אני שותה כמה פעמים בשובע יענו 2 3 אבל הרבה לא סתם
ואף פעם אני לא מקיא ויום אחרי זה אפילו כאב ראש קטן אין לי
אז השאלה שלי למה לא
אני שותה כמה פעמים בשובע יענו 2 3 אבל הרבה לא סתם
ואף פעם אני לא מקיא ויום אחרי זה אפילו כאב ראש קטן אין לי
אז השאלה שלי למה לא
|
|
הטווח כמויות משתנה מאדם לאדם...
לא חייבים לקבל האנג אובר, שיודעים איך לשתות ולא מקיאים את כל ארוחת הצהריים על הברמן לא אמורים לקבל האנג אובר..
זה גם תלוי, אם תשתה וודקה מסריחה, פרפקט, אלכסנדר, קגלביץ' וכאלה אתה תקבל האנג אובר..
שלא תבינו לא נכון,זה לא שאני שותה קצת ושתייה מאיכות טובה (יש פעמים שכן לשימחתי)
אבל אם אני שותה זה גם פרפקט גם אימפריאל לא איכות מי יודע מה ואני שותה הרבה .
אין לי מושג פשוט אין לי את זה
כנראה שאתה שותה עם הרבה דילול אז הגוף צובר נוזלים.
הקטע של האנג אובר זה שבזמן שהגוף מסלק את האלכוהול ממנו
הוא מאבד הרבה מים ולכן יש לך את התחושה הזו ,
תגיד תודה שאין לך את זה כי זה ממש לא נעים לקום יום אחרי
עם כאבי ראש....