מזל טוב
מזלל טובב !@
מזל טוב אחי
נכתב במקור על ידי SaYGoDBaY יש לי איזה ליקר disaronno ליקר שקדים שבכלל מיצריים אותו ממשמשים נראלי
מזל"ט
אין לי הקדשה? פושטק מזל טוב
חוקי הפורום