לתוכנית הראשונה פנו רק 6,000 אישמנהלת התוכניות של ערוץ 10, ליאת פלדמן: חלק מהמועמדים הגיעו למיונים עם עורכי דין, וזאת במטרה לקבל ייעוץ לפני החתימה על החוזה
רגע לפני הגמר הגדול, יחסי הציבור סביב "הישרדות" נמשכים: כ-100 אלף איש כבר הביעו את רצונם להשתתף בעונה השנייה של תוכנית הריאלטי "הישרדות", כך אמרה מנהלת התוכניות של ערוץ 10, ליאת פלדמן, בכנס שנערך אתמול (ד') במכללה האקדמית נתניה, שעסק בהשפעת התוכנית.
פלדמן ציינה כי רבים מהפונים הם אנשים משכילים, בהם עורכי דין רבים - כשלמיון הסופי צפויים להגיע 70 איש בלבד. לדבריה, לתוכנית הראשונה פנו רק 6,000 איש.
פלדמן סירבה להתייחס לתקציב התוכנית, אך גילתה כי בעלויות הגבוהות נשאו ערוץ 10 וערוץ 2 הבולגרי, שצילמו במשותף את התוכנית כל אחד לקהל היעד שלו. כדי לצמצם עלויות שודרו 40 תוכניות לעומת 15 בארצות-הברית, וכל תוכנית נמשכה 65 דקות לעומת 45 דקות בארצות-הברית - שם בכל פרק הושקעו כ-2 מיליון דולר. לפי פלדמן, בכל תוכנית בארץ הושקעו לא פחות מ-500 שעות עריכה.
לדעת פלדמן, תכניות הריאליטי ליותר פופולריות זוכות מאשר תוכניות הקשורות לאקטואליה, כיוון שהמציאות היומיומית הקשה בארץ מבריחה את הצופים לתוכניות כמו "הישרדות".
לדבריה, המתמודדים בתוכנית הגיעו בחלקם למיונים עם עורך דין, וזאת כדי לקבל ייעוץ משפטי לפני החתימה על החוזה. עוד הוסיפה פלדמן כי המתמודדים שנשרו והטיחו ביקורת בהפקה הם "אנשים מתוסכלים", וכי בעתיד ההפקה תהיה קשוחה הרבה יותר.
ביום שבת הקרוב תגיע העונה הראשונה של סדרת הריאלטי "הישרדות" לסיומה, באירוע ענק שייערך באולם נוקיה בתל-אביב.
קרדיט לאתר גלובוס



ציטוט ההודעה



