קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [שאלה] בקשר לכונן פלופי
    על ידי BuLLeT בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-03-2008, 19:47
  2. יש לי שאלה...
    על ידי White Dragon בפורום דיבורים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-05-2007, 01:12
  3. שאלה, בקשר ל- CS:S
    על ידי בני2 בפורום Counter Strike
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-09-2006, 20:03
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 22:31
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

[שאלה]ABS

  1. #1
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    גיל
    34
    הודעות
    2,824
    לייקים
    7
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    our day begin when yours is about to end
    מין: זכר

    ברירת מחדל [שאלה]ABS

    האם איי בי אס מגדיל את מרחק הבלימה.
    כי הרי הוא משחרר את בהגלגלים לפחות משניה וזה מה שמונע החלקה כנראה.
    אבל זה כנראה גם מגדיל את מרחק הבלימה לא?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מכור האוואטר של tRoX
    שם פרטי
    רן
    תאריך הצטרפות
    05/2006
    גיל
    34
    הודעות
    1,449
    לייקים
    1
    נקודות
    248
    משפט מחץ
    לא שווה לחיות-מתים מזה..
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אם לא יהיה ABS אז הגלגלים ינעלו ואז אתה תחליק.. ואז הבלימה מאבדת את האפקט שלה
    ה ABS לא נועל ולוחץ במידה הכי חזקה שיש בלי לנעול


    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoske צפיה בהודעה
    ראבבק משתמש אנונימי החיים שלך בזבל ..
    כמה טענות יש לך .
    חחחחחחחחח

  4. #3

    ברירת מחדל

    הABS לא רק שומר על הגלגלים שלא ינעלו, אלא הוא גם מונע מההגה להינעל. ותאמין לי שלא ABS אנשים יתחילו להחליק ולהיתקע בדברים..

  5. #4
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    גיל
    34
    הודעות
    2,824
    לייקים
    7
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    our day begin when yours is about to end
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ההגה לא ננעל פשוט הא מאבד את השימוש שלו אתה יכול לסובב אותו עד מחר אבל האוטו ילך לכיוון אחד בהחלקה עם גלגלים נעולים.

  6. #5
    משתמש מכור האוואטר של tRoX
    שם פרטי
    רן
    תאריך הצטרפות
    05/2006
    גיל
    34
    הודעות
    1,449
    לייקים
    1
    נקודות
    248
    משפט מחץ
    לא שווה לחיות-מתים מזה..
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי SINGIN צפיה בהודעה
    הABS לא רק שומר על הגלגלים שלא ינעלו, אלא הוא גם מונע מההגה להינעל. ותאמין לי שלא ABS אנשים יתחילו להחליק ולהיתקע בדברים..
    בהחלקה ההגה לא ננעל..פשוט האוטו מחליק ואז כמו הבלמים גם ההגה מאבד את האפקט שלו


    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoske צפיה בהודעה
    ראבבק משתמש אנונימי החיים שלך בזבל ..
    כמה טענות יש לך .
    חחחחחחחחח

  7. #6
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    אורי
    תאריך הצטרפות
    12/2006
    הודעות
    617
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    לא בא לי!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כמו שכבר ענו פה הABS לא מגדיל את מרחק הבלימה אלא להפך..
    תחשוב שללא הABS הרכב היה מחליק וכאשר יש החלקה אז מרחק הבלימה גדל בהרבה..ועם הABS האוטו לא מחליק ועוצר הרבה יותר מהר

  8. #7

    ברירת מחדל

    אם לא יהיה ABS אז הגלגלים ינעלו ואז אתה תחליק..
    ואז הבלימה מאבדת את האפקט שלה

    =]
    משתמש קוקסינל
    =

  9. #8
    משתמש כבוד האוואטר של orcho
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    34
    הודעות
    13,127
    לייקים
    23
    נקודות
    18,700
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי tRoX צפיה בהודעה
    בהחלקה ההגה לא ננעל..פשוט האוטו מחליק ואז כמו הבלמים גם ההגה מאבד את האפקט שלו
    רואים שאף פעם לא הרמת ת הנדברייק בנסיעה


    [18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
    [18:15:27] <@FLASH> ‏לא אחי אני מכוער‏

  10. #9
    משתמש מכור האוואטר של DIESEL POWER
    שם פרטי
    יבגני
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    35
    הודעות
    1,362
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    רובכם טועים ומטעים את הבחור!
    היחידים שאמרו פה דברים נכונים זה GRASS ו ORCHO.
    מצטער אבל אם אתם לא יודעים אל תגיבו.

    הסבר קצר על המערכת.
    כשהגלגלים ננעלים, אין אפשרות לסובב את ההגה, האוטו בבלימה הכי טובה שלו, כלומר יש לו הכי הרבה אחיזה והוא יאט הכי מהר! (אני מדבר על כביש רגיל, במצב טוב ויבש). אבל מה החיסרון? שאם אתם לא מספיקים לבלום בזמן כדי להתחמק מהמכשול אתם תתקעו בו כיוון שאין שליטה על הגלגלים מההגה.
    עכשיו אתם תגידו, אז לא לוחצים חזק על הברקסים במיקרה של מצב חירום.
    הבעיה שזה לא תלוי בנו ולרוב אנחנו (בעיקר הנהגים החדשים) נילחץ ונלחץ ישר חזק על הברקסים וננעל על הגלגלים ונישאר ללא יכולת היגוי ולרוב גם נתקע במכשול שלפנינו.
    בנוסף, גם למי שיש מערכת ABS אך לא יודע להשתמש בה כראוי, המערכת הזאת שווה לתחת.
    לכן גם מומלץ לעבור קורס נהיגה מתקדמת, כדי להכיר טוב יותר את מערכות הרכב, אופן פעולתן וכו'
    עכשיו מהיא מערכת האי בי אס?
    כאשר הגלגלים ננעלים ואין יכולת היגוי המערכת הזו בעזרת חיישנים מזהה את הנעילה ומשחררת אותה לשבריר שניה, וכאן בעצם, בשבריר השנייה הזה, הבלימה איננה אופטימלית והאחיזה עם הכביש לא מאטה את הרכב הכי חזק שאפשר.
    ברגע שהמערכת שיחררה את הבלמים, (אנחנו הרי עדיין לוחצים על הדוושה של הבלם), הבלמים יכנסו לפעולה שוב, ושוב הגלגלים ינעלו, ושוב המערכת תגלה נעילה ותשחרר אותה, וכך הלאה וכו' וכו'.
    הכל מתרחש מהר מאוד ולכן גם נשמע לא חריקה אחת ארוכה אלא חריקה מקוטעת כזו.

    ועכשיו תחשבו טוב, איך נעצור מהר יותר כאשר הבלם לחוץ כל הזמן, או כאשר הוא נלחץ ונעזב נלחץ ונעזב כל הזמן? זה בעצם החסרון של מערכת ABS, היא אולי מאפשרת היגוי בעת הבלימה אבל היא מאריכה את מרחק הבלימה. כשאין מערכת כזו, מרחק הבלימה מתקצר, אבל אין היגוי בעת בלימת חירום.
    נערך לאחרונה על ידי DIESEL POWER; 06-03-2009 בשעה 15:54.



    Berlingo כי לפעמים... פשוט אין ברירה



  11. #10
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אופיר
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    הודעות
    2,499
    לייקים
    0
    נקודות
    342
    משפט מחץ
    אין שכל אין דאגות

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי DIESEL POWER צפיה בהודעה
    רובכם טועים ומטעים את הבחור!
    היחידים שאמרו פה דברים נכונים זה GRASS ו ORCHO.
    מצטער אבל אם אתם לא יודעים אל תגיבו.

    הסבר קצר על המערכת.
    כשהגלגלים ננעלים, אין אפשרות לסובב את ההגה, האוטו בבלימה הכי טובה שלו, כלומר יש לו הכי הרבה אחיזה והוא יאט הכי מהר! (אני מדבר על כביש רגיל, במצב טוב ויבש). אבל מה החיסרון? שאם אתם לא מספיקים לבלום בזמן כדי להתחמק מהמכשול אתם תתקעו בו כיוון שאין שליטה על הגלגלים מההגה.
    עכשיו אתם תגידו, אז לא לוחצים חזק על הברקסים במיקרה של מצב חירום.
    הבעיה שזה לא תלוי בנו ולרוב אנחנו (בעיקר הנהגים החדשים) נילחץ ונלחץ ישר חזק על הברקסים וננעל על הגלגלים ונישאר ללא יכולת היגוי ולרוב גם נתקע במכשול שלפנינו.
    בנוסף, גם למי שיש מערכת ABS אך לא יודע להשתמש בה כראוי, המערכת הזאת שווה לתחת.
    לכן גם מומלץ לעבור קורס נהיגה מתקדמת, כדי להכיר טוב יותר את מערכות הרכב, אופן פעולתן וכו'
    עכשיו מהיא מערכת האי בי אס?
    כאשר הגלגלים ננעלים ואין יכולת היגוי המערכת הזו בעזרת חיישנים מזהה את הנעילה ומשחררת אותה לשבריר שניה, וכאן בעצם, בשבריר השנייה הזה, הבלימה איננה אופטימלית והאחיזה עם הכביש לא מאטה את הרכב הכי חזק שאפשר.
    ברגע שהמערכת שיחררה את הבלמים, (אנחנו הרי עדיין לוחצים על הדוושה של הבלם), הבלמים יכנסו לפעולה שוב, ושוב הגלגלים ינעלו, ושוב המערכת תגלה נעילה ותשחרר אותה, וכך הלאה וכו' וכו'.
    הכל מתרחש מהר מאוד ולכן גם נשמע לא חריקה אחת ארוכה אלא חריקה מקוטעת כזו.

    ועכשיו תחשבו טוב, איך נעצור מהר יותר כאשר הבלם לחוץ כל הזמן, או כאשר הוא נלחץ ונעזב נלחץ ונעזב כל הזמן? זה בעצם החסרון של מערכת ABS, היא אולי מאפשרת היגוי בעת הבלימה אבל היא מאריכה את מרחק הבלימה. כשאין מערכת כזו, מרחק הבלימה מתקצר, אבל אין היגוי בעת בלימת חירום.
    אני חושב שאתה טועה, תקן אותי אם לא -
    לא יודע אם למדת קצת פיזיקה או מכניקה אבל כאשר האוטו מחליק (כשהבלמים לחוצים על הזמן) הגלגלים לא מסתובבים ונוצר עליהם חיכוך קינטי (בין הגלגלים לכביש).
    ה ABS דואג שהגלגלים יסתובבו בכל הזמן וע"י כך יש חיכוך סטטי בין הגלגלים לכביש.

    חיכוך סטטי גדול מחיכוך קינטי - מרחק עצירה קטן יותר עם ABS.
    נערך לאחרונה על ידי oFiRB; 06-03-2009 בשעה 21:58.
    משתמש\ת יקרים, חתימך נערכה מאחר והיא עוברת על
    חוקי החתימות בפורום אטרף, אנא עיינ\י בחוקי החתימות,
    בתודה מראש, צוות ההנהלה.

  12. #11
    משתמש מכור האוואטר של DIESEL POWER
    שם פרטי
    יבגני
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    35
    הודעות
    1,362
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    קצת התבלבלת, חיכוך קינטי זה כאשר הגלגלים נעים ביחס לכביש, כלומר מסתובבים וחיכוך סטטי זה כאשר הגלגלים לא נעים ביחס לכביש, כמו למשל בעמידה ברמזור.

    ונכון, חיכוך סטטי יותר חזק מחיכוך קינטי ולכן עדיף שהגלגלים יהיו נעולים.


    אם אתם לא מאמינים לי, קבלו מאמר קצת יותר מקצועי:
    לינק.
    נערך לאחרונה על ידי DIESEL POWER; 20-03-2009 בשעה 14:24.



    Berlingo כי לפעמים... פשוט אין ברירה



  13. #12
    bite my shiny metal ass האוואטר של eaxs
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    7,992
    לייקים
    5
    נקודות
    19,160
    משפט מחץ
    You miss 100% of the shots you don't take.

    ברירת מחדל

    בדו"ג הABS הוא בכלל אסון, בדו"ג בעלי המערכת, אתה נותן גז ומתחיל לבלום, עד שתגיע ליעדך (אם יש לך מזל) האופנוע ייעצר
    Savage 2

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 23:26.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,449,570 | הודעות: 8,150,152 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect