בריאן יוצא לחייו הבוגרים בגיל מאוחר, כמו שקורה לחנונים רבים. העתיד שלו קורן משעמום ממושקף ומעומלן - 4 שנות לימוד באוניברסיטת ברקלי, בפקולטה לפיזיקה יישומית. הוא מאוד מתרגש, כמובן; אך למרבה הצער הוא לא הולך להגיע לברקלי: עוד לפני שהוא מספיק לצאת במכוניתו את ניו-יורק, הוא מעורב בתאונת דרכים. כך הוא פוגש את שותפתו למסע, אישה לא ממושקפת ומאוד לא מעומלנת - ג`ינה, נערת מופעים בבאר "האיגואנה הורודה". לאחר המפגש הזה בריאן מגלה שחייו אינם חוזרים למסלולם: ג`ינה נרדפת על ידי המאפיה, מחזיקה בצלב מסתורי והרבה כוונות להישאר בחיים. יחד איתה בריאן יגיע למוזיאונים אפלים באישון לילה, למדבריות לוהטות, לאתרי קבורה אינדיאניים ולעוד שלל אתרים אקזוטיים, חמוש בלא יותר מאינטואיציה ומזל. Runaway, במידה ולא שמתם לב, הוא משחק הרפתקה. משחק מצויר, דו מימדי - ובשנת 2003. נס לא קטן. הוא נעזר לשם הצלחתו בממשק הצבע והקלק קלאסי, דיבוב מקסים לדמויות רבות, שיחות כתובות היטב, עלילה מעניינת, פסקול מושקע ותחושה של קומדיית פשע קולנועית. הוא אמנם לא משחק ארוך במיוחד, אבל קווסטים בכל מקרה נוטים להיות קצרים. בניגוד להיגיון המקובל שמאחורי קווסטים, ב-Runaway לא תוכלו לשלב חפצים או לדבר עם דמויות לפני שתהיה לכם סיבה עלילתית לעשות כן. כתוצאה מכך, לפעמים אתם צריכים לחזור על דברים שכבר ניסיתם בעבר, בתקווה והם יעבדו כעת. הדבר מצריך מהשחקן הרבה יותר מחשבה על ההגיון שמאחורי החידות, מאחר ואין טעם לנסות הכל על הכל שלא לפי הסדר ההגיוני בו אמורים להתרחש הדברים. Runaway נראה מצוין, עם רזולוציה גבוהה יותר מכל משחק מצויר לפניו, מה שתורם למראה חד וצבעוני של הסביבות; הדמויות והאנימציות כולן תלת מימדיות, אך מעוצבות ב-Cel-Shading, שנותן להם מראה של סרט מצויר ומטמיע אותן בשלמות ברקע הדו-מימדי. ולסיום: משחק מושקע, משעשע, קשה לפיצוח ויפה - דוגמה למשחק הרפתקה טוב בימינו, חיה נדירה שאסור לפספס.
הורדה:
חלק 1
חלק 2
חלק 3
חלק 4
חלק 5
חלק 6
חלק 7
חלק 8
חלק 9
חלק 10
חלק 11
חלק 12
חלק 13
![]()



ציטוט ההודעה



