מדריך לכיבוש כפר.
אז קודם כל נתחיל בחוקים הבסיסיים.
בשביל לכבוש כפר, השחקן חייב להיות בעל צ'יפ(טאוטני)/ צ'יפטן(גאלי)/סנטור(רומאי).
כיצד מאמנים את המנהל (כינוי ליחידה הצבאית שציינתי)?
תנאים;
גאלים: אקדמיה שלב 20, נקודת מפגש שלב 10.
לכל שבט יש לוחם וותיק ומנוסה, שנוכחותו ונאומיו יכולים לשכנע את אוכלוסיית כפרי האוייב להצטרף לשבטו
ככל שהוא נואם לעיתים קרובות יותר מול חומות כפרי האוייב, כך נאמנות אוכלוסיית הכפר יורדת, עד הצטרפותם לשבט הצ'יפטן .
רומאים: אקדמיה שלב 20, נקודת מפגש שלב 10.
הסנטור הוא המנהיג הנבחר של השבט. הוא נואם טוב ויודע איך לשכנע אחרים. הוא מסוגל לשכנע כפרים אחרים להילחם יחד עם האימפריה. בכל פעם שהסנטור מדבר אל תושבי הכפר, נאמנות האוייב יורדת מעט עד שהכפר שלך .
טאוטנים: אקדמיה שלב 20, נקודת מפגש שלב 5.
מתוך הקרב הטאוטונים בוחרים את הצ'יפ שלהם. כדי להיבחר, אומץ-לב ואסטרטגיה אינם מספיקים. הינך חייב להיות גם נואם מצויין, שהרי היעד העיקרי של הצ'יף הינו לשכנע את אוכלוסייתם של כפרים זרים, להצטרף לשבט הצ'יף
ככל שהצ'יף מדבר לאוכלוסית הכפר לעיתים קרובות יותר, כך יורדת יותר נאמנות הכפר, עד שהוא מצטרף לשבט הצ'יף
לאחר שהשחקן עומד בכל התנאים, ישנה האפשרות לחקור את המנהל באקדמיה.
הוא יכול לאמן את המנהל רק מאותו הכפר.
עלויות חקירה ואימון
עלות חקירה לגאלים:
עלות חקירה(ברזל) 25200(צריכת יבול) 4זמן חקירה: 6:47:55עלות אימון(ברזל) 31000(יבול) 37500(צריכת יבול) 4זמן אימון: 25:11:40מהירות5 שדות לשעהיכולת לשאת0 משאבים
עלות חקירה לטאוטנים:
עלות חקירה לרומאים:
עלות חקירה
(עץ) 15880
(טיט) 13800(ברזל) 36400(יבול) 22660(צריכת יבול) 4זמן חקירה: 6:47:55עלות אימון(עץ) 30750(טיט) 27200(ברזל) 45000
(יבול) 37500(צריכת יבול) 4זמן אימון: 25:11:40מהירות5 שדות לשעהיכולת לשאת0 משאבים
היכן מאמנים את יחידת המנהל?
את המנהל ניתן לאמן בבניינים:
ארמון שלבים 10/15/20.
מגורים שלב 10/20.
בדיוק כמו המתיישבים.
ש: למה אני כשאני נכנס למגורים/ארמון, אני לא רואה את האפשרות לאמן את המנהל?
ת: ישנן תופעות שכיחות רבות.
כנראה שלא חקרת את המנהל באקדמיה, או שהמגורים/ארמון לא בשלב המתאים לכיבוש כפר נוסף.
לאחר שהשחקן אימן את המנהל, הוא מוכן לשלוח אותו לתקיפה.
לאחר שמתקיפים עם המנהל, הוא מגיע לכפר היריב.
כל עוד הסנטור לא נהרג, הוא יוריד את אחוזי הנאמנות לכפר, אלא אם לשחקן יש מגורים/ארמון.
השחקן הכובש לא יכול להוריד גם כן לשחקן הנכבש נקודות נאמנות במצבים אלו:
השחקן הנכבש מאותה הברית (מאותה השלוחה, ולא הקונפדרציה).
השחקן עזב את הברית ולא עברו יומיים.
בנוסף לזאת, ע"פ חוקי המשחק, אסור:
- לכבוש כפר השייך לחשבון שהינך שומר או שמרת בעבר, אלא אם כן שבועיים חלפו מאז ביטול אופציית השמירה
- לכבוש כפר השייך לחשבון אשר שמר את חשבונך, אלא אם כן שבועיים חלפו מאז ביטול אופציית השמירה
- לכבוש כפרים השייכים לשחקנים שנרשמו כ 'שימוש באותו המחשב', אלא אם כן שבועיים חלפו מאז ביטול אופציית 'שימוש באותו המחשב'
- לכבוש חשבון אשר נמצא בברית אשר בברית עם בריתך
לאחר כיבוש הכפר, כל המבנים והשדות יורדים בשלב אחד.
קצת המלצות (למתקדמים)
לכבוש כפר רציני, זה הוא עניין לא פשוט.
לרוב, כששחקנים פעילים, קשה יותר לכבוש את כפריהם, מפני שהם יכולים לאמן יחידות הגנה, או לקבל תיגבורים מבני בריתם, או בכלל משחקנים בבשרת.
בנוסף לזאת, כאשר השחקן בונה את הארמון, לא ניתן להוריד לו את אחוזי הנאמנות, ואף הם עולות לכפר בקצב מסויים.
איך מומלץ לכבוש כפר?
התהליך הוא לא פשוט.
השלבים הראשונים הם שלבי ההכנה.
א.לצרף כמה חברים, רצוי שיהיו קרובים אליך, שיעזרו לך במבצע.
ב.לברר את זמני ההגעה של כל שחקן עם היחידה הצבאית, שהשחקן כמתוכנן יתקיף איתה, אל הכפר הנכבש.
ג.לקבוע את זמן ההגעה אל כפר הנכבש.
עכשיו מתחיל תהליך הפעולה.
א.לשלוח פייקים (= התקפה מזוייפת [חייל אחד] מתוזמנים (כמה שחקנים שיגיעו באותם השניות) אם הברית שלו חזקה, רצוי לשלוח פייקים לעוד כמה שחקנים שתבחרו בצורה אקראית, למען בילבול האוייב, בשביל שלא יידעו על איזה שחקן ההתקפה האמיתית, ולא יידעו את מי לתגבר.
ב.לתאם עם החשקנים האחרים שמשתתפים במבצע, ולהתחיל להוציא את ההתקפות מכל השחקנים, שיגיעו באותם השניות אל השחקן.
ג.קודם כל רצוי להתקיף עם שני גלי "ניקוי", למטרת ניקוי הצבא שלו מהכפר.
ד.לאחר מכן, בהפרש של שניות אחדות (המתקדמים בדרך כלל מתקיפים בהפרש של שנייה או פחות) גלי הבליסטראות צריכים להגיע, ולהשמיד את המגורים.
ה.המנהלים של השחקנים העוזרים במבצע, צריכים להגיע מיד לאחר הבליסטראות, ולהוריד את אחוזי הנאמנות. מי שמתכנן לכבוש את הכפר, צריך להגיע אחרון. כמובן שחובה לחשב את נקודות- הנאמנות שכל מנהל יוריד לכפר, כך שלא שחקן אחר בטעות יכבוש את הכפר.
השלבים שלאחר כיבוש הכפר:
א.התיגבורות צריכות להגיע שניות אחרי הכיבוש, בשביל ששחקן אחר (אויב) לא יכבוש את הכפר שוב.
ב.המשאבים צריכים להגיע גם כן שניות לאחר כיבוש הכפר, בשביל שהכובש יוכל לעלות את שלב המגורים/ארמון.









ציטוט ההודעה





