קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [שאלה] בקשר לכונן פלופי
    על ידי BuLLeT בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-03-2008, 18:47
  2. יש לי שאלה...
    על ידי White Dragon בפורום דיבורים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-05-2007, 00:12
  3. שאלה, בקשר ל- CS:S
    על ידי בני2 בפורום Counter Strike
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-09-2006, 19:03
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 21:31
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

יש לי שאלה על האנגאובר

  1. #1
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    אביב
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    גיל
    34
    הודעות
    5,368
    לייקים
    0
    נקודות
    556
    משפט מחץ
    יין ישמח לבב אנוש-וודקה עוד יותר ידפוק תראש.
    מין: זכר

    ברירת מחדל יש לי שאלה על האנגאובר

    אני שותה כמה פעמים בשובע יענו 2 3 אבל הרבה לא סתם

    ואף פעם אני לא מקיא ויום אחרי זה אפילו כאב ראש קטן אין לי

    אז השאלה שלי למה לא

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    2,146
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    או שחילוף החומרים בגוף שלך פשוט מדהים או שפשוט עדין לא שתיתה עד רמה כזו שהיה עושה לך האנגאובר עצבני

  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של Nethaniel
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    3,986
    לייקים
    0
    נקודות
    1,088
    משפט מחץ
    I Was Born Ready, Mother Fucker
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ~xXx~ צפיה בהודעה
    או שפשוט עדין לא שתיתה עד רמה כזו שהיה עושה לך האנגאובר עצבני
    הייתי הולך על זה..

    כשאתה אומר "שותה" מה הטווח כמויות?


  5. #4

    ברירת מחדל

    הטווח כמויות משתנה מאדם לאדם...
    לא חייבים לקבל האנג אובר, שיודעים איך לשתות ולא מקיאים את כל ארוחת הצהריים על הברמן לא אמורים לקבל האנג אובר..
    זה גם תלוי, אם תשתה וודקה מסריחה, פרפקט, אלכסנדר, קגלביץ' וכאלה אתה תקבל האנג אובר..

  6. #5
    משתמש באטרף האוואטר של -Fuya
    שם פרטי
    מקמק
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    34
    הודעות
    13,040
    לייקים
    25
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    עדיף לאבד רגע מהחיים מאשר לאבד שתי רגעים מהחיים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כי אתה יודע מתי להפסיק.
    זה טוב שאין לך.

    מי שלא לחץ על הביצה היום מניאק

    עד מתי נוב 10

  7. #6
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    אביב
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    גיל
    34
    הודעות
    5,368
    לייקים
    0
    נקודות
    556
    משפט מחץ
    יין ישמח לבב אנוש-וודקה עוד יותר ידפוק תראש.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שלא תבינו לא נכון,זה לא שאני שותה קצת ושתייה מאיכות טובה (יש פעמים שכן לשימחתי)
    אבל אם אני שותה זה גם פרפקט גם אימפריאל לא איכות מי יודע מה ואני שותה הרבה .
    אין לי מושג פשוט אין לי את זה

  8. #7
    paX
    אורח

    ברירת מחדל

    כנראה שאתה שותה עם הרבה דילול אז הגוף צובר נוזלים.
    הקטע של האנג אובר זה שבזמן שהגוף מסלק את האלכוהול ממנו
    הוא מאבד הרבה מים ולכן יש לך את התחושה הזו ,

    תגיד תודה שאין לך את זה כי זה ממש לא נעים לקום יום אחרי
    עם כאבי ראש....

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 22:05.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,980 | הודעות: 8,214,574 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect