וודקה פרפקט עד המוות [תרתי משמע]
וודקה פרפקט עד המוות [תרתי משמע]
|
|
חחחח אני מכיר משהו מהרצליה עם אותו משפט חחחחחח
אני וינס מקמהן בליגת WWA!
תודה לMr.Style על החתימה הענקית למאלה!!
ייגר דבש אני הכי אוהב לשתות...
אבל בכללי אני אוהב הכל הכל הכל! עוד לא שתיתי משקה אלכוהול שלא אהבתי כולל וודקה נקי שאף אחד לא מאמין לי שאני אוהב...
אין כמו בירה קטנה ולא מזיקה בתוספת בקבוק כהל נקי!!!
בירות כהות (טובורג רד בעיקר) וגם סאן מיגל (אחת היחידות מהבהירות שאני אוהב), ג'וני ווקר בלאק לייבל עם קולה (אולי זה נשמע מוזר אבל זה אחד הטובים) ויין לבן חצי יבש ויין לבן מתוק.
אלו המועדפים עליי.
נערך לאחרונה על ידי BaRaKa1898; 27-05-2008 בשעה 00:41.
בירה , יין אדום :]
פלמינג למבורגיני , וודקה רשיאן סטדנרט ומעלה (אהובות ואן גוך , סמירנוף שחור , גריי גרוס) , בירה ווינשטפן , בד אפל עם שוואפס תפוח לימון , טקילה איכותית עם דיאט ספרייט (דיאט כי אני שמן) , ייגר דבש.
יש עוד לא עולה לי לראש כרגע
אהוב?
ייגר...
אבל מה שאני שותה בתכלס זה וודקה ובירות (רק טובורג רד)
למי יש כסף כל פעם להוציא כסף על משקאות כמו וויסקי ויגר??
סביבות ה200 שקל לבלק לייבל מי ישלם על זה כל שבוע שבועיים?
אבל שלא תטעו בוודקה אני לא מדרדר לזבל (פרפקט קגלביץ' וכו') אני עדיין בטווח של פינלנדיה-סמירנוף-אבסולוט
![]()
בירה, וסמירנוף.
^^ קרדית לי על הסוסה למעלה ^^
וויסקי....
(תלוי במצב רוח..- גלן פידיך, ג'ק..בעיקר)
ובירה...=]
ייגר ובריזר אם זה נחשב בכלל![]()