קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [שאלה] סוג קלאץ
    על ידי xxguyxx3 בפורום נהיגה וכלי רכב
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12-08-2009, 01:40
  2. שאלה|קלאץ בטרקטורון
    על ידי lioz123 בפורום נהיגה וכלי רכב
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 12-06-2008, 07:57
  3. שאלה, בקשר ל- CS:S
    על ידי בני2 בפורום Counter Strike
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-09-2006, 20:03
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 22:31
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 25

[שאלה]קלאץ'

  1. #1
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    10/2008
    הודעות
    136
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל [שאלה]קלאץ'

    אתמול הייתי בשיעור ראשון על ידני ועדיין לא הבנתי איך הקלאץ' עובד

    אני צריך הסבר מדויק איך הוא עובד ,מתי לוחצים עליו בשביל לעביר הילוך,

    ועם מאיטים את הרכב חייב ללחוץ על הקלאץ ולהוריד הילוך?..??

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    bite my shiny metal ass האוואטר של eaxs
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    7,992
    לייקים
    5
    נקודות
    19,160
    משפט מחץ
    You miss 100% of the shots you don't take.

    ברירת מחדל

    בשביל זה יש תמורה
    לא לומדים נהיגה דרך הפורום תשאל אותו בשיעור הבא
    נערך לאחרונה על ידי eaxs; 13-07-2009 בשעה 17:57.
    Savage 2

  4. #3
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    10/2008
    הודעות
    136
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אבל בכול זאת אתם יכולים להסביר לי פחות או יותר?

  5. #4
    it's Good to be like me
    האוואטר של DNcar
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    09/2008
    גיל
    35
    הודעות
    2,575
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    נענע בננה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הרכב לא מעט
    אתה פשוט משחרר את הרגל מהגז
    לוחץ על הקלאצ ומחליף הילוך

    יסבירו לך יותר ברור בשיעורים
    נערך לאחרונה על ידי DNcar; 13-07-2009 בשעה 20:40.

  6. #5
    משתמש מכור האוואטר של DIESEL POWER
    שם פרטי
    יבגני
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    35
    הודעות
    1,362
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אין לכם כוח להסביר לו הא?

    בכל אופן, תפקיד הקלאצ' ( המצמד), לחבר ולנתק את תיבת ההילוכים עם המנוע.
    מה זה אומר?
    יש את הגלגל שיניים של המנוע, שהגודל שלו לא משתנה. ויש את גלגלי השיניים של תיבת ההילוכים.
    כדי שלמנוע יהיה קל יותר לסובב את הגלגלים, ישנם מספר' גלגלי שיניים כאלו. לרוב 4 או 5.
    כל גלגל שיניים כזה זה הילוך.
    ברגע שהמנוע עובד, הגלגל שיניים שלו מסתובב (תמיד) ולכן אם תרצה לשלב הילוך בלי קלאצ' מה שיקרה זה שהשיניים של שני הגלגלים הנ"ל ידפקו אחד את השני. (ידפקו זה לא בידיוק מונך טכני, אבל בכל זאת...).
    לכן צריך את הקלאצ', הקלאץ מפריד את המנוע (הגלגל שיניים שלו) מתיבת ההילוכים, מאפשר לך לבחור איזה הילוך אתה רוצה, ולשלב בחזרה כמו שצריך.

    בנוגע למתי מעבירים ומתי מורידים הילוך. לרוב את זה צריך להרגיש ברכב. אבל בכללי,
    צריך לדעת קצת פיזיקה כדי להבין את משמעות ההילוכים.
    גוף, כל גוף שואף להתמיד במה שהוא עושה, כלומר, אם הרכב עומד, הוא ישאף להמשיך לעמוד, אם הרכב בתנועה, הוא ישאף להמשיך לנוע.
    לכן, בתחילת הנסיעה משתמשים ביותר כוח ולכן מתחילים מההילוך המתאים, הראשון. שלב הילוך חמישי ותיראה מה יקרה.
    כאשר הרכב כבר בתנוע הוא לא צריך כל כך הרבה כוח כמו להתחלת הנסיעה ולכן אפשר בקלות לשלב הילוך גבוה יותר. מבין?
    מתי מעביירם הילוכים? ברגע שאתה רואה שהמהירות כבר מספיק גבוהה להעביר להילוך הבא והמנוע סתם מתאמץ בהילוך הנוכחי. לרוב תיראה שיהיה מעיין גבול של סל"ד האופייני לרכב שבו כבר מעבירים הילוך.

    מתי מורידים הילוך? בשני מיקירים, ברגע שאתה לוחץ על הבלם ואתה מרגיש שכל האוטו מתחיל לרעוד וכמעט ונכבה, זה כי ההילוך לא מתאים למהירות, הכוח שהמנוע מעביר דרך ההילוך לגלגלים, לא חזק מספיק, מה שגורם למנוע לדוממם.

    במקרה השני, זה כשאתה לוחץ על הגז והרכב לא "סוחב" זה גם כי ההילוך לא מתאים לו. לדוגמא, סע חמישים, תכניס הילוך חמישי, ותן גז, כמעט ולא יהיה שום שינוי, לעומת זאת תכניס הילוך שלישי ותן גז והאוטו יטוס.
    לכן צריך להוריד הילוך.

    מקווה שעניתי לפחות על חלק מהשאלות שלך.

    נ.ב, אין צורך ללחוץ על הקלאצ' בזמן שאתה לוחץ על הבלם.
    את הקלאצ' יש לשלב קצת לפני שהרכב עוצר (שוב, תלוי באיזה הילוך) כדי שהמנוע לא ידומם.
    מה איך, כמה ולמה כבר תלמד ותנסה בשיעורי הנהיגה שלך. בישביל זה אתה לומד ולא סתם מחלקים רישיונות נהיגה לכל אחד. (בעצם, כן סתם מחלקים אותם לכל מטומטם, אבל זה כבר סיפור אחר :-))
    נערך לאחרונה על ידי DIESEL POWER; 13-07-2009 בשעה 21:03.



    Berlingo כי לפעמים... פשוט אין ברירה



  7. #6
    משתמש ותיק האוואטר של guy555
    שם פרטי
    בכינו
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    9,494
    לייקים
    2
    נקודות
    23
    משפט מחץ
    בסיגריה יש שני צדדים צד אחד אש צד שני פילטר
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יפה דיסל שיחקת אותו שיעור בחינם

    ואחי מה אתה דואג אתה תלמד הכל גבר

  8. #7
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    33
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יבגני, בכוונה לא ענו לו פה ובאמת חבל שענית לו. אם הוא היה רוצה אקסטרה להבין איך המערכת של המצמד עובדת, בשמחה.
    אבל לא כתחליף לשיעור נהיגה, שהוא יבוא למורה עם גישה של "אני יודע הכל ואני יכול הכל"
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  9. #8
    משתמש כבוד האוואטר של vicon
    שם פרטי
    גבריאל
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    גיל
    33
    הודעות
    6,444
    לייקים
    27
    נקודות
    169
    משפט מחץ
    Why So Serious?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    המורה שלי הסביר לי בהגיון איך זה עובד עם ספר והכל איזה שעה ואז אמר לי צא לדרך והבנתי הרבה יותר טוב...
    אני שולט מעולה באוטו כבר משיעור 10.
    בכללי, התפקיד של הקלאץ', הוא לחבר בין המנוע לגלגלים, אם המהירות חיבור בהילוך נמוכה והסל"ד גבוהים מדי ז"א
    שהגלגלי שיניים בסיכון שבירה, האוטו מתכבה, הילוכים:
    העלאה:
    1. 0-20
    2. 20-40
    3. 40-60
    4. 60-80
    5. 80+

    ירידה:
    1. 0-10
    2. 10-30
    3. 30-50
    4. 50-70
    5. 70-90

    ותזכור, הכל אימונים.


  10. #9
    bite my shiny metal ass האוואטר של eaxs
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    7,992
    לייקים
    5
    נקודות
    19,160
    משפט מחץ
    You miss 100% of the shots you don't take.

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי vicon צפיה בהודעה
    המורה שלי הסביר לי בהגיון איך זה עובד עם ספר והכל איזה שעה ואז אמר לי צא לדרך והבנתי הרבה יותר טוב...
    אני שולט מעולה באוטו כבר משיעור 10.
    בכללי, התפקיד של הקלאץ', הוא לחבר בין המנוע לגלגלים, אם המהירות חיבור בהילוך נמוכה והסל"ד גבוהים מדי ז"א
    שהגלגלי שיניים בסיכון שבירה, האוטו מתכבה, הילוכים:
    העלאה:
    1. 0-20
    2. 20-40
    3. 40-60
    4. 60-80
    5. 80+

    ירידה:
    1. 0-10
    2. 10-30
    3. 30-50
    4. 50-70
    5. 70-90

    ותזכור, הכל אימונים.
    זה משתנה :|
    תלא יכול להגיד רק לפי מהירות זה אותו דבר לכל מנוע וכל אוטו
    Savage 2

  11. #10
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    33
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי r0fl צפיה בהודעה
    זה משתנה :|
    תלא יכול להגיד רק לפי מהירות זה אותו דבר לכל מנוע וכל אוטו
    מורי נהיגה מלמדים לפי מהירות, אבל ברגע שיעלה צעיר על אאודי A3 חדשה שלא מבין מהחיים שלו ויעביר להילוך שלישי ב40, האוטו יקרטע(הילוך שלישי הוא בערך על 100, 120 עם לחיצות).
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  12. #11
    משתמש "כבוד" האוואטר של פרסי קלאסי
    שם פרטי
    שאולי
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    7,384
    לייקים
    306
    נקודות
    373

    ברירת מחדל

    גם רנו קליאו מודל 2002 אתה לסחוט ממנה 110 בהילוך שלישי \=

  13. #12
    bite my shiny metal ass האוואטר של eaxs
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    7,992
    לייקים
    5
    נקודות
    19,160
    משפט מחץ
    You miss 100% of the shots you don't take.

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hagai.g צפיה בהודעה
    מורי נהיגה מלמדים לפי מהירות, אבל ברגע שיעלה צעיר על אאודי A3 חדשה שלא מבין מהחיים שלו ויעביר להילוך שלישי ב40, האוטו יקרטע(הילוך שלישי הוא בערך על 100, 120 עם לחיצות).
    חרא מורים יש אצלכם
    מעבירים הילוך שאתה בסלד בין שיא המומנט לשיא ההספק
    מזה החרטוט הזה של מהירות
    Savage 2

  14. #13
    משתמש מכור האוואטר של DIESEL POWER
    שם פרטי
    יבגני
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    35
    הודעות
    1,362
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    r0fl, זה חדש לך שמורי נהיגה כבר מזמן לא מלמדים נהיגה? הם מלמדים איך לעבור טסט נטו על האוטו שלהם.
    לא יותר מזה.



    Berlingo כי לפעמים... פשוט אין ברירה



  15. #14
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    10/2008
    הודעות
    136
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי DIESEL POWER צפיה בהודעה
    אין לכם כוח להסביר לו הא?

    בכל אופן, תפקיד הקלאצ' ( המצמד), לחבר ולנתק את תיבת ההילוכים עם המנוע.
    מה זה אומר?
    יש את הגלגל שיניים של המנוע, שהגודל שלו לא משתנה. ויש את גלגלי השיניים של תיבת ההילוכים.
    כדי שלמנוע יהיה קל יותר לסובב את הגלגלים, ישנם מספר' גלגלי שיניים כאלו. לרוב 4 או 5.
    כל גלגל שיניים כזה זה הילוך.
    ברגע שהמנוע עובד, הגלגל שיניים שלו מסתובב (תמיד) ולכן אם תרצה לשלב הילוך בלי קלאצ' מה שיקרה זה שהשיניים של שני הגלגלים הנ"ל ידפקו אחד את השני. (ידפקו זה לא בידיוק מונך טכני, אבל בכל זאת...).
    לכן צריך את הקלאצ', הקלאץ מפריד את המנוע (הגלגל שיניים שלו) מתיבת ההילוכים, מאפשר לך לבחור איזה הילוך אתה רוצה, ולשלב בחזרה כמו שצריך.

    בנוגע למתי מעבירים ומתי מורידים הילוך. לרוב את זה צריך להרגיש ברכב. אבל בכללי,
    צריך לדעת קצת פיזיקה כדי להבין את משמעות ההילוכים.
    גוף, כל גוף שואף להתמיד במה שהוא עושה, כלומר, אם הרכב עומד, הוא ישאף להמשיך לעמוד, אם הרכב בתנועה, הוא ישאף להמשיך לנוע.
    לכן, בתחילת הנסיעה משתמשים ביותר כוח ולכן מתחילים מההילוך המתאים, הראשון. שלב הילוך חמישי ותיראה מה יקרה.
    כאשר הרכב כבר בתנוע הוא לא צריך כל כך הרבה כוח כמו להתחלת הנסיעה ולכן אפשר בקלות לשלב הילוך גבוה יותר. מבין?
    מתי מעביירם הילוכים? ברגע שאתה רואה שהמהירות כבר מספיק גבוהה להעביר להילוך הבא והמנוע סתם מתאמץ בהילוך הנוכחי. לרוב תיראה שיהיה מעיין גבול של סל"ד האופייני לרכב שבו כבר מעבירים הילוך.

    מתי מורידים הילוך? בשני מיקירים, ברגע שאתה לוחץ על הבלם ואתה מרגיש שכל האוטו מתחיל לרעוד וכמעט ונכבה, זה כי ההילוך לא מתאים למהירות, הכוח שהמנוע מעביר דרך ההילוך לגלגלים, לא חזק מספיק, מה שגורם למנוע לדוממם.

    במקרה השני, זה כשאתה לוחץ על הגז והרכב לא "סוחב" זה גם כי ההילוך לא מתאים לו. לדוגמא, סע חמישים, תכניס הילוך חמישי, ותן גז, כמעט ולא יהיה שום שינוי, לעומת זאת תכניס הילוך שלישי ותן גז והאוטו יטוס.
    לכן צריך להוריד הילוך.

    מקווה שעניתי לפחות על חלק מהשאלות שלך.

    נ.ב, אין צורך ללחוץ על הקלאצ' בזמן שאתה לוחץ על הבלם.
    את הקלאצ' יש לשלב קצת לפני שהרכב עוצר (שוב, תלוי באיזה הילוך) כדי שהמנוע לא ידומם.
    מה איך, כמה ולמה כבר תלמד ותנסה בשיעורי הנהיגה שלך. בישביל זה אתה לומד ולא סתם מחלקים רישיונות נהיגה לכל אחד. (בעצם, כן סתם מחלקים אותם לכל מטומטם, אבל זה כבר סיפור אחר :-))
    וואלה שיחקתה אותה עם ההסבר תודה!!!!

    אההה רגעע... ובשביל להאט את הרכב צריך ללחוץ על הקלאץ' ולהוריד הילוך?

  16. #15
    משתמש מכור האוואטר של DIESEL POWER
    שם פרטי
    יבגני
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    35
    הודעות
    1,362
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בישביל להאט אל הרכב צריך ללחוץ על הבלם



    Berlingo כי לפעמים... פשוט אין ברירה



+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 19:06.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,450,461 | הודעות: 8,151,043 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect