אני חושב לקנות XBOX 360 בגלל שאני מאוד רוצה לשחק בכמה מהמשחקים האקסלוסיבים שלה ואני לא יודע מה איתכם אבל אני ממש לא יכול לחשוב על סיבה מוצדקת אחת למה שאם אקבל את טבעת המוות האדומה(ויש סיכוי לקבל אותה גם עם הג'אספר) לא אוחל לקבל מהשלוחה של מיקרוסופט בארץ שירות תיקונים באתאם לתנאי האחריות שמגיעה עם הקונסולה כמו שמקבלים אלו שקונים אותה בארה"ב ובכל מקום אחר בעולם המערבי. אני לא יודע מה איתכם אבל אני עובד קשה מאוד בשביל הכסף שלי וכאשר אני קונה מוצר שלא עולה עשרה שקלים ויש עליו אחריות מהחברה שייצרה אותה אז אני רוצה ויש לי זכות לקבל מהם שרות כאשר הוא מתקלקל ולא לבזבז עוד סכום לא קטן מהכסף שעבדתי בשבילו רק כדי לקנות עוד אחד. אם נראה למיקרוסופט שיש מספיק לקוחות בארץ שקנו ורוצים לקנות את הקונסולה שלהם אז אני בטוח שנוכל לשנות את דעתם ולשכנע אותם לספק לפחות שרות תיקונים לקונסולה בארץ. בו כולנו נשלח אי מיילים למיקרוסופט ישראל ולמיקרוסופט העולמית ונבקש מהם בנימוס שיספקו תמיכה לXBOX 360 בארץ. לי אין את האי מייל של מנכ"ל מיקרוסופט ישראל או מיקרוסופט העולמית אז יש מישהו כאן שאיך שהוא יכול להשיג את האי מייל(בעבודה כמובן) שלהם?



ציטוט ההודעה
