
נערך לאחרונה על ידי enshr; 22-03-2008 בשעה 21:58. סיבה: הגיל בגלל חומר על האמונה המשיחית ולפי החוק אין לשדל קטינים
|
|
המשיח הוא האל שלנו - הקדוש ברוך הוא
מכיר חלק הנבואות..
אני לא מאמין שהוא כבר בא...עדיין לא מגיע לנו שהוא יגיע..
כן אני מאמין שהוא יבוא בעתיד (לא נשאר הרבה זמן לכדור הארץ..200 ומשהו שנים)
><
~PSP 3.80 M33~
לפי מה שאתה אומר שהוא האל שלנו למה אתה חושב שהוא עדיין לא בא? guetta17
מה אתם בסדר?!?..
וואי.. חחח המשיח זה לא האלוקים שלנו!!.. המשיח הוא בסה"כ (אליק סה"כ..) השליח של ה' שיבשר על הוא הגאולה.. הגאולה זה שלום עולמי אין מלחמות אין על מה לריב הכל פתוח אין ערך לכסף וכ'ו וכ'ו..
אין למשיח קשר לתחיית המתים..
שלום שלום לא רציני ככה
נערך לאחרונה על ידי orcho; 21-03-2008 בשעה 15:30.
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
כִּי-יֶלֶד יֻלַּד-לָנוּ בֵּן נִתַּן-לָנוּ וַתְּהִי הַמִּשְׂרָה עַל-שִׁכְמוֹ וַיִּקְרָא שְׁמוֹ פֶּלֶא יוֹעֵץ אֵל גִּבּוֹר אֲבִי-עַד שַׂר-שָׁלוֹם׃ (ישעיהו ט':5)
יג הִנֵּה יַשְׂכִּיל עַבְדִּי יָרוּם וְנִשָּׂא וְגָבַהּ מְאֹד׃ יד כַּאֲשֶׁר שָׁמְמוּ עָלֶיךָ רַבִּים כֵּן-מִשְׁחַת מֵאִישׁ מַרְאֵהוּ וְתֹאֲרוֹ מִבְּנֵי אָדָם׃ טו כֵּן יַזֶּה גּוֹיִם רַבִּים עָלָיו יִקְפְּצוּ מְלָכִים פִּיהֶם כִּי אֲשֶׁר לֹא-סֻפַּר לָהֶם רָאוּ וַאֲשֶׁר לֹא-שָׁמְעוּ הִתְבּוֹנָנוּ׃ (ישעיהו נ"ב)
א מִי הֶאֱמִין לִשְׁמֻעָתֵנוּ וּזְרוֹעַ יְהוָה עַל-מִי נִגְלָתָה׃ ב וַיַּעַל כַּיּוֹנֵק לְפָנָיו וְכַשֹּׁרֶשׁ מֵאֶרֶץ צִיָּה לֹא-תֹאַר לוֹ וְלֹא הָדָר וְנִרְאֵהוּ וְלֹא-מַרְאֶה וְנֶחְמְדֵהוּ׃ ג נִבְזֶה וַחֲדַל אִישִׁים אִישׁ מַכְאֹבוֹת וִידוּעַ חֹלִי וּכְמַסְתֵּר פָּנִים מִמֶּנּוּ נִבְזֶה וְלֹא חֲשַׁבְנֻהוּ׃ ד אָכֵן חֳלָיֵנוּ הוּא נָשָׂא וּמַכְאֹבֵינוּ סְבָלָם וַאֲנַחְנוּ חֲשַׁבְנֻהוּ נָגוּעַ מֻכֵּה אֱלֹהִים וּמְעֻנֶּה׃ ה וְהוּא מְחֹלָל מִפְּשָׁעֵנוּ מְדֻכָּא מֵעֲו*ֹנֹתֵינוּ מוּסַר שְׁלוֹמֵנוּ עָלָיו וּבַחֲבֻרָתוֹ נִרְפָּא-לָנוּ׃ ו כֻּלָּנוּ כַּצֹּאן תָּעִינוּ אִישׁ לְדַרְכּוֹ פָּנִינוּ וַיהוָה הִפְגִּיעַ בּוֹ אֵת עֲו*ֹן כֻּלָּנוּ׃ ז נִגַּשׂ וְהוּא נַעֲנֶה וְלֹא יִפְתַּח-פִּיו כַּשֶּׂה לַטֶּבַח יוּבָל וּכְרָחֵל לִפְנֵי גֹזְזֶיהָ נֶאֱלָמָה וְלֹא יִפְתַּח פִּיו׃ ח מֵעֹצֶר וּמִמִּשְׁפָּט לֻקָּח וְאֶת-דּוֹרוֹ מִי יְשׂוֹחֵחַ כִּי נִגְזַר מֵאֶרֶץ חַיִּים מִפֶּשַׁע עַמִּי נֶגַע לָמוֹ׃ ט וַיִּתֵּן אֶת-רְשָׁעִים קִבְרוֹ וְאֶת-עָשִׁיר בְּמֹתָיו עַל לֹא-חָמָס עָשָׂה וְלֹא מִרְמָה בְּפִיו׃ י וַיהוָה חָפֵץ דַּכְּאוֹ הֶחֱלִי אִם-תָּשִׂים אָשָׁם נַפְשׁוֹ יִרְאֶה זֶרַע יַאֲרִיךְ יָמִים וְחֵפֶץ יְהוָה בְּיָדוֹ יִצְלָח׃ יא מֵעֲמַל נַפְשׁוֹ יִרְאֶה יִשְׂבָּע בְּדַעְתּוֹ יַצְדִּיק צַדִּיק עַבְדִּי לָרַבִּים וַעֲו*ֹנֹתָם הוּא יִסְבֹּל׃ יב לָכֵן אֲחַלֶּק-לוֹ בָרַבִּים וְאֶת-עֲצוּמִים יְחַלֵּק שָׁלָל תַּחַת אֲשֶׁר הֶעֱרָה לַמָּוֶת נַפְשׁוֹ וְאֶת-פֹּשְׁעִים נִמְנָה וְהוּא חֵטְא-רַבִּים נָשָׂא וְלַפֹּשְׁעִים יַפְגִּיעַ׃ (ישעיהו נ"ג)
א רוּחַ אֲדֹנָי יְהוִה עָלָי יַעַן מָשַׁח יְהוָה אֹתִי לְבַשֵּׂר עֲנָוִים שְׁלָחַנִי לַחֲבֹשׁ לְנִשְׁבְּרֵי-לֵב לִקְרֹא לִשְׁבוּיִם דְּרוֹר וְלַאֲסוּרִים פְּקַח-קוֹחַ׃ ב לִקְרֹא שְׁנַת-רָצוֹן לַיהוָה וְיוֹם נָקָם לֵאלֹהֵינוּ לְנַחֵם כָּל-אֲבֵלִים׃ ג לָשׂוּם לַאֲבֵלֵי צִיּוֹן לָתֵת לָהֶם פְּאֵר תַּחַת אֵפֶר שֶׁמֶן שָׂשׂוֹן תַּחַת אֵבֶל מַעֲטֵה תְהִלָּה תַּחַת רוּחַ כֵּהָה וְקֹרָא לָהֶם אֵילֵי הַצֶּדֶק מַטַּע יְהוָה לְהִתְפָּאֵר׃ (ישעיהו ס"א)
א כֹּה אָמַר יְהוָה הַשָּׁמַיִם כִּסְאִי וְהָאָרֶץ הֲדֹם רַגְלָי אֵי-זֶה בַיִת אֲשֶׁר תִּבְנוּ-לִי וְאֵי-זֶה מָקוֹם מְנוּחָתִי׃ ב וְאֶת-כָּל-אֵלֶּה יָדִי עָשָׂתָה וַיִּהְיוּ כָל-אֵלֶּה נְאֻם-יְהוָה וְאֶל-זֶה אַבִּיט אֶל-עָנִי וּנְכֵה-רוּחַ וְחָרֵד עַל-דְּבָרִי׃ ג שׁוֹחֵט הַשּׁוֹר מַכֵּה-אִישׁ זוֹבֵחַ הַשֶּׂה עֹרֵף כֶּלֶב מַעֲלֵה מִנְחָה דַּם-חֲזִיר מַזְכִּיר לְבֹנָה מְבָרֵךְ אָוֶן גַּם-הֵמָּה בָּחֲרוּ בְּדַרְכֵיהֶם וּבְשִׁקּוּצֵיהֶם נַפְשָׁם חָפֵצָה׃ ד גַּם-אֲנִי אֶבְחַר בְּתַעֲלֻלֵיהֶם וּמְגוּרֹתָם אָבִיא לָהֶם יַעַן קָרָאתִי וְאֵין עוֹנֶה דִּבַּרְתִּי וְלֹא שָׁמֵעוּ וַיַּעֲשׂוּ הָרַע בְּעֵינַי וּבַאֲשֶׁר לֹא-חָפַצְתִּי בָּחָרוּ׃ ס
ה שִׁמְעוּ דְּבַר-יְהוָה הַחֲרֵדִים אֶל-דְּבָרוֹ אָמְרוּ אֲחֵיכֶם שֹׂנְאֵיכֶם מְנַדֵּיכֶם לְמַעַן שְׁמִי יִכְבַּד יְהוָה וְנִרְאֶה בְשִׂמְחַתְכֶם וְהֵם יֵבֹשׁוּ׃ ו קוֹל שָׁאוֹן מֵעִיר קוֹל מֵהֵיכָל קוֹל יְהוָה מְשַׁלֵּם גְּמוּל לְאֹיְבָיו׃ ז בְּטֶרֶם תָּחִיל יָלָדָה בְּטֶרֶם יָבוֹא חֵבֶל לָהּ וְהִמְלִיטָה זָכָר׃ ח מִי-שָׁמַע כָּזֹאת מִי רָאָה כָּאֵלֶּה הֲיוּחַל אֶרֶץ בְּיוֹם אֶחָד אִם-יִוָּלֵד גּוֹי פַּעַם אֶחָת כִּי-חָלָה גַּם-יָלְדָה צִיּוֹן אֶת-בָּנֶיהָ׃ ט הַאֲנִי אַשְׁבִּיר וְלֹא אוֹלִיד יֹאמַר יְהוָה אִם-אֲנִי הַמּוֹלִיד וְעָצַרְתִּי אָמַר אֱלֹהָיִךְ׃ ס
י שִׂמְחוּ אֶת-יְרוּשָׁלִַם וְגִילוּ בָהּ כָּל-אֹהֲבֶיהָ שִׂישׂוּ אִתָּהּ מָשׂוֹשׂ כָּל-הַמִּתְאַבְּלִים עָלֶיהָ׃ יא לְמַעַן תִּינְקוּ וּשְׂבַעְתֶּם מִשֹּׁד תַּנְחֻמֶיהָ לְמַעַן תָּמֹצּוּ וְהִתְעַנַּגְתֶּם מִזִּיז כְּבוֹדָהּ׃ ס
יב כִּי-כֹה אָמַר יְהוָה הִנְנִי נֹטֶה-אֵלֶיהָ כְּנָהָר שָׁלוֹם וּכְנַחַל שׁוֹטֵף כְּבוֹד גּוֹיִם וִינַקְתֶּם עַל-צַד תִּנָּשֵׂאוּ וְעַל-בִּרְכַּיִם תְּשָׁעֳשָׁעוּ׃ יג כְּאִישׁ אֲשֶׁר אִמּוֹ תְּנַחֲמֶנּוּ כֵּן אָנֹכִי אֲנַחֶמְכֶם וּבִירוּשָׁלִַם תְּנֻחָמוּ׃ יד וּרְאִיתֶם וְשָׂשׂ לִבְּכֶם וְעַצְמוֹתֵיכֶם כַּדֶּשֶׁא תִפְרַחְנָה וְנוֹדְעָה יַד-יְהוָה אֶת-עֲבָדָיו וְזָעַם אֶת-אֹיְבָיו׃ ס
טו כִּי-הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו לְהָשִׁיב בְּחֵמָה אַפּוֹ וְגַעֲרָתוֹ בְּלַהֲבֵי-אֵשׁ׃ טז כִּי בָאֵשׁ יְהוָה נִשְׁפָּט וּבְחַרְבּוֹ אֶת-כָּל-בָּשָׂר וְרַבּוּ חַלְלֵי יְהוָה׃ יז הַמִּתְקַדְּשִׁים וְהַמִּטַּהֲרִים אֶל-הַגַּנּוֹת אַחַר אחד (אַחַת) בַּתָּוֶךְ אֹכְלֵי בְּשַׂר הַחֲזִיר וְהַשֶּׁקֶץ וְהָעַכְבָּר יַחְדָּו יָסֻפוּ נְאֻם-יְהוָה׃ יח וְאָנֹכִי מַעֲשֵׂיהֶם וּמַחְשְׁבֹתֵיהֶם בָּאָה לְקַבֵּץ אֶת-כָּל-הַגּוֹיִם וְהַלְּשֹׁנוֹת וּבָאוּ וְרָאוּ אֶת-כְּבוֹדִי׃ יט וְשַׂמְתִּי בָהֶם אוֹת וְשִׁלַּחְתִּי מֵהֶם פְּלֵיטִים אֶל-הַגּוֹיִם תַּרְשִׁישׁ פּוּל וְלוּד מֹשְׁכֵי קֶשֶׁת תֻּבַל וְיָוָן הָאִיִּים הָרְחֹקִים אֲשֶׁר לֹא-שָׁמְעוּ אֶת-שִׁמְעִי וְלֹא-רָאוּ אֶת-כְּבוֹדִי וְהִגִּידוּ אֶת-כְּבוֹדִי בַּגּוֹיִם׃ כ וְהֵבִיאוּ אֶת-כָּל-אֲחֵיכֶם מִכָּל-הַגּוֹיִם מִנְחָה לַיהוָה בַּסּוּסִים וּבָרֶכֶב וּבַצַּבִּים וּבַפְּרָדִים וּבַכִּרְכָּרוֹת עַל הַר קָדְשִׁי יְרוּשָׁלִַם אָמַר יְהוָה כַּאֲשֶׁר יָבִיאוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל אֶת-הַמִּנְחָה בִּכְלִי טָהוֹר בֵּית יְהוָה׃ כא וְגַם-מֵהֶם אֶקַּח לַכֹּהֲנִים לַלְוִיִּם אָמַר יְהוָה׃ כב כִּי כַאֲשֶׁר הַשָּׁמַיִם הַחֲדָשִׁים וְהָאָרֶץ הַחֲדָשָׁה אֲשֶׁר אֲנִי עֹשֶׂה עֹמְדִים לְפָנַי נְאֻם-יְהוָה כֵּן יַעֲמֹד זַרְעֲכֶם וְשִׁמְכֶם׃ כג וְהָיָה מִדֵּי-חֹדֶשׁ בְּחָדְשׁוֹ וּמִדֵּי שַׁבָּת בְּשַׁבַּתּוֹ יָבוֹא כָל-בָּשָׂר לְהִשְׁתַּחֲו*ֹת לְפָנַי אָמַר יְהוָה׃ כד וְיָצְאוּ וְרָאוּ בְּפִגְרֵי הָאֲנָשִׁים הַפֹּשְׁעִים בִּי כִּי תוֹלַעְתָּם לֹא תָמוּת וְאִשָּׁם לֹא תִכְבֶּה וְהָיוּ דֵרָאוֹן לְכָל-בָּשָׂר׃ (ישעיהו ס"ו)
כל המראה מקומות האלו בישעיהו מראים על העובדה שאלוהים בא כמשיח ישראל.
אני מריח מסיונריות:o
אולי אתה מריח מיסיונריות ואם כן אל תקרא
ל הִנֵּה יָמִים בָּאִים נְאֻם-יְהוָה וְכָרַתִּי אֶת-בֵּית יִשְׂרָאֵל וְאֶת-בֵּית יְהוּדָה בְּרִית חֲדָשָׁה׃ לא לֹא כַבְּרִית אֲשֶׁר כָּרַתִּי אֶת-אֲבוֹתָם בְּיוֹם הֶחֱזִיקִי בְיָדָם לְהוֹצִיאָם מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם אֲשֶׁר-הֵמָּה הֵפֵרוּ אֶת-בְּרִיתִי וְאָנֹכִי בָּעַלְתִּי בָם נְאֻם-יְהוָה׃ לב כִּי זֹאת הַבְּרִית אֲשֶׁר אֶכְרֹת אֶת-בֵּית יִשְׂרָאֵל אַחֲרֵי הַיָּמִים הָהֵם נְאֻם-יְהוָה נָתַתִּי אֶת-תּוֹרָתִי בְּקִרְבָּם וְעַל-לִבָּם אֶכְתְּבֶנָּה וְהָיִיתִי לָהֶם לֵאלֹהִים וְהֵמָּה יִהְיוּ-לִי לְעָם׃ לג וְלֹא יְלַמְּדוּ עוֹד אִישׁ אֶת-רֵעֵהוּ וְאִישׁ אֶת-אָחִיו לֵאמֹר דְּעוּ אֶת-יְהוָה כִּי-כוּלָּם יֵדְעוּ אוֹתִי לְמִקְּטַנָּם וְעַד-גְּדוֹלָם נְאֻם-יְהוָה כִּי אֶסְלַח לַעֲו*ֹנָם וּלְחַטָּאתָם לֹא אֶזְכָּר-עוֹד׃ (ירמיהו ל"א)
ה' בא כמושיע ישראל ולא כמשיח ישראל, המשיח מופיע בתנ"ך כאדם מזרע דוד שיושיע את ישראל.
המשיח ע"פ התנ"ך והיהדות הוא אדם ככל האנשים ולא בנו הישיר של ה' או דברים בסגנון הזה.
שמואל א פרק כד פסוק ו':
"וַיֹּאמֶר לַאֲנָשָׁיו חָלִילָה לִּי מֵיְהוָה אִם אֶעֱשֶׂה אֶת הַדָּבָר הַזֶּה לַאדֹנִי לִמְשִׁיחַ ה' לִשְׁלֹחַ יָדִי בּוֹ כִּי מְשִׁיחַ ה' אָדָם הוּא".
נערך לאחרונה על ידי משה הגרוזיני; 21-03-2008 בשעה 16:09.
המילה משיח עצמה יש לה משמעויות שונות אבל המושיע יש רק אחד והוא ישוע המשיח בן אלוהים חיים ומלך עולם והפסוק הזה שהבאתה הוצאת אותו מהקונטקסט זה אומר דוד לאנשיו לגבי שאול שנמשח להיות מלך על ישראל ע"י שמואל
ושמואל עצמו אומר באותו זמן שבני ישראל מבקשים מלך
א וַיֹּאמֶר שְׁמוּאֵל אֶל-כָּל-יִשְׂרָאֵל הִנֵּה שָׁמַעְתִּי בְקֹלְכֶם לְכֹל אֲשֶׁר-אֲמַרְתֶּם לִי וָאַמְלִיךְ עֲלֵיכֶם מֶלֶךְ׃ ב וְעַתָּה הִנֵּה הַמֶּלֶךְ מִתְהַלֵּךְ לִפְנֵיכֶם וַאֲנִי זָקַנְתִּי וָשַׂבְתִּי וּבָנַי הִנָּם אִתְּכֶם וַאֲנִי הִתְהַלַּכְתִּי לִפְנֵיכֶם מִנְּעֻרַי עַד-הַיּוֹם הַזֶּה׃ ג הִנְנִי עֲנוּ בִי נֶגֶד יְהוָה וְנֶגֶד מְשִׁיחוֹ אֶת-שׁוֹר מִי לָקַחְתִּי וַחֲמוֹר מִי לָקַחְתִּי וְאֶת-מִי עָשַׁקְתִּי אֶת-מִי רַצּוֹתִי וּמִיַּד-מִי לָקַחְתִּי כֹפֶר וְאַעְלִים עֵינַי בּוֹ וְאָשִׁיב לָכֶם׃ ד וַיֹּאמְרוּ לֹא עֲשַׁקְתָּנוּ וְלֹא רַצּוֹתָנוּ וְלֹא-לָקַחְתָּ מִיַּד-אִישׁ מְאוּמָה׃ ה וַיֹּאמֶר אֲלֵיהֶם עֵד יְהוָה בָּכֶם וְעֵד מְשִׁיחוֹ הַיּוֹם הַזֶּה כִּי לֹא מְצָאתֶם בְּיָדִי מְאוּמָה וַיֹּאמֶר עֵד׃ (שמואל א' י"ב)
שמואל כועס על העם שהם לא רוצים את אלוהים ואת משיחו שזה בנו
ד מִי עָלָה-שָׁמַיִם וַיֵּרַד
מִי אָסַף-רוּחַ בְּחָפְנָיו מִי צָרַר-מַיִם בַּשִּׂמְלָה
מִי הֵקִים כָּל-אַפְסֵי-אָרֶץ
מַה-שְּׁמוֹ וּמַה-שֶּׁם-בְּנוֹ כִּי תֵדָע׃
(משלי ל')
אלהים עלה לשמים וגם ירד ממנו בהר סיני
אלהים הוא האוסף רוחות כל העולם בחפניו (ידיו)
ואת כל מימי העולם בשמלה
הוא זה שהקים את העולם ומחזיק אותו קיים עבור עמו הנבחר
שמו הוא אלהים, יהוה, אל-עליון,
והאם אתה מכיר את שם בנו ישוע המשיח שהוא בן אלוהים חיים
אלהים שירד לעולם בדמות אדם כדי לכפר על כל חטאתינו ועל כל עוונותינו
נצלב ללא חטא וללא עוול בידו בשבילך ובשבילי ובשביל כל אחד ואחד
אמן!!!
מסיונריות ללא כל ספק אין לי אפילו כל צורך להגיב לך
רק שתדע שאין בתנ"ך שום יזכור למשיח כבנו של ה' אלא כשליח ה'.
לפי מה שאתה אומר דוד המלך שנקרא גם משיח צריך להיות גם בנו של ה' אלוהים חיים וכך גם דין שאול.
וואי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שמע enshr אני רוצה להכיר לך מישהוא מאוד מאוד חכם..
אתה יודע מה נראה לי הוא יותר חכם ממך ולא לא התכוונתי למשה הגרוזיני עם כל הכבוד למשה..
קוראים לו רש"י.. רשי תיבות של השם שלו ר' שלמה יצחקי.. אתה יודע מה הנאדם עושה?..
הבנאדם חי לפני משו כמו 1000 שנה.. ותאמין לי הוא יותר חכם ממני וממך..
עכשיו מה שהוא עשה זה הוא לקח כל פסוק הכי קטן בתורה ופירש אותו על דרך האמת..
אתה יודע מה אתה עושה enshr אתה חושב שאתה חכם ומפרש את התורה בעצמך..
ופה רש"י נכנס לתמונה..
תקרא אותו תחכים דבר או שניים על פירוש המילה משיח..
עשינו עסק?![]()
אני לא מכירה את המשיח אבל מאמינה שהוא יבוא
אוי מסיונרים
שונאת אותם!
נערך לאחרונה על ידי Tzlil2442; 23-03-2008 בשעה 03:17.
אם אני מכיר את המשיח?
אפחד לא באמת מכיר.. או שאולי כן.
יש אומרים שזהו אליהו הנביא,שאנחנו מכירים מהתורה ומסיפורי חז"ל [יודעים מיהו אליהו הנביא.. הוא הרג מישהו ביציאה ממצרים על עברה חמורה שהוא עשה.. לא זוכר את שמו כרגע.]
ויש אומרים שהוא הרבי מיובאוויטש,שסיפר לנו רבות על הגאולה, ולכן תהילך הגאולה כבר התחיל.
לגבי הנבואות,
המשיח יבוא אלינו ברעש גדול,ויבצע את ה"גאולה",כל היהודים בא"י ישרדו,וכל הגויים ימותו,דרך אגב, המשיח לא יקבל את מי שחוזר בתשובה כאשר הוא מגיע, אין זו חוכמה להאמין בה' כשרואים ניסים גלויים.
המשיח יבנה לנו גם את ביהמ"ק השלישי, יחייה את המתים, וילחם את מלחמת גוג ומגוג.
כל הרבנים מסכימים שאין לנו עוד הרבה זמן, אנחנו בשנת ה'תשסח [5768] מכאן שעוד 232 שנה, נתחיל את האלף השישי, ובתחילת האלף השישי, כולם מסכימים שיחרב העולם.
יש פסוק בתהילים שרומז שזה יקרה עוד בשנת 5800, אבל לא כולם מסכימים.
חוצמזה, אנשים פה מבולבלים, המשיח לא יגיע עוד 232 שנה, שוהי התקופה שסה נחרב העולם, ועד אז המשיח חייב להגיע, בלי נדר משיח בא היום! ואים יהודי שלא מאמין שברגע זה ממש משיח לא יכול להגיע, מה שמעכב אותו זה רק אלה שעדיין בגולה, וכשעם ישראל יהיו מאוחדים, יבוא המשיח ויגאל אותנו. =]
מקווה שעניתי על השאלות.